10-11-2013, 01:19 AM
Nüüd oleks hea see koht, kus te omi teooriaid ka arvutuslikult tõestaksite.
Õli ei ole liiv või kruus, mis soojenedes pinnalt minema ei liigu. Õli jahutab samamoodi küttepinda, kui teda ka soojendatakse. Tekib teatud konsensus kraadides, ühelt poolt -20+mass ja teiselt poolt 2kw võimsust. Ei ole nii, et see 2kw peksab pinna punaseks ja õli seal ümber keeb. Juhul kui see 2kw toppida nööpnõela otsa ja siis pista õlisse, tekiks efekt, kuid tavalise küttekehaga kindlasti mitte kuna sellise suurusega küttepinna temp, jahtub vastavalt õli enda tembile. Kui selliste võimsuste juures seda ei juhtuks, ei oleks meil olemas ei mootoreid, ei õliradikaid ega üldist maailma.
Samas kui kellelgi on pakkuda kümme neegrit talveks, kes hakkavad karterile sooja õhkama ja mootorit hõõruma enne käivitamist, andke aga julgelt teada, vähemalt kindel värk, et õli oma koostist ei muuda juhuslikult.
Õli ei ole liiv või kruus, mis soojenedes pinnalt minema ei liigu. Õli jahutab samamoodi küttepinda, kui teda ka soojendatakse. Tekib teatud konsensus kraadides, ühelt poolt -20+mass ja teiselt poolt 2kw võimsust. Ei ole nii, et see 2kw peksab pinna punaseks ja õli seal ümber keeb. Juhul kui see 2kw toppida nööpnõela otsa ja siis pista õlisse, tekiks efekt, kuid tavalise küttekehaga kindlasti mitte kuna sellise suurusega küttepinna temp, jahtub vastavalt õli enda tembile. Kui selliste võimsuste juures seda ei juhtuks, ei oleks meil olemas ei mootoreid, ei õliradikaid ega üldist maailma.
Samas kui kellelgi on pakkuda kümme neegrit talveks, kes hakkavad karterile sooja õhkama ja mootorit hõõruma enne käivitamist, andke aga julgelt teada, vähemalt kindel värk, et õli oma koostist ei muuda juhuslikult.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!