08-10-2014, 22:51 PM
Kabiini teine pool sai ka kinni keevitatud. Nüüd peaks alt poolt olema plekk tehtud, nii palju kui seda seal üldse alles veel on ja välja arvatud põrand. Katuselt on jäänud teha veel luuk korda.
Uksed olid nii ära vajunud, et kinni neid eriti võimalik panna ei olnud. Alguses ma arvasin, et hinged on oma aja ära elanud, kuid lähemalt vaadates selgus, et kutud olid hoopis uste sees olevad raamid, ning oma osa mängisid ka minevikus saadud kolakad, mis viisid uksepostid oma õige koha pealt mujale asumisele. Selge oli see, et ega ma kabiini enam sirgemaks ei hakka ajama ja uksi lahti kiskuma samuti mitte. Seega sai hinged julmalt usteplekkide külge kinni keevitatud. Selline tegevus samas, suutis uksed piisavalt jäigaks teha, ning enam nad raamidest läbi ka ei paindunud. Ütleme nii, et ilus ei ole aga eesmärgi saavutas.
Praod jooksid kõikjal kus vähegi võimalik oli. Eks pidev raputamine ja vibratsioon oli oma töö teinud.
Üles paremasse nurka on kabiin saanud ikka sellise tohlaka, et kui juht samal ajal sees oli, pidi pauk klahvid igemete vahelt põrandale põrutama. Mina seda parandama ei hakka. las jääb mälestuseks kunagistest aegadest.
Põhiline on aga see, et uksed käivad nigu limusiinis nüüd. Tõuka aga näppudega kergelt takka, ning uksed sulguvad pehme popsatuse saatel. Ok, võibolla natuke kõvemini kui popsatusega aga meeldivalt ikkagi. Isegi uksevahed sain paika. Seda küll ainult alumise 10cm pikkuselt aga asi seegi
Uksed olid nii ära vajunud, et kinni neid eriti võimalik panna ei olnud. Alguses ma arvasin, et hinged on oma aja ära elanud, kuid lähemalt vaadates selgus, et kutud olid hoopis uste sees olevad raamid, ning oma osa mängisid ka minevikus saadud kolakad, mis viisid uksepostid oma õige koha pealt mujale asumisele. Selge oli see, et ega ma kabiini enam sirgemaks ei hakka ajama ja uksi lahti kiskuma samuti mitte. Seega sai hinged julmalt usteplekkide külge kinni keevitatud. Selline tegevus samas, suutis uksed piisavalt jäigaks teha, ning enam nad raamidest läbi ka ei paindunud. Ütleme nii, et ilus ei ole aga eesmärgi saavutas.
Praod jooksid kõikjal kus vähegi võimalik oli. Eks pidev raputamine ja vibratsioon oli oma töö teinud.
Üles paremasse nurka on kabiin saanud ikka sellise tohlaka, et kui juht samal ajal sees oli, pidi pauk klahvid igemete vahelt põrandale põrutama. Mina seda parandama ei hakka. las jääb mälestuseks kunagistest aegadest.
Põhiline on aga see, et uksed käivad nigu limusiinis nüüd. Tõuka aga näppudega kergelt takka, ning uksed sulguvad pehme popsatuse saatel. Ok, võibolla natuke kõvemini kui popsatusega aga meeldivalt ikkagi. Isegi uksevahed sain paika. Seda küll ainult alumise 10cm pikkuselt aga asi seegi
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!