Veoauto moodi 4wd liikur...
#1

UK-s selline sõiduk pakkumisel:
http://www.ebay.co.uk/itm/251237244994?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Parempoolse rooliga ja põllumajandusliku sõidukina arvel. Mida see Eesti ARKi silmis tähendab, kui prooviks siin arvele saada. Kui on nö traktor, siis mis piirangud maanteel on ja kuidas ülevaatused tehakse?
Vasta
#2

(04-03-2013, 11:10 AM)veiks Kirjutas:  ....
Parempoolse rooliga ja põllumajandusliku sõidukina arvel. Mida see Eesti ARKi silmis tähendab, kui prooviks siin arvele saada. Kui on nö traktor, siis mis piirangud maanteel on ja kuidas ülevaatused tehakse?

Oleks huvitav teada... Kas sel asjal on VIN või TIN-kood? Ehk kas on tegu auto või traktoriga? Või kas säärast koodi üldse on?

Teoorias võiks saada arvele traktorina, kuid see eeldab tõsist bürokraatiat selgitamaks, et asi ikka on traktor.
Vasta
#3

Samasugune Dodge vedeleb ka Tartumaal. kas ka 4wd, seda ei soka öelda. Loomulikult ei tea kas tehnika töötab. Kui tunned huvi siis juhatan kus asub. Omal läks huvi üle.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#4

Pisut teemaga seotult. Nimelt oleks tarvis väikest 4x4 veoskeemiga veoautot. Kohe tuleb meelde UAZ 452. Põhimõtteliselt sobiks, aga sõidukõlbulikke on väga väheks jäänud. Kas mingeid lääne analooge on ka olemas? Unimogid ei kvalifitseeru hinna poolest.
GAZil on ka midagi tootmises. Meil neid ilmselt keegi ei müü ja registreerimisega on ka ilmselt probleeme. Samas tšehhid on enda jaoks selle probleemi lahendanud ja müüvad.
http://www.madeinrussia.cz/vybavy-a-upravy-15/
Vasta
#5

http://www.gaz.ee/
Vasta
#6

(07-03-2013, 10:30 AM)kalju1 Kirjutas:  Pisut teemaga seotult. Nimelt oleks tarvis väikest 4x4 veoskeemiga veoautot. Kohe tuleb meelde UAZ 452. Põhimõtteliselt sobiks, aga sõidukõlbulikke on väga väheks jäänud. Kas mingeid lääne analooge on ka olemas? Unimogid ei kvalifitseeru hinna poolest.
GAZil on ka midagi tootmises. Meil neid ilmselt keegi ei müü ja registreerimisega on ka ilmselt probleeme. Samas tšehhid on enda jaoks selle probleemi lahendanud ja müüvad.
http://www.madeinrussia.cz/vybavy-a-upravy-15/

Mis mõttes väheks? Praegugi on 2 tk 1+ k€ müügis. Oma käe järgi sättimist vajava tooriku saab 700 kätte.

Ivecol on, Fiatil on, Renaultil väidetavalt ka.

Ning Rootsis liigub üksjagu maastureid, millel plekist karbi asemel avatavate portedega platvorm. Meil veel vähevõitu. Ning ma tahaks näha ülevaatuspunkti, kes suudab tuvastada, et konkreetne Navara ei ole juba tehasest aluplatega...

Rebella on sertinud ära koha peal ümberehitatud 66 (loe viiamsest TMst), kuid selle hind jääb samasse suurusklassi lääne analoogidega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne