Caprid eestis
#21

Üks linnuke laulis mulle akna taga, et üheksakümnendate lõpul oli eestis ravel ca 78 Caprit.
vanim 1969 ja noorim 1984. Huvitav on see, te nid on hulgim juba nõukogude ajal siia toodud. Ühekas autot neit olid ravel juba enne Eesti (taas)iseseisvumist.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#22

wax- pole aega olnud seda seal kaugel uurida, aga minu andembaasi järgi oli \'99 aastal arvel 45 capri\'t...
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unicman
rakvere lähedal tean veel kahte caprit, üks punane kerge kõksuga rakvere- vaeküla tee ääres, teine Võhus, mis oli ka müüa, kuid ei tea täpselt kas on veel alles
See mis Võhus, seda tean, 2.0 Mk3. Kuid mis see kerge kõksuga on? Saad äkki mulle PS-ga täpsemad koordinaadid saata?

See Capri Võhus seisis minu tydruku vanavanemate õue peal. kahjuks kordagi kui seal käisin, polnud mul kaamerat kaasas. kere oli autol üsna läbi. koopaääred olid läbi roostetanud. rooste oli hävitanud ka kapoti alt amortide kinnituse juurest kogu kandva pleki nii, et esiots oli natuke alla vajunud. sisemus oli see-eest väga hästi säilinud ning vajanuks vaid tolmuimejaga hoolitsemist.
enne sinna toomist oli ta veel sõitnud, kuid selle omaniku suremise järel jäeti masin Võhusse tuttavate juurde. nahkkatus, mis oli sinna saabudes veel täitsa korralik, oli kahjuks hävinenud tänu pikaajalisele õues hoolduseta seismisele. ka värv (algselt punakas-oranz) oli pleekinud. taheti masina eest saada 7000 krooni. ning paar kuud tagasi osteti see ära ning veeti sealt õue pealt minema.
kas keegi teab kus ta praegu võiks asuda?

TO wax: ei olnud tegu MK3 vaid hoopis MK1ga ning mootoriks oli ka tal vaid 1.3 (vist isegi mitte GT).

Pots ja postivahe.


Vasta
#24

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: JyrkaEE
TO wax: ei olnud tegu MK3 vaid hoopis MK1ga ning mootoriks oli ka tal vaid 1.3 (vist isegi mitte GT).
Ee ... siis räägime erinevatest autodest. Rakvere kandis, Võhu lähedal, oli pool aastat tagasi üks läbimädanenud kerega punane Mk3 2.0 müüa, kah hinnaga 7K. Smile

Ega sa ei mäleta, mis numbrimärki too Mk1 kandis?
Vasta
#25

numbrimärgid olid tal maha võetud. ei küsinud vanaisalt kah nende kohta. aga olid sa ise näinud seda masinat? ja kas sa mõtled seda caprit mis asus ysna varjatult ühe künkaaluse keldri taga?

Pots ja postivahe.


Vasta
#26

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: JyrkaEE
numbrimärgid olid tal maha võetud. ei küsinud vanaisalt kah nende kohta. aga olid sa ise näinud seda masinat? ja kas sa mõtled seda caprit mis asus ysna varjatult ühe künkaaluse keldri taga?
Ei, ma ei ole toda Mk1 näinud. Künkaaluse keldri? Ei tea Smile
Vasta
#27

uurisin järgi, et võhus oli vaid see ainuke capri. ja olen kindel et tegu oli mk1\'ga. ees näiteks kandilised tuled ja taga need ysna nõmedad piklikud. ja mootori osas olen ka kindel, kuna oma silmaga sai see ära uuritud. kapoti all oli veel ilgem ruum mootori ees suurema jõuallika jaoks.
ja oled sa oma andmetes ikka väga kindel?

Pots ja postivahe.


Vasta
#28

see auto pole kah siit läbi käinud veel:

[Pilt: rakvere.jpg]
Vasta
#29

Selline -76 Mk2 sai siis EMEXi lõugade vahelt nüüd päästetud ja oma katuse alla ära veetud :evil
11 aastat tagasi lasna kanalis külg ees posti lennanud. Siis tükk aega lasnas seisnud, kus ta ära rüüstati Sad (tuled-klaasid jms.) Siis aga erameje keldrisse veetud, kus ta 10 aastat mind ootas Big Grin

[Pilt: mk2-002.jpg]

[Pilt: mk2-006.jpg]
Vasta
#30

Rapla vahel sõidab ka üks punane capri, numbrimärk oli vist CAPRI või CAPRI 1
Vasta
#31

mihkel Kirjutas:Rapla vahel sõidab ka üks punane capri, numbrimärk oli vist CAPRI või CAPRI 1
kõige esimeses postis on CAPRI1 pilt olemas
Vasta
#32

Minu MK1 seisab hetkel Põlvas. 1972a peaks passis aastaarvuks olema.
Ja kui asjad teiste autodega laabuvad, siis sügisel-talvel millalgi tahaks ta ette võtta - kerel värvivahetus, sisu-uuendus, kõik liikuvad osad vahetada jne... s.t. suveks 2005 heal juhul sõitma.
Mootorit ei teagi veel, mida eelistada (1600GT oli orig.) - tõenäoliselt jään 2,0 karpa juurde - hea odav ehitada ja kaalult ka kerge.
Vasta
#33

stihl Kirjutas:Minu MK1 seisab hetkel Põlvas. 1972a peaks passis aastaarvuks olema.
Ja kui asjad teiste autodega laabuvad, siis sügisel-talvel millalgi tahaks ta ette võtta - kerel värvivahetus, sisu-uuendus, kõik liikuvad osad vahetada jne... s.t. suveks 2005 heal juhul sõitma.
Mootorit ei teagi veel, mida eelistada (1600GT oli orig.) - tõenäoliselt jään 2,0 karpa juurde - hea odav ehitada ja kaalult ka kerge.
Kas see on üks neist kahest punasest Mk1-st mis Põlvamaal vahepeal müügis olid? Sel juhul on nad 1700GT-d. Kui ei, sooviksin su autot näha Smile Vaja ju ikkagi kõik eesti caprid oma silmaga üle vaadata Smile Olen augusti lõpuni Võrumaal niiet...
Vasta
#34

Ei ole punane. Must on. Viisin ta Põlvasse, kuna Talinas said garaazhid otsa...Big Grin...ja tänaval ju projekti ei hoia.

1700 ei ole ta kohe kindlasti, V- mootori ma vast tunnen ära...

Mis puutub vaatamisse, ole lahke kontakteerumast, nädalavahetusel olen kindlalt Põlvas.
Muidugi ära unusta oma parimat Caprit kaasa võtmast.Toungue
Vasta
#35

lihulas ka üks must capri, taastamine/ehitamine pooleli


valgete uste ja punaste tiibadega oli minu mäletamist mööda

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne