29-03-2013, 15:49 PM
Kuna isand maitus ütles, et ta koppa traktorile taha ei pane, siis järgnev leht ei ole aktuaalne, Siiski, infoks on kasulik, on sellist asja ennegi tehtud:
Kopp-taga tarktor
Paraleelvarras on selle asja juures kõige väiksem asi. Seda saad kaarega kasvõi üle kapoti viia. Olemasolev tuleb nagunii asendada.
Nii, mõõtsin ära ka ratta telje keskelt kiigepoldi ava keskele - sain 95 mm.
kui sealt võtad nüüd alla ratta raadiuse, saad kliirensi kätte.
Iseenesest on see sild päris kõva tükk. Kiige poldiava kohale või alla mina lisaks midagi juurde - ühe ribi vms, et suurendada selle sõlme tugevust.
Veeretage mune, lugupeetavad!
Kopp-taga tarktor
(29-03-2013, 15:15 PM)maitus Kirjutas: Tift, see sild näeb hea suurusega välja, aga kas mulle tundub õieti, et paralleelvarras on ratta teljega suht samal kõrgusel. See teeks ju kliirensi madalaks. Kuidas sinule, kui kogenud meistrimehe pilgule tundub, kas saaks ümber teha - sul asi silma ees..?Olen seda takseerinud ja minu meelest on seda kohendatud. Laiust kannatab reguleerida umbes 160-180 mm ulatuses mõlemalt poolt kokku. Praegu, kõige kitsamas asendis on rummu keskelt ehk ratta kinnituse äärikult äärikule 780 mm. Kui esirattad ise teed, siis saad laiust reguleerida.
Paraleelvarras on selle asja juures kõige väiksem asi. Seda saad kaarega kasvõi üle kapoti viia. Olemasolev tuleb nagunii asendada.
Nii, mõõtsin ära ka ratta telje keskelt kiigepoldi ava keskele - sain 95 mm.
kui sealt võtad nüüd alla ratta raadiuse, saad kliirensi kätte.
Iseenesest on see sild päris kõva tükk. Kiige poldiava kohale või alla mina lisaks midagi juurde - ühe ribi vms, et suurendada selle sõlme tugevust.
Veeretage mune, lugupeetavad!