14-05-2013, 22:03 PM
Vaatasin, et "Berta" teema areneb usinasti uue hooga ja vaja ka oma "Marta" teemat täiendada.
Igavene peavalu selle jvv-ga. Bertal sellist asja vist ei tulegi. Mul on aga vaja niita, kartul üles võtta jne.Tift lahendab haakeriistade pöörlemise tõenaoliselt hüdroga, aga mulle käiks üle jõu igale riistale oma h-mootor soetada...
Natuke on ka Martale vidinaid juurde tekkinud ja asi näeb hetkel välja nii :
Gaz 66 küljest nii käigukast kui ka vahekast ja tagasild. Kahjuks pean loobuma reversist, et traktor liiga teehöövli moodi välja ei hakkaks nägama . Aga ju siis gaasitaks rohkem kui tagurpidi vaja sõita. Enamus tööd saab ju ikka otsesõites tehtud. Käigukast on küll must kui tökat, aga tundub, et õli ei pärine kastist endast. Simmerite otsad on kuivad, käigud lähevad ilusti sisse ja käega keerates on täitsa hääletu. Vahekast on aga paras logu ja võllid mida liigutades peaksid esisild, aeglusti ja neutraalasend lülituma on üsna kinni ja pole neid veel käima saanudki. Eks tuleb lahti võtta ja kapremont teha. Küsimus on aga selles, et seal vahekasti küljes on üks huvitav jõuväljavõtt, ei ole sellist näinud. Suundub see asi tahapoole. Kui teaks, et seda saab ka siis sisse lülitada kui vahekast neutraalis on, siis oleks jvv väljavõtt ka lahendatud. Paneks sinna veel pisikese kolmekäiguleise käigukasti vahele kiirendama.
Veel sellises asjas kuluks nõu marjaks ära, et kui ma loobun reversist, siis olen fakti ees, et mu "Marta" hakkab tagurpidi kihutama ja edaspidi roomama- töötab ju Multicari silt tagurpidi. Kui mõeldav oleks see sild ümbes pöörata ja teha uued õli ja tuulutuse avad teisele poole ???
Kangesti meeldib mulle "Berta" esiveoline mootirisüsteem mis aitab traktori lühikese teha, aga ma ei ole suutnud välja mõelda ühtegi varianti kuidas ma sealt jvv-i väljavõtte saaksin. Mul on sama foobia nagu Tiftilgi, et ma ei kannata kette ja rihmu .. ja veel üks kast, millel jõu väljavõte küljes oleks muudaks masina jällegi väga aeglaseks ja pikaks. Tagasilla mootoriga aga ei taha ma loobuda vahekastist kuna muidu olekls vedu arvatavasti liiga nõrk ja ebaühtlane.
Lisan veel pilte kus on vahekast näha, ehk keegi teadjamees oskab selle jõuväljavõtu kohta midagi tarka öelda, et kas saab seda sisse lülitada kui vahekast neutraalis on ? Kui saab, siis tuleb seda remontima hakata. Esisillale minev kardaaniots jääb praeguse seisuga üldse tühjaks ...
Suuremad pildid: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html
Igavene peavalu selle jvv-ga. Bertal sellist asja vist ei tulegi. Mul on aga vaja niita, kartul üles võtta jne.Tift lahendab haakeriistade pöörlemise tõenaoliselt hüdroga, aga mulle käiks üle jõu igale riistale oma h-mootor soetada...
Natuke on ka Martale vidinaid juurde tekkinud ja asi näeb hetkel välja nii :
Gaz 66 küljest nii käigukast kui ka vahekast ja tagasild. Kahjuks pean loobuma reversist, et traktor liiga teehöövli moodi välja ei hakkaks nägama . Aga ju siis gaasitaks rohkem kui tagurpidi vaja sõita. Enamus tööd saab ju ikka otsesõites tehtud. Käigukast on küll must kui tökat, aga tundub, et õli ei pärine kastist endast. Simmerite otsad on kuivad, käigud lähevad ilusti sisse ja käega keerates on täitsa hääletu. Vahekast on aga paras logu ja võllid mida liigutades peaksid esisild, aeglusti ja neutraalasend lülituma on üsna kinni ja pole neid veel käima saanudki. Eks tuleb lahti võtta ja kapremont teha. Küsimus on aga selles, et seal vahekasti küljes on üks huvitav jõuväljavõtt, ei ole sellist näinud. Suundub see asi tahapoole. Kui teaks, et seda saab ka siis sisse lülitada kui vahekast neutraalis on, siis oleks jvv väljavõtt ka lahendatud. Paneks sinna veel pisikese kolmekäiguleise käigukasti vahele kiirendama.
Veel sellises asjas kuluks nõu marjaks ära, et kui ma loobun reversist, siis olen fakti ees, et mu "Marta" hakkab tagurpidi kihutama ja edaspidi roomama- töötab ju Multicari silt tagurpidi. Kui mõeldav oleks see sild ümbes pöörata ja teha uued õli ja tuulutuse avad teisele poole ???
Kangesti meeldib mulle "Berta" esiveoline mootirisüsteem mis aitab traktori lühikese teha, aga ma ei ole suutnud välja mõelda ühtegi varianti kuidas ma sealt jvv-i väljavõtte saaksin. Mul on sama foobia nagu Tiftilgi, et ma ei kannata kette ja rihmu .. ja veel üks kast, millel jõu väljavõte küljes oleks muudaks masina jällegi väga aeglaseks ja pikaks. Tagasilla mootoriga aga ei taha ma loobuda vahekastist kuna muidu olekls vedu arvatavasti liiga nõrk ja ebaühtlane.
Lisan veel pilte kus on vahekast näha, ehk keegi teadjamees oskab selle jõuväljavõtu kohta midagi tarka öelda, et kas saab seda sisse lülitada kui vahekast neutraalis on ? Kui saab, siis tuleb seda remontima hakata. Esisillale minev kardaaniots jääb praeguse seisuga üldse tühjaks ...
Suuremad pildid: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html