12-09-2013, 09:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2013, 09:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Paar mõtet.
Vene tehnikal on alati tähistused kirillitsas. Vahel on ka dubleeritud meie tähestikku. Kui nüüd pumbale löödud kirju lugeda, siis seal on kenasti täht "L" ehk vasaku pöörlemisega. Mille Sa juba õigesti tuvastasid
Edasi pumba ja paagi ühenduste juurde. Otste arv ja diameeter on seotud konkreetse rakendusega. Pumba puhul pole vaja üle mõelda - asenda mittesobiv flants sobivaga. Jaguri pead niikuinii ise panema ja kuna ehitad odavaid lahendusi kasutades, siis ilmselt päädid Vene päritolu P75-3 või mõne selle derivaadiga, millel on vajalikud klapid niikuinii olemas. Mistõttu pole seda klapimajandust üldse vaja. Ühe otsaga flantse peaks ometi leiduma. On minulgi, kuid leiad vast lähemalt.
Esisild ise on tummine. Samas suudab kiire ja hooletu sõit lõhkuda kõik konstruktsioonid. Arvestades Su soovi poolele tonnile tuul alla teha ja traktori+laaduri enda samasse suurusjärku jäävat massi, siis tuleks vähemalt esialgu tööd rahulikumalt võtta.
Kui väga kardad silla pärast, siis mul on saska esisild endiselt üle. Tõsi, see on Sinu rakenduse tarvis kõrgevõitu - pead raami silla alla kinnitama. Ma sellist lahendust ei soovita.
Muide, pehmem velg töötab kaitsmena - see annab enne järele, kui sild viga saab.
Mõõda kahe kõrvutise poldi telgede vahe kümendikmillimeetri täpsusega ja ma ütlen poldiringi eeldatava diameetri. Jaotus viieks on Sul juba teada. Volga veljel oli 5x139,7, mis on üsna levinud maasturitel. Millel reeglina alla 15" velge ei kohta.
Aga Martal ilmselt pole midagi ka isetehtud velje vastu: maasturi südamik ja sobiv võru. Kodus paneb nii täpselt kokku küll, et kannatab õuel toimetada.
Vene tehnikal on alati tähistused kirillitsas. Vahel on ka dubleeritud meie tähestikku. Kui nüüd pumbale löödud kirju lugeda, siis seal on kenasti täht "L" ehk vasaku pöörlemisega. Mille Sa juba õigesti tuvastasid
Edasi pumba ja paagi ühenduste juurde. Otste arv ja diameeter on seotud konkreetse rakendusega. Pumba puhul pole vaja üle mõelda - asenda mittesobiv flants sobivaga. Jaguri pead niikuinii ise panema ja kuna ehitad odavaid lahendusi kasutades, siis ilmselt päädid Vene päritolu P75-3 või mõne selle derivaadiga, millel on vajalikud klapid niikuinii olemas. Mistõttu pole seda klapimajandust üldse vaja. Ühe otsaga flantse peaks ometi leiduma. On minulgi, kuid leiad vast lähemalt.
Esisild ise on tummine. Samas suudab kiire ja hooletu sõit lõhkuda kõik konstruktsioonid. Arvestades Su soovi poolele tonnile tuul alla teha ja traktori+laaduri enda samasse suurusjärku jäävat massi, siis tuleks vähemalt esialgu tööd rahulikumalt võtta.
Kui väga kardad silla pärast, siis mul on saska esisild endiselt üle. Tõsi, see on Sinu rakenduse tarvis kõrgevõitu - pead raami silla alla kinnitama. Ma sellist lahendust ei soovita.
Muide, pehmem velg töötab kaitsmena - see annab enne järele, kui sild viga saab.
Mõõda kahe kõrvutise poldi telgede vahe kümendikmillimeetri täpsusega ja ma ütlen poldiringi eeldatava diameetri. Jaotus viieks on Sul juba teada. Volga veljel oli 5x139,7, mis on üsna levinud maasturitel. Millel reeglina alla 15" velge ei kohta.
Aga Martal ilmselt pole midagi ka isetehtud velje vastu: maasturi südamik ja sobiv võru. Kodus paneb nii täpselt kokku küll, et kannatab õuel toimetada.