25-02-2015, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2015, 01:32 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
(25-02-2015, 00:56 AM)maitus Kirjutas: Seal sidurikorvis on väga vanaaegne survelaager - Gaz 53 .
Zoo, mulle assotseerus Fordi diisel tema enda siduri ja survelaagriga. Gaz-ilise survelaagrit pole tõesti mõistlik ilma vabakäiguta jätta.
Õli käigukasti. Originaalis seal Tap, või Tep või Tsp. Muidu pole nagu antud õlilaadsel ainel antud agregaadis väga vigagi, aga külmalt viskoosne. Miinuskraadidega võiks öelda, et lausa paks. Tugevate miinuskraadidega kerge vaevaga voolitav. Põhimõtteliselt võiks sinna panna suvalise õli klassist GL4. Võiks ka GL3, aga seda vist enam ei leia. Veel üheks variandiks oleks vene TAD-17. Juhul, kui ta odavam on, kui mingi muu "lääneõli".
Pidurisüsteemis oli Gaz-il tehasest vedelikuks BSK. Vedelik koosneb (peaks koosnema) kastoorõlist ja piiritusest. Seega ei ole süsteemi mansettidel kohustust vastu pidada kaasaegse pidurivedeliku koostisele. Sellegi poolest tean masinaid, millele on DOT4 sisse valatud ja miskit halba pole enamjaolt juhtunud. Mõlemal vedelikul on omad plussid ja miinused. BSK-s olev piiritus aurab välja ning vedelik muutub viskoosseks. DOT4 on väga hügroskoopne. Gaz-i piduri peapumba kork on tuulutusavaga, mitte hermeetiline. Õhuniiskus käib siia-sinna suht takistamatult.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.