14-05-2015, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 21:09 PM ja muutjaks oli aigark.)
(14-05-2015, 20:51 PM)maitus Kirjutas:Sul ei pea paak olema kõrgemal kui KSP.Ma arvan ,et sul 4otsaga peale ja tagasivool kokku ei puutu.Kui oleks minu teha ,siis ma paneks vana golf II 2 toruga küttefiltri ja tagasivoolu otse paaki siis saaks asi lihtsam ja loogilisem.(14-05-2015, 20:39 PM)aigark Kirjutas:(14-05-2015, 20:18 PM)maitus Kirjutas: Samuti, seljuhul kui tagasivoolav kütus peaks paagitäit kütust soojendama, kas ei oleks efektiivsem kui tagasivoolav kütus, mis on piisavalt soe soojendamaks tervet paaki, voolaks lihtsalt uuesti KSP-sse ja võtaks paagist natuke lisa- töötaks nagu duššisegisti? Minu meelest oleks see palju loogilisem ja efektiivsem ..
Ma arvan,et õhu kätte saamisega tõsised probleemid ,lihtsam on kui kütus korra paagis ära käib.
No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku ?????
Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.