Koos Saame Tööle !!
#1

Sad Korralik võrr riga 7.Läheb tööle käib paar sekuntit ja siis sureb välja
Vahetatud osad UUS karpa
UUS silinder uus silindri tihend (alumine ülemine)
Väntvõllitihend uus
Juhtmestik uus
Süütemäng uus (tinutatud juhtmetega
uued kontaktid
uus kontekas
uus simmerlink
uus Düüs
uus Küünal (3 tükki) ( trimmeri ja tavalised küünlad)
Kolvirõngad uued
aga pentsu ei saa peale vahepeal
Kontaktid ka paika sätitud et süüde õige.
Uus õhufilter ja puha
Kõik tihendid vahetatud Pooleks kohapealt ka tihend tiptop.
Säde on selline et tõmbad ratast õrnalt et käiks paar (2-3) jõnksu läbi saab nagu majavoolu sama vool Küünlaga ja küünlata.Sad

Käima läheb tagurattast õrnalt tõmbamisest! Mudu käis tipptopp (sportsumpa ka all ja ennem jooksis 75 välja)
Vasta
#2

Vaata kütuse torustik üle, ehk kontrolli kas jookseb ikka ilusti peale. Kuna karpa ka uus siis algatuseks keera segu kruvi üpris lahti, tehas annab ca 2.5 põõret kinnisest asendist lahti, kuid ise soovitas enam.
Vasta
#3

Te vast mõtlete et selle probleemi jaoks on otsing!!! Aga olen otsinud 2 päeva ja naabritekäest küsinud ja isa abi kah aga kõi kehitavad õlgu ja ütlevad ei oska midagi öelda! Sad Olen kõik nipid läbi juba proovinud mis olen google-st ja siis ja igalt poolt foorumitest leidnud ja välja nuhkinud ! aga üksi ei aita -.-

siimik: vaatatud juba ennem üle karpasse pentsu tuleb ja kõiktiptopp ja ujutan üle ja nii edasi ja nii edasi aga ikkagi harva on küünal poolmärg kui sedagi
Olen proovinud ka Ilma paagikorgita aga tulemuseta ! Sad
Vasta
#4

Mina teeks panuse karpale. See, et on uus, ei pruugi tähendada, et kohe ka töötab. Eeldatavasti vene toodang? Kontrolli üle kõik tihendid ja ujuk. Kui lahti teed, vaata, et kuskil mingeid valujääke pole, mis ummistaks sealt, kus pole vaja.

Tihendite jms kummidetailidega on see, et nõukaaegsed on nüüdseks ajahamba puretud ja tänapäeval ei osata neid ida pool lihtsalt teha.
Vasta
#5

Panin ennem vana karpa peale ikka ei ole lootust et käima jääb !!
Vasta
#6

kraan ise on tihtipeale umbes, kui ütled margiks R7 ,peaks olema suur settepotiga kraan. antud toode sisaldab endas sõela ,mis jämedama kraami kinni püüab,aga seeläbi ise lõpuks ummistub, ehk siis kraan aatomiteks, väike leotus ,vajadusel, ja suruõhuga puhtaks. kraani osandades on võimalus tihenditele haiget teha, võimalik ka korpus lõhkuda, kuna keere kipub kinni mädanema. no aga ei pruugi. muidugi oleks hea proovida teist kraani. samas olemasoleva jõudlust saad ka testida, voolik otse pudelisse.
säärumootor on lihtnepoiss, bena ja sädeme olemasolul ta üldjuhul käivitub.

(24-03-2013, 08:04 AM)iceman Kirjutas:  kraan ise on tihtipeale umbes, kui ütled margiks R7 ,peaks olema suur settepotiga kraan. antud toode sisaldab endas sõela ,mis jämedama kraami kinni püüab,aga seeläbi ise lõpuks ummistub, ehk siis kraan aatomiteks, väike leotus ,vajadusel, ja suruõhuga puhtaks. kraani osandades on võimalus tihenditele haiget teha, võimalik ka korpus lõhkuda, kuna keere kipub kinni mädanema. no aga ei pruugi. muidugi oleks hea proovida teist kraani. samas olemasoleva jõudlust saad ka testida, voolik otse pudelisse.
säärumootor on lihtnepoiss, bena ja sädeme olemasolul ta üldjuhul käivitub.
oot-oot ma siin olen ülejala kippunud seletama, kuna selgub ,et bena ikka tuleb.
saoled vahetanud muljetavaldava koguse juppe,ilmselt kõik korraga,aga nende omavahelises kokkusobivuses oled veendunud?. näiteks kolvigrupp ei pruugi koostööd teha, st kompresjoon kehvapoolne. või on kuskil leke , st saab lisaõhku niipalju,et mootoris ei tekki sisselaske ajal alarõhku piisavalt.säärumotot käivitad külmalt kinnise õhufiltriga. eeldusel ,et segukruvi asend on enamvähem adekvaatne.
kui sa siin ütled aga ,et küünal on poolmärg,või midagi, siis võib asi ikkagi süütes olla. säde peab olema suur ja rasvane ja sinine. kui on säde ,aga selline kõhnapoolne,umbes nagu hiinakal, siis on käivitumine suht kahtlane. hirmsa meelitamisega võib käima saada,aga bena peab väga ettevaatlikult doseerima, siis hästi vähehaaval vähemast rohkemaks.võiksid olemasolevat sädet kirjeldada proovida.
Vasta
#7

Säde on suur ja paks tumelillakas elektrisinine ikka korralik säde mudu Mul on läbipaistev bentsu voolik ja vahepeal ka pentsufilter siis kui pumpan bentsu peale siis tuleb ikka ohtralt . Aga vahetan kreeni ära ja kõik jupid mis olen ostnud on sama margi mootori oma ei ole nii et üksjupp on d4 teine d6 kõik samad jupid ainult uued

NÜÜÜD TÖÖÖTAB Big Grin AGA peale 5-6 meetrit sureb välja ja siis kiiruse peal
Ja sidri alla lased anna gaaasi siis õrnalt töötab Sad
Vasta
#8

(24-03-2013, 14:42 PM)Meru Kirjutas:  Säde on suur ja paks tumelillakas elektrisinine ikka korralik säde mudu Mul on läbipaistev bentsu voolik ja vahepeal ka pentsufilter siis kui pumpan bentsu peale siis tuleb ikka ohtralt . Aga vahetan kreeni ära ja kõik jupid mis olen ostnud on sama margi mootori oma ei ole nii et üksjupp on d4 teine d6 kõik samad jupid ainult uued

NÜÜÜD TÖÖÖTAB Big Grin AGA peale 5-6 meetrit sureb välja ja siis kiiruse peal
Ja sidri alla lased anna gaaasi siis õrnalt töötab Sad
raske diagnoosida niimoodi,ilma kätt külge panemata.
muidu pole väga oluline milliseD küljest pulgad on ,suht miksatavad omavahel.
aga eks pead asjad läbi katsuma,ükshaaval, kuskil peab siis ikka bensuteemas tõrge olema.
Vasta
#9

pigem kahtlustan kala lisaõhus, korraliku kompressiooni ei teki, tänapäeva tihendid puhas saast vaid ja ise olen kõik vanad poolpidused tagasi pannud ja töötavad märksa paremini kui uued komplektid...



Vasta
#10

Kompresoon on ülimalt tugev nüüd sättisin ja läheb käima ühest jõnksatusest väike 10 cm vahene tõmme ja hakkab lärtsuma aga ma sätin süüdet

Puhastasin õhufiltri ära veel ja nii ja naa Kui keegi viitsib rääkige kontktide paika panemist.Minuteada surnud nurgast allapoole peavad alles kontaktid lahku minema
Vasta
#11

(24-03-2013, 17:50 PM)Meru Kirjutas:  Kompresoon on ülimalt tugev nüüd sättisin ja läheb käima ühest jõnksatusest väike 10 cm vahene tõmme ja hakkab lärtsuma aga ma sätin süüdet

Puhastasin õhufiltri ära veel ja nii ja naa Kui keegi viitsib rääkige kontktide paika panemist.Minuteada surnud nurgast allapoole peavad alles kontaktid lahku minema
süüte moment, ehk kontaktide avanemine, peaks olema manuali järgi 3,2 mm enne ülemist surnud seisu. pisut tänapäevasem teooria ütleb,et 5% kolvikäigust. kui ta seal ligilähedal on, siis juba hea, käivitumine peaks sellest aspektist olema karanteeritud ,kui muud asjad välja veavad. kui nüüd mõelda , kuidas saaks süütemoment seotud olla sinu sümtomitega ,et läheb käima järelikult saab bena, siis mingi ajapärast sureb välja , aga milline on pärast seda küünal pole sa öelnud. üldiselt peadki koguaeg küünla olekust lähtuma, on ta kuiv või märg.
Vasta
#12

Nüüd on küünal märg peal siis kui väljasureb !! koguaeg
Vasta
#13

(24-03-2013, 18:46 PM)Meru Kirjutas:  Nüüd on küünal märg peal siis kui väljasureb !! koguaeg
aga algul lubab?
segukruvi peadsiis kinnimale panema. pane reaalselt töötav küünal peale ja käivita kinnise kraaniga, kui õnnestub käima saada krutid segu paika töötava mootoriga, kui sees originaal avaga düüs võib kruvi suht suures diapasoonis liigutada.
muide kui on olemas pasakruvi , siis võid sealt peale täisminemist üleliigse plö.ga välja lasta, oluline on pärast meeles pidada kruvi tagasi panna. korras mootor läheb ka ilma kruvita käima, kuid ei kipu enam seisma jääma ,st läheb väikestviisi lõhkuma .
Vasta
#14

Mootor juba lahtivõetud Pooleksvõetud õigemini ja homme hakkan juppe kristalliks muutma ja siis kokku tagasi ja uued tihendi uuesti ja karpa teine peale .Big Grin
AGA suured tänud kõigile ABI ja Heade nõuannete eest Big Grin
elektroonika võrril : kas juhtmepaksused ka loevad ? Et säde vastu ei lähe ja massi maha ei tõmba ?
Cool
Vasta
#15

(24-03-2013, 23:12 PM)Meru Kirjutas:  Mootor juba lahtivõetud Pooleksvõetud õigemini ja homme hakkan juppe kristalliks muutma ja siis kokku tagasi ja uued tihendi uuesti ja karpa teine peale .Big Grin
AGA suured tänud kõigile ABI ja Heade nõuannete eest Big Grin
elektroonika võrril : kas juhtmepaksused ka loevad ? Et säde vastu ei lähe ja massi maha ei tõmba ?
Cool
piibujuhet mõtled? kui alt süütepooliga ,siis võib kehvem juhe(kõrgepingejuhe,piibujuhe) kül massi taguda, teine nõrk lüli on bakeliit mutter või flants ,mis piibujuhtme karterist läbi toob. pimedas ruumis lihtne lekkekohti leida ,tuli surnuks ja tõmba rattast.
kui juba juppide vahetuseks läks ,soovitaks originaal välist süütepooli kasutada, see kõige lollikindlam lahendus. ülejäänud abijuhtmete ristlõige ei tohiks määrav olla . üks nõks on veel, profilaktika mõttes on soovitav süütekaan seestpool ära teipida, et ei tekkiks kontaktidest ülelööki. ja muidugi seda süütekaant ka kasutada kui asja jooksma saad , koiab ära palju ebameeldivusi. teibiks olen kasutanud tavalist mäkaivarit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne