Hammasvöö murdunud hammas.
#1

On väike probleem.
Käigukastiks on Torqueflite MOPAR, 1967 aasta.
Selline on olukord, hammasvöö üks hammas murtud.

Küsin, kas seda hammast taastada kuidagi on mõtet? Näiteks, peale keevitada, jne?

Paar kodaniku Venemaal on siin isegi, kellel põhileib selliste asjade tegemine, aga ma ei tea, kas Eestis keegi seda teeb?



[Pilt: 8ed7668s-480.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Saab ikka keevitada ja ühe hamba pärast pole mõtet pinki panna vaid šablooni järgi välja käiata minifreesiga.
Vasta
#3

Täpselt. Võid viiliga praeguse hammaka kõvadust katsetada, aga arvatavasti pole see midagi erilist. Punkti mig'i või tig'iga rahulikult hammas üles ning vooli kasvõi viiliga šablooni järgi välja.

Näitena: http://karl.usinmasin.net/labor/hammakad/index.html
Vasta
#4

Selle hamba võib keevitusega taastada ja väiksema relakaga ka silma järgi välja voolida. Külvimasina hammasrattaid sai siin pidevalt nii taastatud. Muidugi täpsus ei oma seal mingit tähtsust. Auto hoorattal vähe teine lugu. Aga ega hullemaks ei saa ka enam minna,kui juba on.
Vasta
#5

(26-03-2013, 08:20 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Aga ega hullemaks ei saa ka enam minna,kui juba on.
No kui ära ei tee..siis "nämmab" kohe edasi järjest Cool !


Vasta
#6

Siin üks huvitav lahendus murdunud hamba taastamiseks:
http://trelliblogi.files.wordpress.com/2...29-220.jpg

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

kuna 4 silindrilise väntvõll jääb seisma 2 kohas 180 kraadise vahega, siis on soovitav pöörata hammasvööd hoorattal 90 kraadi et käivitamisel starteri pendiks haagiks esmalt kulumata hambaid.
Jälgige hammaste tippusi... teravad, kui nõelad, aga 90 kraadi edasi on normaalsed...tömbid.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

Minuteada on olemas isegi spets. elektroodid,mis on ette nähtud murdunud hammaste taastamiseks.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#9

Roolilati hammaste keevitamine minu meelest kriminaalne tegevus.Hoorattal neid ka ise täis keevitanud ja välja viilinud.Paarkümmend aastat tagasi sai Fiat Ritmo kasti hammakad keevitatud ja pidas vastu 30 000 km ja siis läks emexisse.
Vasta
#10

(25-03-2013, 23:25 PM)denis23 Kirjutas:  Paar kodaniku Venemaal on siin isegi, kellel põhileib selliste asjade tegemine, aga ma ei tea, kas Eestis keegi seda teeb?

Pane google otsingusse "hammasrataste taastamine" ja vali sobiv asutus välja. Tegijaid jätkub.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#11

(26-03-2013, 12:17 PM)ahtos Kirjutas:  Roolilati hammaste keevitamine minu meelest kriminaalne tegevus.
...

Kust see latt nüüd tekkis?

Mina keevitaks täis ja viiliks realaga välja - see ei ole kriitiline koht.

Seda eeldusel, et ei ole tegu pidevalt 5+ krpm tegeva võistluspajaga.
Vasta
#12

Vaata Hucki postitust.
Vasta
#13

Võrus Mehka töökojas Pikal tänaval teevad selliseid asju. Keevitavad spets elektroodiga hamba asemele ja freesivad uue hamba. Sõbra põkal läks jõvutuvõlli mingil hammasrattal hambad katki (midagi on meeles toruvõlliga), läks maksma ligi 50 euri.
Vasta
#14

(26-03-2013, 14:07 PM)ahtos Kirjutas:  Vaata Hucki postitust.

Minu piltidel pole roolilatt vaid puurpingi spindel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne