Mille starter ?
#1

   
   
   

Sain sellise starteri, seisnud kuivas kohas, peaks olema töökorras. Boschi koodide järgi jõudsin niipalju jälile, et oli kasutusel osadel Krupp veoautodel.

Teine veel:
   
   
   

Ja veel:
Starter Tank M4A3 Ford GAA GM 671 Delco Remy #1109313
   
   
   

projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Vasta
#2

Esimesed kuju järgi IKARUS ja IFA-W 50 IFA mootoriga kombainid

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

Esimene on ennesõjaaegne, teine 40-dad aastad.

Ise küsin, ise vastan: esimese kohta leidsin lõpuks sellise info:
Krupp 3,5T
Oli kasutusel 3,5T Krupp veoautol LD 3,5 M 122
Jutt on küll tsehhikeelne:
Technické údaje vozu s dieselovým dvouválcovým motorem licence Junkers:
Typové označení: LD 3,5 M 122

Pořadí zapalování: 1-2
Chlazení: vodní podporované pumpou
Starter: Bosch BPC 3/12 R 9
Baterie: Varta 12 V / 150 Ah
Normální otáčky: 1 500 ot./min.
Maximální výkon: 60 ks
Max. kroutící moment: 32 m/kg při 700 ot./min.

projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Vasta
#4

Veits infot selle Fordi mootori kohta, kust see alumine starter pärit peaks olema:
Ford GAA

Huvitav, palju see tank kütust õgis. Julm mootor, julma kaalu edasi ajamiseks. Kaks 480cfm karpat. jootmas 500 hobust, kes pidid edasi sikutama 30 tonnist keret.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#5

Huvitav, kuidas säärane starter eesti maale üldse jõudnud on? Kas sõjaajal tuli siis siia vastav tehnika millel, seda kasutati. Välimuse alusel otsustades on väga hästi säilinud tükk.


Vasta
#6

Eks ta mõne Landlease Shermaniga ilmselt jõudis, minukäes ka samast august kaks starterit generaator ja magneto ise arvan et väiksem starter Bosch BNG4/24 ARS 178 Panzer/Stug III/IV pealt (Maybach HL 120) Suurem starter ja generaator Bosch BPD 6/24 ARS 150 ja Bosch GTLN 700/12/1500B 1 Panther/Tiger tanki jagu (Maybach HL 240) ja Magneto Bosch JGN 6L3 Maybach HL 42 -lt ehk siis Sdkfz 10/11 või 250/251. Oskab keegi kinnitada või ümber lükata ?

[Pilt: P7270311800x600.jpg]

[Pilt: P7270312800x600.jpg]

[Pilt: P7270313800x600.jpg]

[Pilt: P7270314800x600.jpg]

[Pilt: P7270316800x600.jpg]

[Pilt: P8020345800x600.jpg]

[Pilt: P8020346800x600.jpg]
Vasta
#7

Magneeto HL42, muud pudinad ilmselt ka õieti paaritatud.

Dad.
Vasta
#8

Bosch JGN 6L3, minu käest käis selline hiljuti läbi.
Tegemist on nn. vasakpoolsega, milliseid kasutati ka 6 sil. mootoritel.
12 silindristel on magneetosid 2 tk, üks see ja teine niipalju kui mina olen aru saanud, vastupidise pöörlemissuunaga. "L" tähendab markeeringus Links.
   
   
Vasta
#9

Nii lihtne see vist ei ole HL 120 on 12 silindrit aga ühe magnetoga. HL 240 12 silindrit ja kaks magnetot, samas HL240 ei kasuta 6L3-e. Mida kasutab ei tea aga netist leidsin et Littlefieldi Panthril originaali puudusel kasutati ringitehtud 6L3 magnetot.
Vasta
#10

v12 käis ka kahe 6-se magneetoga ....

Dad.
Vasta
#11

(17-04-2013, 22:46 PM)MAZ Kirjutas:  Huvitav, kuidas säärane starter eesti maale üldse jõudnud on? Kas sõjaajal tuli siis siia vastav tehnika millel, seda kasutati. Välimuse alusel otsustades on väga hästi säilinud tükk.

Kusjures see täitsa töötab, on seisnud kogu aja kuivas kohas! Ajasin talle 24V taha, tanki polnud kahjuks käepärast.

projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus
Vasta
#12

(20-04-2013, 22:19 PM)rains Kirjutas:  
(17-04-2013, 22:46 PM)MAZ Kirjutas:  Huvitav, kuidas säärane starter eesti maale üldse jõudnud on? Kas sõjaajal tuli siis siia vastav tehnika millel, seda kasutati. Välimuse alusel otsustades on väga hästi säilinud tükk.

Kusjures see täitsa töötab, on seisnud kogu aja kuivas kohas! Ajasin talle 24V taha, tanki polnud kahjuks käepärast.

Minu teine teooria on see,et see starter võis seista mõnes sõjaväe laos, kus oli ka mootor olemas. Aga ilmselt keegi tassis selle starteri siis sealt laost ära.


Vasta
#13

Eestlasel oli ikka kombeks keerulistel aegadel varusid soetada, põhimõtteks: mis ripakil see ära...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne