Lehtvedru kandva poldi tugevusklass
#1

Masinaks Chrysler Grand Voyager 2001a. Vahetan tagasillas lehtvedrude pukse. Kuna lehtvedru ja kanduri vaheline polt on ennast kenasti puksi hülsi sisse elama söönud, polnud muud lahendust kui polt läbi lõigata.
Nüüd on küsimus, kas sinna võib panna "tavalise" 8.8 tugevusklassiga kuumtsingitud poldi? Või peaks ikkagi 10.9 otsima?
Polt on M14 120mm. Würthis on M14 10.9 tugevusega saadaval ainult kuni 100mm pikkusega.
Äkki kusagilt Baltic Boldist jne spets asutustest isegi leiaks. Kuid neid siin Rapla kandis rohkem pole ja tahaks masina kokku kah laduda homme.
Kas 8.8 on OK, või peab ikka kindlalt 10.9 klassi otsima?

Polt on alloleval joonisel tähistatud nr.2


   
Vasta
#2

Vana originaalpolt oli 10.9?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#3

Ei juhtu selle poldiga seal midagi, võid vabalt panna. Kui tulevikus leiad õige poldi võid ju südamerahustuseks ära vahetada aga üldiselt peaks 8.8 ka kenasti pidama. Seal polt kahest august läbi, keskel peaks puksi sees metalltoru olema, teisel pool mutter. Üsna lollikidel teema.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#4

(31-07-2019, 20:02 PM)viplala Kirjutas:  Ei juhtu selle poldiga seal midagi, võid vabalt panna. Kui tulevikus leiad õige poldi võid ju südamerahustuseks ära vahetada aga üldiselt peaks 8.8 ka kenasti pidama. Seal polt kahest august läbi, keskel peaks puksi sees metalltoru olema, teisel pool mutter. Üsna lollikidel teema.

Kinnitan.

Kui väga häirib, leia asenduseks originaal. Aga selle kaariku jaoks võiks 8,8 olla maa ja ilm.
Vasta
#5

ja kui tavaline 8.8 siiski kahtlusi tekitab, siis 10.9 poldipeaga ja osakeermega on janeres laokaup.
ja etras isegi 12.9 sisekuuskandiga ja osakeermega.
Vasta
#6

Tänud kaasa mõtlemast. Läksid 8.8 poldid sisse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne