zubrjonok haagis, väärtus?
(20-02-2015, 22:13 PM)tarmo@4x4.ee Kirjutas: Silla tegin jah 20 cm laiemaks. Tala keskelt pooleks ja 40 sisemõõduga paksuseinalise toru jupp ülekatetega vahele. Lisaks lõikasin vedrukandurid lahti ja nihutasin 10 cm sissepoole.
Massi tuli juurde ligi 2 korda (140 vs 268 kg). Samas sai vedrulehti pandud topelt (vä pealeht). Eeldatavasti 500-600 kg kandevõime ei tohiks olla probleem.

Kas dokumentide ARK's korda ajamine on keeruline protseduur?
Mõtlen mõõtude ja masside muutmist.

KK
Vasta
(21-02-2015, 23:14 PM)kavalkoer Kirjutas: Kas dokumentide ARK's korda ajamine on keeruline protseduur?
Mõtlen mõõtude ja masside muutmist.

KK

Senini arvasin, et on lihtne jah, sest olen mitu kerghaagist ümber ehitanud ning alati on väga lihtsalt ümberehitused registreeritud. Peaasi, et ise mingit jama ei keera kokku, vaid teed korralikult.

Aga selle viimase käruga oli küll janti rohkem, kui rubla eest. Alles kolmandal korral õnnestus. Küll käsitleti, kui kriminaali, et julgesid MAZ tehase inseneeride tööd ümber disainida ja kas üleüldse on zubrjonok, kahtlustati, et olen numbri üle löönud - üks vanem ARK mees siis vaatas ja siiski ütles, et kõik õige. Aga põhihäda oli, et kerghaagisel ei tohtivat olla dubleeritud ääretulesid ning udu ei tohi olla nii lähedal ääretulele. Pärast seda oli ok. Mõõtudega küsimusi ei tekkinud.
Vasta
(27-02-2015, 23:32 PM)tarmo@4x4.ee Kirjutas:
(21-02-2015, 23:14 PM)kavalkoer Kirjutas: Kas dokumentide ARK's korda ajamine on keeruline protseduur?
Mõtlen mõõtude ja masside muutmist.

KK

Senini arvasin, et on lihtne jah, sest olen mitu kerghaagist ümber ehitanud ning alati on väga lihtsalt ümberehitused registreeritud. Peaasi, et ise mingit jama ei keera kokku, vaid teed korralikult.

Aga selle viimase käruga oli küll janti rohkem, kui rubla eest. Alles kolmandal korral õnnestus. Küll käsitleti, kui kriminaali, et julgesid MAZ tehase inseneeride tööd ümber disainida ja kas üleüldse on zubrjonok, kahtlustati, et olen numbri üle löönud - üks vanem ARK mees siis vaatas ja siiski ütles, et kõik õige. Aga põhihäda oli, et kerghaagisel ei tohtivat olla dubleeritud ääretulesid ning udu ei tohi olla nii lähedal ääretulele. Pärast seda oli ok. Mõõtudega küsimusi ei tekkinud.

Vaatasin, et paadikärul lisaääretulesid pahaks ei pandud. Aga ju sattus teise ametniku kätte see avaldus.
Kus kohas käru tsingiga katmas käisid ja palju sellise tüki tsinkimine maksab?

KK
Vasta
(28-02-2015, 00:24 AM)kavalkoer Kirjutas: Vaatasin, et paadikärul lisaääretulesid pahaks ei pandud. Aga ju sattus teise ametniku kätte see avaldus.
Kus kohas käru tsingiga katmas käisid ja palju sellise tüki tsinkimine maksab?

KK

Tõesti sõltub ametnikust, sest esimesel korral ja teisel korral (ka teises arki büroos) olid väga kurjad onud vastas. Kolmandal korral (jälle esialgses büroos) oli väga normaalne mees ja pigem kiitis korraliku töö eest. Selleks ajaks muidugi olid ka juba ülearused tuled eemaldatud. 
See ääretulede dubleerimise keeld kerghaagisel on üleüldse väga tobe, sest ma olen täiesti veendunud, et need tegelikult suurendavad ohutust nii teistele nähtavuse mõttes, kui ka enda jaoks, sest ilma sarvedeta ma seda käru mitte mingi nipiga küljepeeglist ei näe (auto liiga lai). Seda enam, et O2 või O3 kategooria haagistel on topelttuled lubatud. Samas on mõni O2 käru välimuselt äravahetamiseni sarnane O1 käruga. Lihtsalt kandevõime on erinev. Täismassiks sai seekord ainult 500 kg - tarkvara ei võimaldavat rohkem panna, kuigi ametnik oleks pannud ka 750, nagu eelmisele kärule pandi 2a tagasi.

Aga tsinkimine sõltub detaili massist ja antud juhul see haagis läks maksma 85€. Tehakse kahes kohas - Kiiul Galv-Est ning Paldiskis tsingipada. Või oskab keegi veel mõnda kohta lisada? Hind on mõlemas kohas sama - 0,5€/kg.

Veel üks "tore" leiutis, mis ARKiga suhtlemisel välja tuli, on see, et lühikest (5-kohalist) haagise numbrimärki enam duplikaadina ei väljastata. Väga kehv, sest mul kolmel kärul lühikesed numbrid ja pikk plaat mitte kuidagi ära ei mahu. Tegin neile järelpärimise, et mis õigusega sellest loobuti, aga pole veel vastust saanud.
Vasta
(28-02-2015, 00:45 AM)tarmo@4x4.ee Kirjutas:
(28-02-2015, 00:24 AM)kavalkoer Kirjutas: Vaatasin, et paadikärul lisaääretulesid pahaks ei pandud. Aga ju sattus teise ametniku kätte see avaldus.
Kus kohas käru tsingiga katmas käisid ja palju sellise tüki tsinkimine maksab?

KK

Tõesti sõltub ametnikust, sest esimesel korral ja teisel korral (ka teises arki büroos) olid väga kurjad onud vastas. Kolmandal korral (jälle esialgses büroos) oli väga normaalne mees ja pigem kiitis korraliku töö eest. Selleks ajaks muidugi olid ka juba ülearused tuled eemaldatud. 
See ääretulede dubleerimise keeld kerghaagisel on üleüldse väga tobe, sest ma olen täiesti veendunud, et need tegelikult suurendavad ohutust nii teistele nähtavuse mõttes, kui ka enda jaoks, sest ilma sarvedeta ma seda käru mitte mingi nipiga küljepeeglist ei näe (auto liiga lai). Seda enam, et O2 või O3 kategooria haagistel on topelttuled lubatud. Samas on mõni O2 käru välimuselt äravahetamiseni sarnane O1 käruga. Lihtsalt kandevõime on erinev. Täismassiks sai seekord ainult 500 kg - tarkvara ei võimaldavat rohkem panna, kuigi ametnik oleks pannud ka 750, nagu eelmisele kärule pandi 2a tagasi.

Aga tsinkimine sõltub detaili massist ja antud juhul see haagis läks maksma 85€. Tehakse kahes kohas - Kiiul Galv-Est ning Paldiskis tsingipada. Või oskab keegi veel mõnda kohta lisada? Hind on mõlemas kohas sama - 0,5€/kg.

Veel üks "tore" leiutis, mis ARKiga suhtlemisel välja tuli, on see, et lühikest (5-kohalist) haagise numbrimärki enam duplikaadina ei väljastata. Väga kehv, sest mul kolmel kärul lühikesed numbrid ja pikk plaat mitte kuidagi ära ei mahu. Tegin neile järelpärimise, et mis õigusega sellest loobuti, aga pole veel vastust saanud.
See numbrimärgi teema tuli mulle ka paar aastat tagasi üllatusena kui tellisin uue numbri, pidin oma UAZ kärul numbrkoha pikemaks tegema selle tõttu.

Vaatasin siin neid Sinu tehtud custom Zubrikuid ja hakkas ka mõte idanema, et teeks ka miskise sellise valmis. UAZ käru on olemas aga sellel on kast seest 1050*1650 mm, kandejõud on muidugi tohutu ja olen teda nii metsas kui karjääris taga vedanud ning pole miski ära lagunenud. Euro haakepea on juba teine küljes, esimene venis välja.
Ehitusmaterjalide veoga saab hakkama aga ATV peale ei mahu kuidagi, selle vedamiseks on vaja alati kuskilt käru laenamas käia.

Kui Sul on veel pilte omatehtud ATV kärust siis võiksid need üles panna. Eriti huvitavad oleks erinevate tööjärkude pildid.
Võid pildid ka mulle meilie saata: kavalkoer@hot.ee

KK
 
 
Vasta
(28-02-2015, 00:45 AM)tarmo@4x4.ee Kirjutas: ...
Tegin neile järelpärimise, et mis õigusega sellest loobuti, aga pole veel vastust saanud.

Eks seal kokkuhoid taga on. Ei pea enam haagise ja autonumbritega eraldi majandama.

Kui täismass jäi 550, siis täiemõõdulist ATVd vedades vist kaalubussiga kohtuda ei taha. Vaevalt see enam vaid 150 kg kaalub...
Vasta
Veidi massiarvutust: haagise täismass 500kg, tühikaal 268kg, järelikult kandevõime võiks olla ikka 500-268= 232kg.

Üsna suur ATV Suzuki KQ LT-A700 on tehase andmetel 275 kg tühikaal. Seega veidi ülekaalu jääb, umbes 43kg. Selline ülekaal ei tohiks kaalubussi küll väga marru ajada ja samas saab selle ülekaalu livideerida pealesõiduteede autosse paigutamisega selleks ajaks kui haagis on ATV-ga koormatud.

KK
Vasta
UAZ käru ilmselt toorikuks jah parem, kuna kandevõime juba originaalis suurem. 

Tegelt lõpuks tuli nii, et täismass 500 ja tühimass 190, seega ametlikult jääb 310 kg kandevõimet. Reaalselt pole eriti kuulnud, et kaalubussid sõiduauto haagiseid kaaluks? Võibolla jah juhul, kui on kaugelt näha, et asi ei ole õige (ratas räigelt koopas ja vedrud pahupidi või siis ülisuur koorem vms). Huvitav mis kaalubussi kaalude viga üldse on, võibolla ei kannatagi kerghaagist pädevalt kaaluda?

Rampe muidugi eemaldada sõidu ajaks kindlasti ei plaani. Selles oligi üks custom käru mõte, et rambid on paari sekundiga allalastavad (splint välja, tugi eemale ja valmis). Eriti hästi õnnestus see, et kui atv koos sahaga kärule ajan, siis sahk ise fikseerib ette-taha liikumise ära täpselt:

[Pilt: 640]
Vasta
Loodan, et on sobilik küsimus siia teemasse.
Kust saaks uue(korralikku vana uue) juhtmete jagaja/arutoosi vms 
Kruvisid ei saa kätte ja tagutuled ei toimi ka ning tagumine osa on mäda tagant.
[Pilt: IMG_20170717_141303.jpg]
Vasta
Sellised klemmliistud on paljude vanemate Vene autode küljes. Võib mulgi varakambris midagi leiduda.
Tegelikult muidugi kui musta numbrit ei taotle, peaks tema paigaldamisest hoiduma.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Tuttav pilt. Ühinen ksf! Marko arvamusega, kui originaali taga ei aja, siis VSM (viska fekaal minema). Juhtmetele anna lõiketange. Mina vedasin otse pistikust uued juhtmed ja jootsin need pirnipesa klemmide külge. Siis alles lõppes ära see pidev kepp käru tuledega, et korra on ja korra ei ole.
Juhtmete pistikuvabaks sisestamiseks laternasse puurisin kummiluti all olevasse pessa augu.
Üks näpunäide veel - kui hakkad zubrikulise tulesid renoveerima, ära osta uusi hiina tagatulesid kui vanad just päris pilbasteks pole! Need uued näevad pealt originaali moodi välja, kuid klaasi pealt võttes võib rabanduse saada. Pirnipesad oleks nagu 5-aastase hiina poisikese välja mõeldud ja konservikarbist välja lõigatud. Pirne pesadesse paigaldades lähevad klemmid omavahel lühisesse või ei anna ühendust. Reflektoreid pole viitsitud üldse teha jne.
Ees on mul püsima jäänud ja väga rahul selliste tuledega:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...24v-v.html
Plastist kinnituslapatsi saagisin küljest, jättes alles vaid selle osa, mis kruvidega tule selja taha käib. See seljatagune läks käru sisse, tuli väljapoole plekki ja kruvidega läbi pleki omavahel kokku. Kruvide asukohad klappisid vist isegi originaalaukudega, nii et polnud vaja puurida.
Tuli ise on kinni valatud ja peaks olema sisemise pingeregulaatoriga. Seega kestab kui kivi ei saa.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
Kui kellegil üle mõistliku hinnaga paberitega haagist pakkuda võib teada anda. Hea kui pärnumaa aga võib ka mujal


Vasta
Visatakse ära vanarauda neid vanasid kärusid.

   
Vasta
Kellegil kahte täiesti uut zubroniku tuld es ole pakku?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Need on vist tuntud kui UAZ-i tuled rohkem.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
Peaks olema kaks pruugitud tagumist kopsikut koos klaasidega. Kui kedagi huvitab, siis kast on ka, vajab väheke kohendamist.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne