t-40 am aeglusti või kordisti.
#1

tere. kui võtta välja 40-l käimakastist aeglusti võll koos juurde kuuluvaga, kas differ ja muu jääb toimetama. ega aeglustit vaja ole ja sel on katki detail millel suurema hammaka sees on 3x väiksed. need asuvad vasakul pool ja see sisteem saab õlituse vahekastist( kast mis on käimari ja siduri vahel). õlitoru on kastide väline( saab alguse vahekasti kaane all olevast lehtrist, väljub olitoruga kuni kaaneni kus all on aeglusti) aeglusti hammakal sees 3 väikest hammakat nõelte peal ja eks õlitus on olnud puudulik. 3st 2 sinised ja nõelad puudu.
või pean kogu käimari sisu ümber lappama. andke nõu palun. esimene traka mul. vaja vaid niita ja palki vedada oma metsas.

tänades. Jaan.
53992919
Vasta
#2

Ma täpsustuseks küsin, et kas jutt käib reevers hoova all olevast aeglustist, või käigu kangi all olevast aeglustist?

Kui reevers hoova all asuvast (üld) aeglustist käib jutt, siis tolle peaks saama ära võtta, kuna enamus t-40 -netel on see puudu ja masinad sõidavad.

Kasti sisese aeglusti ära võtmine - ei tea, pole teinud aga millegi pärast arvan, et on võimalik ära kaotada.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#3

kuidas see aeglusti töötab ei teagi kusjuures. olen sõitnud selle traktoriga 5 meetrit edasi-tagasi. seejärel pulkadeks ja mis kulund see uus sisse. kuna hammakas oli peetis siis sauele. sealne härra ei uskunud, et ma selle 40 käigukastist olin välja võtnud. suure otsimise peale avas uue kataloogi kus antud jubin sees. oli liidus mingi haruldane variant. ja leidis pildilt, et sisu ja differ ka vist veidi teistsugune. pole ise muud varianti näind kui see mis mul laiali. äkki annab kuskilt raamatust manuali piltide järgi jälile? aga raamatut netu. aga kes teab????.........
see asub vasakul pool "piduri suka" poolt esimese ülemise ümmarguse kaane all ja läheb T-kujulise istuga flantsiga käimari korpuse külge kinni. irdub kõik välja ratta poole on kellelgi raamatust pilti?
Vasta
#4

Kas tegu T40 eksportvariandiga? Neil samas korpuses veidi teistsugune sisu.Üks käik oli vist isegi vähem. Kataloogis on nende detaili numbrite ees tähis T40 AS
Vasta
#5

export??? kuda seda ära tunda . mina importisin selle omale põhimõtteliselt vanarauast. dokke pole. mingeid tundemärke äkki?
Vasta
#6

No jah, aga vastust ei andnud sa ikkagi, kas aeglusti on reevers hoova all?

Ehk reevers hooval kolm varianti, edasi- tagasi- või kõik käigud aeglustatult edasi.

Edasi- tagasi variant on kõigil, aga kolmas variant on vähetel. (endal ka selline pill millel kolm varianti.)

Kui jutt käib siduri pedaali all olevast hoovast, siis see on külg jõuvõtu võlli sisse lülitamis kang.

Kui kang asub veel kuskil muus kohas - siis ei oska aidata - pole näppinud selliseid isendeid. (erilisi eksport pille pole näppu jäänud)

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

Peale tigukäigu pole t-40 -nel mingit aeglustit.Tee palun pilt oma aeglusti kangist.
Vasta
#8

Sm. autojuht ei ole kursis suure kodumaa kõigi väljapaistvate saavutusega. Eesrindlikud nõukogude insenerid juurutasid sotsialismi ehitavate põllumeeste soovidele vastu tulles juba ammu T-40´le käiguaeglusti. Seda oli vaja teatud tööde juures. Näiteks maisi ristpesiti külvamisel. Kuna kõik traktorid ei teinud selliseid spetsiifilisi aeglast liikumist nõudvaid töid, paigutati käiguaeglusti ainult tellimise peale (loe: mõni väga harv trehvas sisse ja sai sellele, kellele juhtus).

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#9

phyl- kuda sul see kang liigub? reeversit ma proovisingi proovisõidul aga see kang oli nagu suure loksuga. ostsin traka südatalvel, käima läks poolest pöördest aga käimar oli vett täis. kuna kabiin puudus siis. sulatasin leeklambiga kasti üles ja punnist emulsioon välja kuni traktor hakkas veerema. siis saigi teisega käima sikutatud ja proovitud. kuna kabiin puudus ja ka siduri kaan pealt maas - see oli sodi täis. käima tõmbamisel sidur lahutas ja rabasin paagi poole mingi käigu sisse. veerand tiiru rattast ja juba tiksus. kui proovisin sõita siis sidur ei lahutanud lõpus vaid nagu hüppas kohalt väheke. aga tahtsin vaid proovida kuda 4wd töötab. altpoolt mingi käik sisse ja 5m edasi seejärel REEVERS ja tagasi aisadega lumevalli, et 4 ratast ringi lasta. kuna kütus suvine rohkem ei proovind. garaazi juba lükkasin, et lammutama hakata. kuna kastist tuli koos jääga välja ka 5-6 kuuli. lahkamisel selgus, piduri pedaali alt kõige alumine võll millel oli 1-2 hammakat -laager peetis olnud. ära vahetatud aga vana sodi jäänd kasti vedelema. siis otsustasingi kõik mis loksub vaihtu. uued tihendid ja kokku.
eile maadlesin veel parema piduri lindiga. sellel oli suka kaan lahti old ja mädandas seest lindi läbi. et seda teha pidin külgülekande ka lahti keerama ja alla laskma. nüüd pidurid ka tutikad. krt pikk jutt aga pean veel pooleks ka võtma, et sidur oma silmaga üle vaadata.
traktori pean nüüd enne poolitamist ringi keerama, tekibki probleem selles nn. aeglusti hammakas. suur hammakas millel sateliidid sees on laiali, kuid liigutamise see kõik ju pöörleb. äkki paneb midagi saba??!!! kukub välja??
nüüd küsimusele kuda aeglusti lülitub jään ma vastuse võlgu. reevers kang nagu liigub 90c peaaegu aga asendeid oleks nagu kaks. jvv kang 2 asendit ning käimaril 6 no jah vaba jooks ka neil vahel juuuuu kõigil.
sorri foorumlased sai pikk jutt aga mure sai nagu edastatud .
TÄNAN!
Vasta
#10

Osadel T-40 on jah olemas käiguaeglusti, mis kujutab endast planetaarreduktorit ja lülitatakse seda samast kangist millest reeversit ennast. Asub see reeversi võlli otsas ja selle mudeli reevers võll on lihtsalt sellevõrra pikem. Ära tundis selle T-40 väljastpoolt tavaliselt väikeste rataste poolest, nn. "mägitraktor".
Kui nüüd kõik see kola välja visata, mis meenutab planetaarreduktorit, ei juhtu masinaga rohkem, kui et üliaeglasi käike pole. Mida pole ka praegu, nagu aru on saada. Masin muutub klassikaliseks T-40 ilma lisadeta.
Vasta
#11

aga kas ainult võll reeversist välja koos planetaarreduktori ja selle kaanega? kuid mingi kola (laagrid ja mingid nuutidega jama) käib veel poltidega selle korpuse kaane alla kinni. ka sellel vahetasin kõik laagrid ära. ka kogu kupatusega välja võtma? kas klassikalisel on kasti korpusel tavaline plekist korpuse kaas välise õlitoruga vahekasti?
deem jälle tuli segane jutt aga äkki keegi saab pihta mu jogale.
tänud.
Vasta
#12

Pole selle kasti sisuga eriti "sina" peal, aga jah, eelnevalt on erinevust kirjeldatud ja selle saab eemaldada - küsimus on selles kas on mõtet eemaldada või hoopis taastada.

Endal on jube mugav aeg ajalt rabada aeglusti sisse - ei pea käiku alla vahetama (silmaga/tagumikuga hinnates aeglustab aeglusti umbes 4 korda kiirust - ehk sõidad 4 käiguga, rabad aeglusti sisse siis liigud umbes sama kiiresti kui 1 käiguga - üle 4 käigu pole soovitav aeglustada, võib ära lõhkuda kasti 5 ja 6 käigu hammakad.)

Enda masin pärineb kunagisest piimatööstusest - ja peaks olema see T-40 AHM versioon - aga osad asjad on ikka puudu Nt: need väiksemad taga rattad.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#13

mul on puudu siis see planetaarreduktor millel on kolm nõeltel hammakat sees. seda tellida ei oska traktori poed laiutavad käsi. 3 hammakast on peetis kaks. kuna nõelte saaleks olev puks on taastamatu, teine osa on hammaka sein mis on ellips.
uus puks treida kus nõelad peal jooksevad, hammakas mingisse mõõtu puurida-treida, uued nõelad????? olen avatud pakkumistele kui palju seda pappi taastamiseks vaja on ja võin jupid kohale tuua!!!!
mul on all väga suured rattad rehvi ja porika vahele pöial ei mahu.
tänud!
Vasta
#14

Mul 50 m3 kütusemahutist kodune ladu tehtud. Seal peab ka paar T40 aeglusti planetaari(uut) olema. Pealiskaudse otsimisega ei tulnud täna veel ette.
Vasta
#15

Tsitaat:export??? kuda seda ära tunda . mina importisin selle omale põhimõtteliselt vanarauast. dokke pole. mingeid tundemärke äkki?

Tuttav tõi sellise traktori Soomest. Sealses registris oli Belarus MTZ (numbrit ei mäleta, kas 142 või 420 või midagi sellist).Meie ARK-i mehed muutsid margiks T40 AM. Kabiin mudugi teine (analoogiline LTZ kabiiniga). Ka rippsüsteemi aisad ja tõmmitsad teised.Konstruktsioonilisi väiksemaid erinevusi teisigi(käigukang,pidurid, kabiini küte).
Homme pääsen ligi teisele arvutile ja selles peaks olema salvestatud viide T40 AHM (nn mägitraktor) kataloogile.
Kui on ja asja vastu huvi,võin anda lingi.
Vasta
#16

number on 1. postituses.
Vasta
#17

Aeglusteid täiesti tavalistel - mitte mägitraktoritel Eestis ka sees. Niipalju kui mina näinud siis oranžid või punased värvipoolest kõik.
Vasta
#18

pen.skar kui leiad ja müüa tahad helista palun.
tänan
Vasta
#19

http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgr...50&atype=3
Vaata ka http://fermer.ru/forum/instruktsii-rukov...ogi/131347 postitused 11, 21, 105.
Vasta
#20

Kuidas seda tellida? Aga joonisel ei hakanud laagrid silma. Nüüd kui võtan selle kogu joonisel oleva jubina välja ja saan hakata vaikselt proovima kuda toimetab? Või rikub see midagi ära? Soovitused!?!?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne