Siis, kui midagi teha ei ole.
#1

Ei teagi täpselt, äkki peaks selle posti hoopis Jaan Tatika rubriiki panema .... Ajaviiteks panin ühe jalgratta kokku. Ja et elu liiga lihtne ei oleks, siis üritasin asjale läheneda keeruliselt. Tulemus on siin:
http://www.youtube.com/watch?v=0F80OekEi...e=youtu.be
Vasta
#2

(06-05-2013, 21:43 PM)sass Kirjutas:  Ajaviiteks panin ühe jalgratta kokku.

Kaalujaotuselt paistab ideaalne, kas püksisääred poriseks ei saa pööretel? Ega vist väga järsku pööret välja võtagi?

Kaugeil 8-90-ndatel oli Harku järve-Paldiski mnt kandis näha üht päris lamava asendiga isendit. Jalad pea kõrgusel. Tean ka ühe "Mootor"i firma bussijuhi iseehitust, kus Desnale pani käigud ja kitsamad rehvid. Käis sellega tööl juba tol ajal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Pööramine oli esialgu üsna keeruline -tasakaalu hoidmine on kuidagi hoopis teistmoodi , kui tavaliselt. Väntamine mõjutab roolimist oluliselt - kui lükkad parema jalaga , läheb lenks vasakule ja vasakuga lükates läheb lenks paremale. Aga nüüd olen ära harjunud ja saab ka üsna järsult pöörata. Järsul pööramisel võivad tõesti püksisääred mudaseks saada.
Vasta
#4

(06-05-2013, 21:57 PM)aavu Kirjutas:  Kaugeil 8-90-ndatel oli Harku järve-Paldiski mnt kandis näha üht päris lamava asendiga isendit. Jalad pea kõrgusel.

Mäletan!!! Ehitaja kiiver oli sõidu ajal veel peas, kui ma ei eksi.
Vasta
#5

Ja oli vanem, lühem ja tüsedam mees, ratas vist oli Saljuti baasil aretatud?
Igatahes juhtusime kuskil 1993 sõpradega Harku kandis sõitma (me ei olnud just aeglased ja treenimata kutid) ja eelkirjeldatud mees sõitis meist selle esiveolise Saljutiga mööda kui sittuvaist kassidest, kartulikotid kahel pool tagaratast hüplemas.

Hiljem mõtlesin sellist lahendust ühe vana naisteka peal proovida ja veel nii, et tagumise ratta taha panna veel teine sadul ja panna ka teine ratas vedama (jalad mahtunuks eesistuja selja taga ja tagumiku all väntama küll) ja arendada selline 2x2 veoline tandem. Teostuseni pole asi aga jõudnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne