10-05-2013, 23:44 PM
Lähiajal saab töökorda seatud üks ET-1.5 Autoroller, see vanem ümmargune mudel. Ei tea kas oma teemat selline aparaat väärib veel, aga kuna see "aparaat" leiab rakendust pigem tööpõllul küttepuude vedamisega, mitte ilueksponaadina , siis sellest ka järgmine küsimus.
Kuna seisnud umbes viimased 15 aastat lahtise taeva all, siis mõistagi on raud võtnud omaks punakaspruuni värvuse, mille eemaldamine on tülikassuur töö kui ka minu arvates mõttetu, aga samas prooviks kasti panna tugeva ja vastupidava värvi alla. Et vähegi välimust juurde anda.
Hammerite'i kohta saab lugeda, et jääb kõva kihina ja kardab seega mehhaanilisi vigastusi. Roostele ei pidanud ka küllaltki hästi vastu pidama, alt pidi rooste edasi arenema.
Oskab keegi kogemuste põhjal midagi soovitada? Otse roostele ja vastupidav. Ehk veoauto värv mingi krundiga?
Kuna seisnud umbes viimased 15 aastat lahtise taeva all, siis mõistagi on raud võtnud omaks punakaspruuni värvuse, mille eemaldamine on tülikassuur töö kui ka minu arvates mõttetu, aga samas prooviks kasti panna tugeva ja vastupidava värvi alla. Et vähegi välimust juurde anda.
Hammerite'i kohta saab lugeda, et jääb kõva kihina ja kardab seega mehhaanilisi vigastusi. Roostele ei pidanud ka küllaltki hästi vastu pidama, alt pidi rooste edasi arenema.
Oskab keegi kogemuste põhjal midagi soovitada? Otse roostele ja vastupidav. Ehk veoauto värv mingi krundiga?