ZAZ 968 1.8T
#21

(18-07-2023, 17:52 PM)rene01 Kirjutas:  Kohe ilus vaadata, kui inimesel on oskused ja võimalused väga kvaliteetset metallitööd teha Smile

Mootori kinnituse pilti vaadates tekkis küsimus, et kas raami kõrvade osa on veel pooleli või plaanis nii jätta? Ainult need õhukesed kõrvad ei või läbi painduda? Kõrva ja raami toru vahele mõned lisa tugevudsed tasuks igaksjuhuks panna (ja vb olidki plaanis niikuinii).
Mul hoopis küsimus-kas kasti kinnitused ilma vibra-väände leevendita (padi) purunema
ei hakka? Alu ikkagi.
Vasta
#22

(18-07-2023, 18:16 PM)vwt2 Kirjutas:   kinnitused ilma vibra-väände leevendita (padi)

Siia mahub kummipuks sisse küll:

   

EDIT: kirjaviga

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

Kinnitu kõrvadele tulevad omakorda veel nurgad juurde, kast ja mootor lähevad jäigalt külge, suurel bagil kasutatakse samasugust lahendust ja pole minu teada probleeme sellega olnud, mul on õnneks pehme iste  Smile . Mootor ise jääb põhimõtteliselt kasti otsa rippu, mootoriblokile endale tulevad toed ainult. Minul oli probleem selles, et kuidas tagumine ots raamil jäigaks saada. Kastikinnitus kõrvade toru välispoolele tulevad ülemised kiige kõrvad. Muidugi tuleb veel 30sest torust diagonaale juurde teha.
Vasta
#24

Kõrvad said tehtud, 3mm strenxist, vast saab piisavalt jäik. Mootoritugedele tegin keermega "seened" ja lasin torust läbi, "tops" kinnitub M10 poldiga. Kuna suutsin oma lollusest mahalõiketeral plaadi ära lõhkuda, pidin iga seibi ära treima ja lintsaega maha lõikama (astmega seib läheb torupuksi põhjaks), loll pea on ihule nuhtluseks  Smile

   

   

   
Vasta
#25

Nii, tasapisi on edenenud, eks tuleb vahepeal tööd ka teha. Istmekinnitused on peaaegu valmis, 35x2.5 torust, keermega puksid lasin täies pikkuses läbi, tuleb lõpuni keevitada. Mootoritoed samuti valmis, ära sai tehtud ka tagumine "triangel".
Itleritemaalt tulid sellised polditavad junnid

   

   

Lahtistele toru otstele sai treitud M10x1.5 keermega korgid, et koorikut hea kinnitada oleks. Korgid astmega, et saab toru sisse lükata ja tiir peale keevitada.

   

Kuna üks auto toodi töösse siis hakkas veidi kiire, et garaazi ruumi juurde tekitada, lõin relaka sisse, veidi on vaja veel lõikuda ja siluda..

   

Täna oli veidi pidulik hetk, sai koorik ja raam ajutiselt paaritatud, et siis sellise raha eest selline asi. Õnneks tuli paar tuttavat appi ja üks ukrainlane kah  Smile

   

   

   

   
Vasta
#26

Jõudu! Saan aru, et tuleb ühe istmega?
Vasta
#27

(17-08-2023, 14:11 PM)erik78 Kirjutas:  Jõudu! Saan aru, et tuleb ühe istmega?
Täpselt nii, piloot on niigi veits ülekaalus, hakka veel paksu sõpra kaasa vedama Smile .
Vasta
#28

Vaevalt, et se kuidagi su otsust jahutab, aga pakun, et kunagi, kaugemas tulevikus, kui seda sõidukit turustama hakkad, on see tõsine “deal breaker”
Vasta
#29

Eks selliste masinatega kord juba on, et seda raha sa tagasi niikuinii ei saa. Teen masinat nii nagu ise õigeks pean, mis selle asja lõppväärtuseks kujuneb, ei oma minu jaoks mitte mingisugust tähtsust.  Mingisugune hobi peab olema, kes vaatleb linde, kes korjab muugal teravpaljakuid.
Vasta
#30

+1 paljud ei ehita asju müügiks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#31

Loomulikult ei ehitata sellist projekti müügiks. Kohe kindlasti ei saa keegi seda raha müües tagasi, mis selle ehitamiseks kulus. Ajast rääkimata. Ma sellest ei räägigi. Ma lihtsalt avaldan arvamust, et kunagi võib-olla on tahtmine teha midagi muud ja see projekt on jalus, siis selle eest mingitegi mõistlike vahendite vabastamine võib olla väga raske…olgu tehnika ja teostus, kui tahes hea.
Vasta
#32

Viimasest postitusest jupp aega möödas, et enda autot edasi teha tuleb ka vahepeal teistele teha. Smile

   

   

Turvavööd on paika pandud, tänu õlavöödele lisandus veel 2 toru juurde.
Kiigede jaoks on materjal tellitud (CrMo). Esimesed käänmikud sai valmis keevitatud, tagumised laagripesad tuleb treialil lasta teha.

   

   

   

   

Saksast saabus ka pakk, Porsche roolilatt, aastast 1970. Sai lahti võetud, puhastatud. Õnneks latt heas seisus. Eks tuleb veermiku jaoks veel hunnikutega uniballe, keermega otsi jpm tellida.

   

   
Vasta
#33

Korraks tundus, et oled oma projektile sapika asemel normaalsema vihmavarju leidnud Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne