otse või mitte selles on küsimus
#1

alles siin ringles ütlus, et kuidas tunda ära kainet juhti
mille järgi väidetavalt kaine sõidab ümber aukude slaalomit aga purjus juht paneb kindlalt otse, et mitte äratada tähelepanu Big Grin

kuidas sõidad sina ?

ma ei mõtle nüüd löökauke aga näiteks lapitud asfaldi serv +1..2cm, madalam kaevukaas -1...2cm, murenenud pinnakate, väiksem sujuvam lohk (ära vajunud) jms. pisem defekt.
kas üritad alati neid vältida ja püüad kerge slaalomiga ümber põigata või ei häiri see paar cm ebatasasut ja sõidad sirgelt läbi ?

ehk kuidas mõjub üks või teine sõidustiil veermikule jne.

ise olen enamasti nendest "pisimuredest" otse läbi lasknud ja ei saa aru, et oleks probleem ja ei viitsi küll rooliga võimelda.
samas kohtan tihedalt neid kes ainult ujuvad ühest servast teise ühest reast teise jne.
Vasta
#2

Kõik oleneb, millega sõita. Tsikliga ikka üritaks aukudest ja kaevukaantest mööda saada, mõne väiksema sõiduautoga sammuti.
Sisuga sõites küll võimelda ei viitsi, ei anna see pisike auk tundagi ning mööda põigata pole nagunii kusagilt... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Safety first! Ega mingi augu pärast tasu vastutulijaga kokku põrutada või naaberrajal liikujat küljelt rammida. Aga võimalust mööda katsub ikka laveerida nii et väga autot ei lõhu. Sealjuures ikka pilk enne peeglitest läbi, et mis ümberringi toimub ja siis aegsasti ning sujuvalt trajektoor paika. Kui sõidad igapäevast trassi, on kõik augud ju peas. Kui näen auku liiga hilja, siis pigem sõidan sellest hooga läbi kui et kukun tõmblema ja järske ootamatuid liigutusi tegema.
Sillad on minu autodel väga hästi vastu pidanud. Aastaid käivad samad liigendid. Eks mu läbisõit ole ka suht väike... Jutt käib siis sõidukatest.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#4

Basiliga nõus, vastu ja taganttulijate puudusel laveerin. Tundmatus kohas ootamatu augu puhul ei keera rooli kui liiga hilja on ja augus võib auto kalle või ratas külg ees auku läbida. Kaldes on ju suurem osa raskusest just aku läbival rattal. Sel juhul otse läbi ja kindlasti enne auku pidurid vabaks.
Tavaliselt püüan mitte pritsida jala kõndijaid, selleks valin ka trajektoori ja valiku võimatusel vähendan kiirust ja läbin lombi nii, et kõnniteele ei satuks piiskagi. Sama ratturitega. Üldse olen selle poolt, et ratturid sõidaksid sõiduteel, mitte kõnniteel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

nagu ütlesin siis ise panen otse
jah tundmatutes lompides võtan rahulikult ehk võimalusel väldin
aga kuivaga pole pisike auk augu järel ja lohk/muhk suur probleem
autol on 215+ kellal ja puksid/asjad on suures enamuses kõik originaalid jah rooliotsasid on vaheatatud vist kord või paar.

samas mõtlen, et selline pidev laveerimine/slaalom ei ole ju mitte väiksemate kuludega ?

põhimõtteliselt peaks rehv rohkem kuluma, rooliotasd ja üldse rooli-mäng samuti mängivad ju ka kõik muud veermiku puksid kaasa ka pööramisel.

jalakaijate ja ratturitega on vihmaga ja vihmajärgselt üks rist ja viletsus vähemalt Tallinnas - pole võimalik normaalselt liigelda sest teed on rööpas ja vett täis. paar väiksemat pritsimist on vist üldse juhtunud aastate jooksul aga ei miskit suurt kindlasti mitte.
samas on saanud kindlasti kastetud mõned majaseinad, aiad ja parkivad autod.
tihti saan ise ja vahest anda ka teistele "tasuta autopesu" kui liikled mitmes reas ja rööpad on vett täis. aga seda püüan ka esimesel võimalusel vältida kui kannatab rööpast välja tulla.
Vasta
#6

Värskelt "paigatud" koht teel (mis ka ei pruugi alati ülejäänud teeosaga ideaalselt tasa olla), sujuvam lohk, +-1cm kaevukaas - neist sõidan ikka otse üle/läbi kiirust (üldreeglina) nimetamisväärselt vähendamata, ehkki olen näinud küll selliste "takistuste" pärast pidevalt ühest teeservast teise laveerivaid sõidukeid. Selline laveerimine aga tekitab minu meelest pigem segadust - üldreeglina lastakse siis ka kiirus rohkem alla kui otseselt vaja oleks jne.

Väiksemat löökauku liiga hilja märgates, kui kõrvale pöörata enam ei jõua või pole see teiste liiklejate olemasolu tõttu võimalik, siis pidurdan nii kaua kui võimalik ning enne auku lasen piduri vabaks.

Jutt siis ikka sõiduautoga liiklemisest.

Jalakäijate pritsimist püüan loomulikult vältida, ehkki neil on millegipärast ka vahel komme näiteks otse lombi kõrvale juttu ajama jääda selle asemel, et mõni samm lombist eemale astuda.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne