Liikluskindlustuse maffia!!!
#1
Uudised meeldivad ... kahjuks liigub siin foorumis ainult takka kirumist aga mitte ette tänitamist.

Värske essuhunnik:
http://www.epl.ee/news/majandus/soidukit...d=66188802

Natuke vanem aga auto omanikule mitte kahjulikum:
http://www.epl.ee/news/majandus/avariili...d=66178832

Miskit mäda on siin Eesti Riigis...

Dad.
Vasta
#2
Kuniks säilib võimalus mitteliiklevaid sõidukeid Paberivabas ARK-is ajutiselt riiulile panna, ma suurt probleemi ei näe. Kuid ei välista, et sama huvigrupp peatselt ka selle võimaluse kõrvaldamist üritab.

Huvigruppide lobistamine on tavaline nähtus - nemad eraettevõtetena on ju raha peal väljas. Riigi (sh. riigikogulase Riisalu) ülesanne on neid ohjes hoida. Mis omakorda eeldab riigimehelikku (või -naiselikkuBig Grin) mõtlemist, mitte oma ärihuvide realiseerimist meie kõigi vahenditega...
Vasta
#3
(27-05-2013, 11:54 AM)v6sa Kirjutas: Kuniks säilib võimalus mitteliiklevaid sõidukeid Paberivabas ARK-is ajutiselt riiulile panna, ma suurt probleemi ei näe. Kuid ei välista, et sama huvigrupp peatselt ka selle võimaluse kõrvaldamist üritab.

Samas on ka meil huvigrupp - Vanatehnikaklubide Liit. Mõistlik on panna selle poolt meie seisukohad kirja enne eelnõu jõudmist teatud tasemele.

Muidugi, see eeldab seda, et eelnõu tekst on juba avalik.
Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  üks loojaid ja eestvedajaid
Tutvustame jalgratta ajalugu Eestis, väljas on üle 110 ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni mai keskpaigani oleme avatud kokkuleppel







Vasta
#4
Õigupoolest on juba praegune liikluskindlustuse seadus totaalselt vildakas. Kui sõiduk on ajutiselt arvelt maha võetud, siis võikski ta olla arvelt maas senikaua kuni omanik esitab avalduse see uuesti arvele võtta. Mitte aga nii, et 2 aasta pärast tuleb kuidagi automaatselt arvele tagasi. Eraomand on püha ja puutumatu ja see, kas ma kasutan oma autot sõitmiseks, kasvuhoonena, panipaigana või koerakuudina ei tohiks küll kellegi asi olla. Rahvas kui kõrgeima võimu kandja e. riigikogu ja valitsuse tööandja on oma alluvad tõsiselt ülekäte lasknud minna. Käituvad teised nagu suured ülemused, et muudkui aga teevad, mis tahavad. Erafirmast löödaks molkused, kes omanikule vastu töötavad, päevapealt minema ja nõutaks tekitatud kahjugi kohtu kaudu sisse.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#5
Suhteliselt kole teema.
Oma endises töökohas sain lähemalt näha, kuidas meie riigis otsuseid tehakse ja seda liikluskindlustuse teemat lugedes tuleb tõdeda, et tegu on taaskord väga negatiivse näitega n-ö lobismist.
Audi 90 2.0 R5 1986
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Ex Audi 100 2.2 R5 1985 ja Audi 100 2.8E V6 1992
Vasta
#6
(27-05-2013, 16:45 PM)Audi100C2 Kirjutas: Suhteliselt kole teema.
Oma endises töökohas sain lähemalt näha, kuidas meie riigis otsuseid tehakse ja seda liikluskindlustuse teemat lugedes tuleb tõdeda, et tegu on taaskord väga negatiivse näitega n-ö lobismist.
Nimetagem asju õigete nimedega - mitte lobism, vaid korruptsioon on selle asja nimi. Vaevalt nüüd küll, et mõni poliitik lihtsalt niisama "aitäh" eest mingi seaduse poolt hääletab. Tema esimene küsimus on: "Aga mis mina selle eest saan?"
Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#7
Ütleme ausalt. Me ei ole ju enam ammu pärisorjad.
Kuna see seadus on väga tugevalt kallutatud erafirmade ärihuvide( loe KASUM) poole siis mina teen ikkagi jälle ettepaneku esitada oma vastulause.

EHk siis peaks looma järjekordse hääletuste lehe.
Kus saavad kõik hobiautode omanikud oma hääle anda ja esitada see suurem vastulause siis vastavale ministeeriumile.

Teises noorematele mõeldud foorumis ma juba väikse ülessekutse edastasin.

Kuna ise pole selle IT poolega sinapeal siis kui leidub keegi kes antud lehe suudaks koostada, palun pane minu postkasti sõnum võivõib ka helistada otse mulle. tel 53 900300

S...auguni on sellest jamast! Mille eest mind karistatakse , et tahan tegelda hobiga, selle eest et ma ei tarbi uusi autosid ja kasko kindlustust, selle eest et ma ei joo ennast surnuks nagu paljud, selle eest et ma veel pole ära pagenud võõrsile elama, selle eest et ma ei ela lambana tarbimiskultuuris?

Oleks Tark korjata hääled kokku ja oma sõna öelda.
See seadus vajab ka olulisi parandusi ja muudatusi. Mida Tarbijakaitse sellise seaduse peale ütleb, kindlustust ostes ja tarbides ei kaitse mind nüüd sellise seaduse tekkimisel mitte keegi aga maksta saab niiet vähe pole.

Ryblik hetkel ca 10 vanema hobiauto omanik ja jube tige. Hingekirjas on fantoome veel ca 12 mida ark ei lase maha võtta. Tahaks näha kas mind pannakse nüüd vangi kui ma neile raha ära ei maksa?
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#8
Oli vist Sõõrumaa, kes reporteri küsimusele: miks te seekordsetel valimistel ühtki erakonda ei toeta, järgnevalt: MULLE vajalikud seadused on kõik vastu võetud.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#9
(27-05-2013, 17:30 PM)ryblik1 Kirjutas: ...
Oleks Tark korjata hääled kokku ja oma sõna öelda.
See seadus vajab ka olulisi parandusi ja muudatusi. Mida Tarbijakaitse sellise seaduse peale ütleb, kindlustust ostes ja tarbides ei kaitse mind nüüd sellise seaduse tekkimisel mitte keegi aga maksta saab niiet vähe pole.
...

Ettepanek on hea.

Mida me täpselt öelda tahame? Niisama plähvida ei ole mõtet, ettepanekuid on vaja.

Kas kõnealuse seaduseparandusettepaneku netist kätte saab? Mulle ei hakanud praegune silma, ainult vanemad aastatagused versioonid.
Vasta
#10
(27-05-2013, 16:56 PM)Mossemees Kirjutas: Nimetagem asju õigete nimedega - mitte lobism, vaid korruptsioon on selle asja nimi. Vaevalt nüüd küll, et mõni poliitik lihtsalt niisama "aitäh" eest mingi seaduse poolt hääletab. Tema esimene küsimus on: "Aga mis mina selle eest saan?"

Nõus, sest ega see negatiivne variant lobismist miski muu pole kui korruptsioon...

(27-05-2013, 17:30 PM)ryblik1 Kirjutas: Mille eest mind karistatakse , et tahan tegelda hobiga, selle eest et ma ei tarbi uusi autosid ja kasko kindlustust, selle eest et ma ei joo ennast surnuks nagu paljud, selle eest et ma veel pole ära pagenud võõrsile elama, selle eest et ma ei ela lambana tarbimiskultuuris?

Sind mitte ei karistata, vaid Sinu (ja ka minu ning paljude teiste vanatehnika huviliste) huvist ja hobist on otsustajatel pehmelt öeldes ükstapuha, kuna pahatihti elatakse vaid hetkes, enda huvidest lähtuvalt ja ei mõelda laiemalt.
Audi 90 2.0 R5 1986
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Ex Audi 100 2.2 R5 1985 ja Audi 100 2.8E V6 1992
Vasta
#11
Samas inimesega, kellel on vana auto/vanasõiduk, mida ta ehitab on ju palju probleeme:

Ei maksa uue auto liisingut ja kaskot ja muid uue auto kaudseid makse.

Samal ajal kui uue liisinguauto omanik hobikorras baaris/klubis/kasiinos jookide ja muude panuste läbi riiki toetab istub vanaauto omanik õhtul kodus ja hobikorras parandab/taastab autot-pole riigile ju üldsegi kasulik.

Lisaks vanasõiduki omanik peseb ise autot, vahetab õli, teeb muid parandusi, käibemaks jääb ju saamata. Majanduskasv pidurdub. Viimase lahendiks oleks poes 5l õlikankule õlivahetusmaks ja autošampoonile autoisepesu maks juurde lisada.

Kuidagi on vaja ju raha inimese käest kätte saada nagu plaan ette näeb Big Grin

Rybliku väljakäidud ideed toetaks küll, endal ka palju masinaid hetkel maksevaba lepingu peal juba aastaid.
Vasta
#12
Olen kõikide mulle kahjulike seaduste vastane ja kui allkirjade kogumiseks läheb,viskan kahel käel alla.
Vasta
#13
...aga vaatame siis juba päev pärast homset...
selline seadus mis nii palju sisse toob...
võetakse juba kindlasti vastu.Ja ma ei usu eriti,et kellegi vastulaused seda muudavad.
Palju aastaid tagasi oli ju samane teema.Kui pandi autodele aasta maksu või miskit taolist peale.Siis ju tekkis seemassiline arvelt maha võtmine ja maha kandmine.Ja leidus ikka häid sõpru kes kasutu autukese minema viis emexisse hävitamisesse kuhu iganes .Pea asi,et ei peaks maksma.Kuid usun,et meie Eestimaal on neis seisvaid asjakesi veel piisavalt mille olemasolust teab vaid mõni mammike papike,kelle teinepool on läinud manalateed ja mida hoitakse siiani alles nö.endiste aegade mälestuseks.Kuid paberid olemas ja arvel ja kõik ok.Ja kui selle seisva asja eest hakatakse raha nõudma.Ma ei tea esma asjana saabub jälle hetk -sammud ark ja Kuusakoski.Nukker teema.
Kas hakkame kah jälle omimasinaidsamuti arvelt maha võtma?
Vasta
#14
Eks see seadus on paras porno, aga mis sa teed - ise valitseda ei taha, ega oska.

On päris palju juhtumeid, kus on hea, et rahvast survestatakse oma ronte rauda viima. NT: mõni rumal poisi klutt sõidab rallit põllul ja sõidab ennast vigaseks.... Kes on siis süüdi? Poisil isa lubab aga tagajärgedele ei mõelda... Rääkimata siis ohutustehnikast, auto tehnilisest seisukorrast ja juhtimis oskusest....

Mõnel joodikul on kodus mingi masin, millega oleks vaja poodi viina järgi minna - kui ta sulle sisse sõidab, või kellegi teise surnuks sõidab, kes siis süüdi on? Otseselt joodik, aga kaudselt riik, et ei ole suunanud lambaid rontidest vabanema.

Aga kuidas sa muidu survestad kui ikka rahaga....

Näiteid võib lugema jäädagi, millisel juhul on hea, et rondid viiakse vanarauda.

AGA sellega kaasneb ka eelpool kõne ainet tekitanud pahameel - tahan nokitseda vana auto kallal - aga riigile/kindlustusele maksu maksta ei taha. Mõistan totaalselt - ka olen hakanud oma rontidest vabanema - alles jäävad vaid need mis on totaalselt südamelähedased.....
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#15
Lääne-Austraalias, kus ma vahepeal paar aastakest elasin, polnud üldse mingit liikluskindlustust ega ülevaatust. Tõsi, oli küll rego e. midagi automaksu sarnast. Olenevalt autost, jäi selle suurus reeglina vahemikku 400-500 AUD aastas ehk siis lihttöölise paari-kolme päeva palk. Sellega käis automaatselt kaasas ka kolmanda osapoole kindlustus (third party insurance), mis lahtiseletatult tähendas seda, et kui sa oma $300 maksva panniga mõne paarisajatuhandese Lamborghini vanarauaks sõidad ja seejuures ka nt. mõni suvaline möödajalutav jalakäija viga saab, siis viimase ravikulud plekib kindlustus, aga puruks sõidetud Lambo pead ise kinni maksma. Vabatahtlik liikluskindlustus oli muidugi olemas, aga selle kohta ei oska ma täpsemalt öelda, ise seda ei teinud. Kui rego läbi saab ja seda kolme kuu jooksul ei uuenda, vaat' siis tuli auto ülevaatuspunktis ette näidata. Auto "tervis" oli puhtalt omaniku mure. Kui õigeaegselt maksid, võisidki oma autoga piltlikult öeldes müügisalongist vanarauaplatsini aastakümneid ilma mingi ülevaatuseta sõita. Muidugi, kui masinal juba kaugelt nähtavaid puudusi esines, võis politsei urisema hakata, nn. yellow sticker'i anda (=erakorralisele ülevaatusele saatmine) või siis äärmisel juhul numbrimärgid hoiule võtta ja edasi sõitmise keelata. 0,5 promilli veres oli lubatud, Piibe maantee sarnasel teel oli kiiruspiirang 110km/h. No ja ei näinud ma puruks sõidetud autode ja laipade virnasid teede ääres... Ma ei näe põhjust, miks ei võiks Eestiski nii olla. Või, õigemini on see põhjus liigagi hästi näha - "otsustajad", kelle näpud on Brüsselis sahtli vahel ja munad Moskvas selle toa ukse vahel, kus asuvad nende kunagised KGB ja NLKP toimikud.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#16
Mul on üks lause kogu selle jama peale ja see ütleb kõik:
"See on Kleptokraatia!"
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#17
(27-05-2013, 21:26 PM)MAZ Kirjutas: Mul on üks lause kogu selle jama peale ja see ütleb kõik:
"See on Kleptokraatia!"
http://et.wikipedia.org/wiki/Kleptokraatia
Vasta
#18
(27-05-2013, 19:32 PM)mossepower Kirjutas: Samas inimesega, kellel on vana auto/vanasõiduk, mida ta ehitab on ju palju probleeme...autošampoonile autoisepesu maks juurde lisada.

Shampoonimaks on tase! Big Grin

Allkirja annaksin ka omalt poolt, kui asjaks läheb.
Audi 90 2.0 R5 1986
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Ex Audi 100 2.2 R5 1985 ja Audi 100 2.8E V6 1992
Vasta
#19
isandad otsustavad ja orjad olgu vait ja närigu muru.

mudu mõtsi siin, et mul ka mitu ilusti arvel olevat massinat, millele pole juba palju aastaid kindlustusi-ülevaatuseid teinud ja muidugi pole ka arvelt maha võtt, ei ajutiselt ega alaliselt.
mikspärast siiamaani keegi mind ahistama pole hakanud?
Vasta
#20
Allkirja võin anda, aga tean et siinmail pole sellest kasu.
Kas mäletate veel, kuidas kohustuslik liikluskindlustus alguses peale suruti?
Ajakirjanduse seakisa saatel. Rahvas oli tagajalgadel ja siis taanduti ... mõneks ajaks. Poole aasta pärast prooviti uuesti. Kisajaid ja vastuhakkajaid oli kordades vähem. No oodati siis veel natuke ja tehti vaikselt ära. Ja ennäe imet! Kõik hakkasid usinalt maksma. Nii on alati tehtud, miks peaks seekord teisiti minema? Rahva mälu on lühike.
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne