uuemate kaubikute kogemused

Tsitaat:Kui väljas +35 ja kukub DPFi põletama, ei pruugi hästi välja kukkuda.
Absoluutselt võhik olen selles teemas aga mõte tekkis. Ehk paned alla ja alt ära koos talve-suve rehvivahetusega. Siis ju suvel alt ära ja talvel all.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Enda 3,0-l oli ja praeguse 2,3 ja töökaaslase 2,2 bussil on all Selline Meteci toode. Seni pole muret olnud. 2,2 hingeelu veel ei tea aga enda 2,3 on 260 000 km juures veel alt täiesti lekkevaba.

Enda kasutusmustri juures(tõstega liikuv töökoda millega sõit nii põllul, metsateel kui karjääris) ei püsinud plastikud ega komposiidid all.

Selle filtri põletuse ajal/järel tehakse ju ventikatega nii kõvasti tuult et mootoriruumis peaks korralik õhuvahetus olema nagunii. Kui katteta puhub lihtsalt vastu mootorit siis kattega lööb õhu katte tagant põhja alla ju? Kui sinna keegi tulehakatust just ei vii katte peale mis 5-600 kraadi ja sädeme mõjul süttima peaks?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne