Liikluskindlustuse maffia!!!
#61

(29-05-2013, 19:09 PM)MAZ Kirjutas:  Kogu see EL on paras lehmasõnnik. Tehku oma ettekirjutisi või mitte. Kes aru saavad need mõistavad,et see koloss on samasugune savijalgadel moodustis nagu NL seda oli. Mina soovitaks asja rahulikult võtta ja EL ametnike mulast mitte välja teha edaspidi.
Nii palju on sellest EL-st kasu kah, et kui siin Eestis tõesti üle mõistuse igasugu maksude ja idiootlike seadustega ahistama hakatakse, sissetulekud jäävad endiselt sellele tasemele, kus nad praegu on ja rahvas passiivselt sellel kõigel toimuda laseb, siis on lihtsam mõnda elamiskõlblikumasse riiki ära kolida. Tehnika "rauda", kinnisvara müüki ja aidaa! Seniks kuni veel müüa saab ja riik pole "võlgade" (ehkki ma pole laenu võtnud!) tõttu vara arestinud. Ei meeldi mulle see variant, aga päev-päevalt saab selgemaks, et muud head alternatiivi ka paraku pole.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#62

Küsimus siiski selles,mida meie, kui tehnika omanikud teha saame? Istume ja ootame,kuna maksukoguja meie sissetulekud konfiskeerib või seisame ühiselt oma huvide eest? Allkirjade kogumine on mõtetu üritus, väike demonstratsioon sõit pealiku nina alla on palju effektiivsem asi,kui pelgalt paberiga vehkimine.


Vasta
#63

Allkirjade kogumine ei ole mõttetu, kui keegi sealt oma allkirja enam tagasi ei võta. Allkiri, mis jääb paberile on määravaks praegu ja ka tulevikus (meenutagem või ajaloost 40-ne kirja), allkirjade mittekogumine, aga jätab orjaliku alandlikkuse mulje ... tõsi jah, loosungitega vehkimine pole ka paha mõte ja kui selle käigus mõni aken katki läheb, teeb ainult head ;P

Dad.
Vasta
#64

(30-05-2013, 07:56 AM)dad Kirjutas:  Allkirjade kogumine ei ole mõttetu, ---

Teeks siia mingi nurga: http://petitsioon.ee/ ?

Pooldan samuti sellist liikluskindlustust, kus kindlustussubjektiks oleks sõiduki juht. Seisev auto ei ole liiklusele enamasti ohtlik.
Kui liiklusõnnetuse põhjustanud juhil kindlustus puudus - siis hüvitab esialgselt kahju LKF ja hiljem nõutakse see süüdlaselt sisse (täiturid, inkasso, käteväänajad jne).

Lõppema peab olukord, kus sulle väänatakse kohustused selga "lambist", ehk teenuste eest, mida sa ei tarbi.

Või kui kuidagi praegusest autopõhisest kindlustamisest lahti ei saa, siis peab kohustuslik kindlustus olema vaid ülevaatust omavatel autodel. Ja mis sellel esialgsel süsteemil viga oli? Vaja liigelda ja selleks vaja kindlustust - aga palun: tee ära. Kui kindlustust ei ole - sõita ei tohi. Lihtne ja selge.

Automaks. Võiks ju siis isegi olla, AGA, autodele, mis osalevad liikluses, st. omavad kehtivat ülevaatust. Makstakse näiteks koos ülevaatusega (tegelikult see juba kehtib, sest ametlik ülevaatus on kallim, kui samasid kontrolltegevusi lihtsalt töökoja hinnakirja raames teha!).
Maksu puhul võiks Rootsi olla eeskujuks - vanad autod (kokkuleppe küsimus, kas 25-30-35 a. vanad autod) on maksust vabastatud.

Kui keegi Riigikogust seda loeb. Pidage meeles. Teie olete meie, rahva esindajad. Teie seisate meie eest. Igasugu lobistajatele tuleb vastu seista. Viimane on muidugi mõttetu ja idealistlik unistus.
Vasta
#65

Arvestades seda, millised tegelased praegu riigi eesotsas on, oleks allkirjade kogumise asemel mõistlikum üks suur kilekott ringi käima lasta. Iga autoomanik paneb 100€ sisse, siis tuleb see õige erakonna peakorterisse viia ja saame omale täpselt sellise seaduse, nagu tahame. Võid kindel olla!

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#66

No üks tegelinski oligi juba teatanud, et tema enam ühtegi erakonda toetama ei hakka. Temale sobivad seadused olevat juba vastu võetud!

Tervitab Veteran.
Vasta
#67

See teema tuleks saata otse lugemiseks mõnedele valitud riigikogulastele. Seal on ju asjalikke inimesi ka.
PS
Minule läks juba praegune riiklikul tasemel väljapressimine seisvate autode pealt just natuke aega tagasi 320 euri maksma. Seal oli küll halbade asjade kokkulangemisi rohkem kui vaja, aga ikkagi - mitte millegi eest maksin.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#68

(29-05-2013, 21:23 PM)MAZ Kirjutas:  Küsimus siiski selles,mida meie, kui tehnika omanikud teha saame?

On olemas Vanetehnikaklubide Liit, kes saab teha avalduse konstruktiivsete ettepanekutega. Seda võetakse tõenäoliselt palju tõsisemalt kui mingit suvalist muud avaldust.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#69

Neli lehekülge ja keegi ei ole veel lugenud allikat?

http://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/do...0#2Im3oDON

Mulle sealt küll midgai drastiliselt praegusest erinevat ei paista.

Kui MNTbaasi e-teenuste eest raha küsima hakatakse, siis oleks nagu juba alust lärmata... Vat sellel peab silma peal hoidma.
Vasta
#70

Allikas ammu läbi loetud, aga kui teema juba üles kerkis, siis ongi paras aeg sõna võtta. Esmajoones seetõttu, et praegunegi liikluskindlustusseadus on räigelt kindlustusfirmade poole kaldu. Paraku puudub Eestis sõltumatu institutsioon, mis ulatuslikke korruptsioonikuritegusid uuriks ja tõestaks.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#71

Ma arvan, et võiks (ja peaks) mingi riigikogu liikmega sellel teemal üritada kokku saada ning arutada need teemasid. Olgu siis näiteks, 35+ autodele teha erand jne.

Mis arvate?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#72

(31-05-2013, 23:23 PM)denis23 Kirjutas:  Ma arvan, et võiks (ja peaks) mingi riigikogu liikmega sellel teemal üritada kokku saada ning arutada need teemasid. Olgu siis näiteks, 35+ autodele teha erand jne.

Mis arvate?

Mingi Riisalu Aiks ajab ju seda teemat !
Vasta
#73

(30-05-2013, 14:33 PM)valdo Kirjutas:  
(29-05-2013, 21:23 PM)MAZ Kirjutas:  Küsimus siiski selles,mida meie, kui tehnika omanikud teha saame?

On olemas Vanetehnikaklubide Liit, kes saab teha avalduse konstruktiivsete ettepanekutega. Seda võetakse tõenäoliselt palju tõsisemalt kui mingit suvalist muud avaldust.

Tundub, et sinu mainitud seltsing on suht surnud koht, vähemalt siin teemas ei viitsi ükski "esindusisik" sõna võtta, kurb aga pidulik. Ühtlasi ei koonda antud seltsing uusi klubisid, neid on tänaseks vist juba rohkem, kui EVTL-i aluse panijaid ... ehk siis asi on soiku ja kahjuks ka "ajast maha" jäänud.

Ühtlasi on väga "meeldiv", et antud teemas ei võta ükski "staarjurist" sõna (neid siin ju mitu) ...

Dad.
Vasta
#74

Mina küsiks ka et haritud juristid, miks vaikus?
Kas teie vanatehnika siis ei lähe surutise alla?
Kas oleks teil pakkuda omapoolset huvi natukenegi antud olukorda proovida muuta, vanatehnika huviliste kasuks? Või te ilma rahata ei liiguta lillegi?

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#75

Seepärast ongi hea eestis elada Big Grin Ükskõik mis jamps välja mõeldakse, võetakse rahva poolt pisukese pobisemisega vastu, sest keegi pole huvitatud välja astumisel kohtumisest teise eestlasega, või mis siin riigis arvestades suurust veelgi tõenäolisem- sõbra/tuttava/naabri/kolleegiga kaklema minemisest Big Grin

..või teine variant, probleem on terav lihtsalt liiga väiksele hulgale.
Vasta
#76

(03-06-2013, 23:10 PM)cesium Kirjutas:  ..või teine variant, probleem on terav lihtsalt liiga väiksele hulgale.

Eks see põhjus siin ongi: pool Eestit sõidab liisingpannidega ja neile ei muutu midagi.Wink

Ülejäänutest julge kolmveerand kohaneb oludega suurema või vähema nurinaga.Toungue

Järgijäänud murdosa hulgas ei ole neid, kes millegi konstruktiivsega välja tulla oskaksid...Toungue
Vasta
#77

Peab hakkama vaikselt uurima, kuidas on läti ja leedu registritega. Vb on mõnede sõidukite sinna registreerimine mõttekam. Kes teab.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#78

(03-06-2013, 23:10 PM)cesium Kirjutas:  Seepärast ongi hea eestis elada Big Grin Ükskõik mis jamps välja mõeldakse, võetakse rahva poolt pisukese pobisemisega vastu,.....
Ei usu,et see niimoodi aegade lõpuni jääb, kui eestlased vastu ei hakka siis küll hakkavad kõik need siia rändanud ja edaspidi sisserändajad veel oma õigusi nõudma, see on ajaküsimus.

Oluline on siiski otsida riigiesidajad üles ja nendega vestelda, ning kas selline maks on üldse põhiseadusega kooskõlas? Ma pole jurist aga mulle tundub asi "kahtlane". Vanatehnika liidu peale ma küll ei looda, pigem tuleb kõigil autoomanikel, korraks oma erimeelsused unustada. Ning asuda tegutsema ühise eesmärgi nimel.


Vasta
#79

(04-06-2013, 10:59 AM)ryblik1 Kirjutas:  Peab hakkama vaikselt uurima, kuidas on läti ja leedu registritega. Vb on mõnede sõidukite sinna registreerimine mõttekam. Kes teab.

Algatuseks Lätti elukoht, juriidiline isik või 'tankist' kelle nimele autod kirjutada.

(04-06-2013, 11:25 AM)MAZ Kirjutas:  Ei usu,et see niimoodi aegade lõpuni jääb, kui eestlased vastu ei hakka siis küll hakkavad kõik need siia rändanud ja edaspidi sisserändajad veel oma õigusi nõudma, see on ajaküsimus.

Sellisel asjal on siin väga-väga pikad traditsioonid Big Grin
Vasta
#80

Meil on praegu kehtiv liikluskindlustuse kohustus, eks...

http://www.lkf.ee/images/files/Liikluski...misele.pdf
Võtab kõhedaks...Sad

Kui seadusemuudatuse kavas kirjas olev 12-kuuline ooteperiood tõeks saab, siis on seisval autol ju aega 24 (maksimaalne ajutiselt arveltvõtuperiood)+12 kuud midagi ette võtta. Kolm aastat on päris pikk aeg, et oma plaanides selgusele jõuda.

Muide, riigilõivutus registris asjatamisel on kenasti kirjas. Peab vaid jälgima, et see kuhugi ei haihtuks.

Võtsin kevadel huvi pärast aega - oma 4 seisva "auto" kaheks aastaks registrist eemaldamisele kulus aeglase netiühenduse tõttu 13 minutit...

Huvitav muudatus on see, et kahjukäsitlus hakkab toimuma "oma" seltsi kaudu. Isikukahjud küll jäävad senisele tavale - süüdlase seltsile.

Milliseid ettepanekuid ksf. Ryblik näha soovibki? Paluks oma sõnadega esialgu.

Praegune kehtiv regulatsioon on üsna segane kogu erineval ajal tehtud parandustest... Püüd neis mingi ḱord tekitada pole ju paha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne