01-06-2013, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2013, 21:00 PM ja muutjaks oli Buzzet.)
Tutvustan ka teile siis oma ühte potensjaalset töölooma, mida teiste sarnaste ja kooli kõrvalt üritan taastada/ ehitada.
Tegemist 1985aasta isendiga, mis nüüd igati arvel ja tänava kõlbulik isend.
Kunagi olnud üle kabiini kopaga, mis minuni jõudnud informatsiooni põhjal sattunud kurikaelte kätte, õnneks oli buldoosertera maa sisse vajunud ja ära viimine oli keeraline ka minule endale, kui toda ratastraktorit soetasin.
Enamusaja on seisnud, viimased aastad, nagu esimestelt piltideltki näha on seinud keset karjamaad, haage järel.
Plaanid järgnevad, tuua lisaks olemasolevale üks doonor jumz, millelt saaks kopasüsteemid ümber tõsta jne jne, kuid see kõik aja pikku
Kõigepealt küttefilter (eelnevalt olnud mõlemad filtri korpused pooleldi jääd täis)
Vasak uks, hullusti kannatada saanud
Kerge värviproov
Veljed värvi alla
Ei meeldi sellised kohad tehnika peal, isiklikult
Happe surm
Kruntvärv
Vahepeal õnnestus pihustid ära puhastada ja stendida, lõppkokkuvõtteks pääses ühe uue otsa ostmisega
Kahjuks ei mahu põks mu kodu garaazi, siis peab asja tükkhaaval tuppa tassima ja siis jupiti tegelema, kuna vanad esirehvid oli päiksese käes ära lõppenud, siis õnnestus saada uuema, oli vist MB Unimog rehvid, on küll päevi näinud, aga õnneks ei ole piiri peal, et sõit võrduks loteriiga kas käib pauk või mitte
Asi hakkas värvimise poole pealt lõppjärku jõudma
Rohkem pilte :
http://fotoalbum.ee/photos/jurgenworkout...e=1&seek=0
Muidugi ootan targemate ja kogenemate soovitusi, ütlusi tähelepanekuid.
Tegemist 1985aasta isendiga, mis nüüd igati arvel ja tänava kõlbulik isend.
Kunagi olnud üle kabiini kopaga, mis minuni jõudnud informatsiooni põhjal sattunud kurikaelte kätte, õnneks oli buldoosertera maa sisse vajunud ja ära viimine oli keeraline ka minule endale, kui toda ratastraktorit soetasin.
Enamusaja on seisnud, viimased aastad, nagu esimestelt piltideltki näha on seinud keset karjamaad, haage järel.
Plaanid järgnevad, tuua lisaks olemasolevale üks doonor jumz, millelt saaks kopasüsteemid ümber tõsta jne jne, kuid see kõik aja pikku
Kõigepealt küttefilter (eelnevalt olnud mõlemad filtri korpused pooleldi jääd täis)
Vasak uks, hullusti kannatada saanud
Kerge värviproov
Veljed värvi alla
Ei meeldi sellised kohad tehnika peal, isiklikult
Happe surm
Kruntvärv
Vahepeal õnnestus pihustid ära puhastada ja stendida, lõppkokkuvõtteks pääses ühe uue otsa ostmisega
Kahjuks ei mahu põks mu kodu garaazi, siis peab asja tükkhaaval tuppa tassima ja siis jupiti tegelema, kuna vanad esirehvid oli päiksese käes ära lõppenud, siis õnnestus saada uuema, oli vist MB Unimog rehvid, on küll päevi näinud, aga õnneks ei ole piiri peal, et sõit võrduks loteriiga kas käib pauk või mitte
Asi hakkas värvimise poole pealt lõppjärku jõudma
Rohkem pilte :
http://fotoalbum.ee/photos/jurgenworkout...e=1&seek=0
Muidugi ootan targemate ja kogenemate soovitusi, ütlusi tähelepanekuid.