k750 mootor jooksis kinni
#1

Soiduroom jai lyhikeseks. Nimelt poos mootoi kinni kuid enne kui viimseni lahti katkuma hakkan ehk oskate oelda milles voib asi olla. Esimesed paar km ilma probleemideta, seejarel tekkis paremale poole mingisugue kolks. Vahel oli vahel ei olnud kuni poos end parast 10 sek tyhikaigul kaimist kinni. Vanta ei saa anda kuna ei liigu, kaiguga ei liigu. Katkusin maha parempoolse silku - ideaalne, eile ohtul katkusin veel kaimakoti maha proovides otse hiirattalt ringi ajada ei midagi. Kas voib ehk jaotushammakates ai olla? Ehk mingi hamba puru tommanud ja vahele loonud? Esmasl proovimisel ei liigu vantvoll ei piki ega risti, ehk siis laagrid vast terved.
Vasta
#2

Kas kolvid ikka õiges mõõdus ning rõngastel lukupilud on õiged?
Vasta
#3

Moodud on oiged kusjuures veel veneaegsed kolvid. Silindrid ilusti puuritud. Hetkel on parempoole maas kuid teist pole veel vaadanud. Hetkel ringi ei kai midagi.
Vasta
#4

Ega siis ei ennusta miskit - silindrid maha ning näeb, kus viga peitub.
Kuidas küünlad olid? Heledad? Lahjal segul ka komme kolvid sisse põletada - eelmine kevad kogetud.
Vasta
#5

Kas nüüd õnneks või kahjuks aga kolvid-rõngad-silindrid terved, hammakad terved, kepsud korras. AGA hooratta poolsel väntvõlli otsal on vist juba varasemalt kiilusoon laiaks tõmmatud, igatahes kiil oli pesast välja hüpanud, hooratta pöörlema visanud (kolksud) ning lõpuks poos end vastu karterit kinni. Võlli üks külg natuke söödud, kiilusoonega pole enam midagi teha ning ilmselt tuleb väntvõll ikkagivälja vahetada, ei hakka ju hooratast sinna külge keevitama.
Vasta
#6

Liimi kiil tagasi keemilise metalliga. Nii tehakse ka autodel kui hammasrihma käbi väntvõlli otsas loksuma hakkab. Ennem kaalu riskid läbi!

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#7

Minul juhtus sarnane asi, aga tegelik põhjus vist oli hoopis vända esimese laagripesa(täpselt ei mäleta seda konstruid seal enam) lahti tulemine. Võimalik on ka tegelikult vastupidine järjekod.

Peale kogu krempli taastamist lagunses asi kiirelt uuesti laiali ja sai hakatud otsima põhjust. Leiuks oli 2cm viskav väntvõll. See 2cm oli siis sedasi, et ühest vända otsast sai treipingiga kinni võetud ja teine ots töllas niipalju.

Millest kõik alguse sai, ei tea, aga järgmise vändaga käis pill veel pikalt.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#8

(04-06-2013, 01:20 AM)karvik Kirjutas:  Minul juhtus sarnane asi, aga tegelik põhjus vist oli hoopis vända esimese laagripesa(täpselt ei mäleta seda konstruid seal enam) lahti tulemine. Võimalik on ka tegelikult vastupidine järjekod.

Peale kogu krempli taastamist lagunses asi kiirelt uuesti laiali ja sai hakatud otsima põhjust. Leiuks oli 2cm viskav väntvõll. See 2cm oli siis sedasi, et ühest vända otsast sai treipingiga kinni võetud ja teine ots töllas niipalju.

Millest kõik alguse sai, ei tea, aga järgmise vändaga käis pill veel pikalt.

Sama asi ka endal kunagi läbi elatud. Lahti keeras ennast polt, mis vända otsale kinnituvat plekist ketast kinnitab (kaitseb vända eesmist simmekat paiskõlituse eest) ja sõi ennast eesmisse laagripessa sisse. Ka vänt kõver.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne