Vene auto - remondimehe hirm? Otsin mõnda, kes ei karda.
#1

Ma usun miskipärast, et ma pole ainus selline, kes ei oska oma autoga (enam) ühegi remondimehe juurde pöörduda. Mulle tundub, et minu Gaz69 on justkui ära manatud – olen otsinud ja leidnud juba päris mitu autoremondiga tegelevat, õiges vanuses(!) (nõuka-ajal autoremondiga tegelenud) meest, kes justkui peaks üliõiged inimesed, kelle poole 67.-aasta Gaz69'ga pöörduda. Kõik nad ongi töö vastu võtnud ning IGAL korral avastan ma ennast samast olukorrast – kõigepealt remondimehe poolt päevi kestev vaikus, siis – peale kohale minekut – avastan, et minu auto on lükatud kusagile garaaži taha/seina äärde ning töökojas sees kõikvõimalikud oopelid ja matsdad (igal korral uued ja erinevad autod). MIS täpselt tingib selle, et Gaz69 on VÄHEM tõsiseltvõetavam liikur kui suvaline tojoota, vot sellest ma aru pole saanud! Peaks olema tegemist ju ülilihtsa ning ilma igasugu elektroonikata sõidukiga, lisaks ülihea ligipääsuga kõikidele atribuutidele... Ma ise kaldun arvama, et ehk on neil meestel nõukogude-ajast vene tehnika remontimisest mingine varjatud hingeline trauma saadud, mida nad ise ei tunnista (sest keegi ei ole ütelnud, et: "Kuule, ma ei taha vene autodega tegeleda!" – See oleks 100% aus vastus ning asi oleks selge, praegu aga... Sad )

Ehk siis üleskutse – palun siia kirja panna konkreetne ja asjalik "läbi proovitud" töömees/kompanii (soovitavalt Tallinnas või selle läheduses), kes võtab ilma maha sülitamata vastu ka vene liikureid (minu puhul siis Gaz69) ning ei pea seda "teisejärguliseks" tehnikaks.
Seni sügan nõutult kukalt...
(Lgp! Ksf! Talupoega Taluja käest saan ma nüüd muidugi noomiva privaatsõnumi stiilis "Iga mees remondib oma tehnikat ikka ise!" Smile )
Vasta
#2

Äkki kirjutad mis patsiendil kaebusteks?
Vasta
#3

(15-06-2013, 12:59 PM)muska71 Kirjutas:  Äkki kirjutad mis patsiendil kaebusteks?

Kõikvõimalikud "jooksvad" hädad, mis võivad ette tulla.
(Hetkel auto järjekordses garaažis kütuse kättesaamise diagnoosi/remonti ootamas. Enne seda diffri remont. See sai küll pika punnimise ning korduvate kohalkäimiste tulemusena tehtud.)
Vasta
#4

http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=13&s...c1563cd7e8
Teee natuke kodutööd arvuti taga ja Sa märkad, millised nimed korduvad ja on tegijad... ja siis proovi oma muredega külje alla ujuda...Need mehed kaevavad ennast maakera sisse kõigepealt ja siis on üliõnnelikud, kui ise välja roomavad. Sellise koormusega laguneb masinal ikika midagi ära ja kusagil ju remondivad (oma garaazis). Kahjuks aga siin foorumis tuleb igaühele eraldi präänik suhu pista Sad Nii et t e g u d e l e mehed. Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

(15-06-2013, 13:47 PM)h2rra Kirjutas:  http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=13&s...c1563cd7e8
See aadress on teada ning külastan seda üsna tihti. Lihtsalt - kuna siin foorumis on peaasjalikult vana tehnikaga tegelevad inimesed, seetõttu uurin siitkaudu kõigepealt. Kui asja ei saa, riputan teema ka sinna.

P.S. Prääniku-märkus jäi natuke arusaamatuks.
Vasta
#6

Olen nüüd natuke vastik ja palun vabandust, kuid kas senised töömehed on olnud tuttavad inimesed, kellega ei ole olnud täpset kokkulepet tööde teostamise tähtaegades ja tasustamises? Ma küll teise alal töötanud, kuid küsin seepärast, et kui tööd omajagu, siis võtad "sõbrahinnaga" tehtava töö sisse tavaliselt klausliga "kui tekib vabam moment, siis teen". Ja seda vabamat momenti võib teinekord nädala või kauem oodata.
Vasta
#7

(15-06-2013, 14:37 PM)Alts Kirjutas:  Olen nüüd natuke vastik ja palun vabandust, kuid kas senised töömehed on olnud tuttavad inimesed, kellega ei ole olnud täpset kokkulepet tööde teostamise tähtaegades ja tasustamises? Ma küll teise alal töötanud, kuid küsin seepärast, et kui tööd omajagu, siis võtad "sõbrahinnaga" tehtava töö sisse tavaliselt klausliga "kui tekib vabam moment, siis teen". Ja seda vabamat momenti võib teinekord nädala või kauem oodata.
Kuna mu alustav postitus venis niigi pikaks, siis ei hakanud veelgi detailsemalt olukorda lahti kirjutama. Aga siit siis täpsustus – just seepärast jääbki suhtumine arusaamatuks, et tegemist EI OLE tuttavate inimestega ning mitte mingisugust kauplemist hinna osas pole isegi mitte mõttessegi tulnud. Ning just nendel mainitud põhjustel ootakski töömehelt "tavalist" suhtumist minusse ja minu autosse (ehk samasugust nagu teiste klientidega).

EDIT: Teema mõte ei olnud kurta, kuidas mulle liiga on tehtud Smile vaid siiski peaeesmärk oli saada siit mõni konkreetne kontakt, kuhu järgmine kord jonniva autoga julgelt pöörduda saaks.
Vasta
#8

Kõikvõimalikud "jooksvad" hädad, mis võivad ette tulla.
(Hetkel auto järjekordses garaažis kütuse kättesaamise diagnoosi/remonti ootamas. Enne seda diffri remont. See sai küll pika punnimise ning korduvate kohalkäimiste tulemusena tehtud.)
[/quote]
Sellest lausest võib välja lugeda et otsitakse inimest, kes teeb kõiki töid ja kõrge kvaliteediga... Kahjuks pean mainima, et sellised mehed olid täitsa olemas, aga kahjuks on nad otsa saanud. Pealetulev põlvkond LAULVA REVOLUTSIOONI ajastul läksid õppima muud, kui tavaliseks töömeheks kogenud meistri käe alla. Meister, kes tunneb põhjalikult autoelektrit, ei pruugi tunda põhjalikult tagasilla täpishäälestust, kummimees ei tea kolvipaisumisest midagi jne. Perearst ka ei ravi, vaid saadab spetsialisti juurde. Siit nüüd teine präänik Sulle - loe minu esimene postitus uuesti aeglaselt läbi,sest vastasin pealkirjas küsitule. Parimat Margus

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Kui aus olla, siis võõra mehe autot teha võtta lõppeb, teinekord fiaskoga. Raha asemel saad sõimata ja nuuti ka veel pealekauba, muust ei maksa rääkida. Üks asi on mees,kes teeks asja samatäpselt nagu kullasepp lihvib teemanti. Kuid teine asi on see,et igasuguse remondiga kaasneb 100 nüanssi. Teinekord on juhtunud,et ühe õlivahetuse asemel on tulnud , terve tagasild maha võtta. Kuna eelkäijad on sellega lihtsalt kuivalt ringi sõitnud.

Ma arvan,et GAZ-69 tegemine kas või lukkseppa tööna, nõuab selle automobiili hingeelu tundmist. Aga selle mudeli puhul ei jaga seda ka mina.
Juba oma hobiautode peal näen,et nad suudavad mind alati üllatada. On lihtsalt asju, mida ükski remondimanuaal ei suuda katta.


Vasta
#10

Ehhehee... nii ta on aga seekord siis avalikult. Mul oli ka kunagi GAZ-69 ja sõitsin sellega 5 tuh. km. Muud ei olnud vaja teha,kui aeg-ajalt toppida jagaja külge kõrgepingejuhet tagasi,kuna ma ei viitsinud uut kummilutti panna ja suuremast august läbi põrutades viskas selle jälle välja......laiskus. Mis muud. Siis avastasin,et sõidu ajal kakub.....esisillal olid poldid lahti ja varsti oleks lennanud ratas koos kõigega minema. Õnneks teepeale ei jäänud. Siis oli igasuguseid muid väiksemaid vigu mida tuli parandada. Lõppkokkuvõtteks mainin,et väga hea masin!
Seega täitsa remonditav asi. Miks sellist masinat keegi parandada ei taha,täitsa mõistatus.... Kui sellised väiksed vead,et küte ei tule peale ja sillaremont.....need on väga lihtsad vead ja sellega peaks kõik hakkama saama. Asi võib olla selles,et kui võetakse hulgi masinaid remonti,jääb mõni ikka pikemaks ajaks seisma,sest igasugused sõbrad tulevad vahele ja sa ei suuda kõigile öelda--ei! Olen läbinud elus teatud etapi ja näinud palju asju. Vanasti ikka mõtlesin,et miks kõik venitavad....ja ei tee tööd mis ette võetud ,ära... Vanemaks saades saan juba nendest meestest aru,sest seda tööd ei jõua üldse keegi ära teha,mida kõik vajavad... Ja üldse,niipalju kui rabad,ikka ei jõua! Tõmba või lõhki. Kõige hullem on see,et lubad kõigile...aga ei jõua omi lubadusi täita. Seega võiksid kõik remondimehed omale selgeks teha,et kui mõne töö ette võtad,ära võta teisi vahele. Sest kui võtad teise töö vahele,siis tuleb järgmine jne. Ja siis veel sõprade aitamine,kodused mured ja nii edasi...... Pigem tuleks teha nii,et võtad ühe töö ette ja teed selle ära ja ülejäänud saadad lihtsalt viisakalt pikalt. Siis oleksid enda vasta aus ja samuti ka ju teiste vasta... Ei ole ju võimalik teha nii,et korraga kõigile hea olla..... Seega tuleb siis otsida üles remondimees,kes asja tunneb ja on nõus alustama kohe töödega. Kui aga asi venima jääb,ei tule asjast midagi välja. Aga töömees tahab ka elada....... selleks siis on vaja raha. Raha aga tuleb tööd tehes..... tuleks siis kohe algul kokku leppida töö eest saadav tasu ja ka ligilähedane aeg,millal asi tehtud saaks. Kui on tegu pikemaks ajaks veniva tööga......peaks vahepeal töömehele raha andma,et too püsti jõuaks seista....Big Grin Muidu töömees võtabki teise masina tegemise ette,et saaks poodi külastada ja vorstimaitselist vorsti leiva peale panna....Big Grin
No läks teemast juba välja aga sellised mõtted siis täna.
Vasta
#11

(15-06-2013, 12:50 PM)Tom Kirjutas:  ... Kõik nad ongi töö vastu võtnud ning IGAL korral avastan ma ennast samast olukorrast ...
Äkki peaks peeglisse vaatama. Ei saa ju olla kõik remondimehed "pahad".
(15-06-2013, 12:50 PM)Tom Kirjutas:  ... Peaks olema tegemist ju ülilihtsa ning ilma igasugu elektroonikata sõidukiga, lisaks ülihea ligipääsuga kõikidele atribuutidele...
Selline jutt viitab juba asjaolule, et raha ei taheta hästi maksta.
Saatsin ükskord ühe kliendi ära. Hinnapakkumise peale hakkas ta mulle selgeks tegema, et seal polegi midagi teha ja kõik on niiiiiiiiii lihtne. Ära saates ütlesin, et siis pole vajagi masinat tuua, kui seal midagi teha pole. Hiljem sai ta oma veast aru ja üritas masinat tuua remonti minu pakutud hinnaga. Vastasin: "See rong läks nüüd minema". Keeldusin isegi suurema hinnapakkumise peale. Viis siis mees masina teise kohta, aga ka seal jäi masina remont katki. Paluti lihtsalt juppideks võetud masin ära viia. Mis seal toimus, ei tea. Ju püüdis kunde jälle selgeks teha niigi selgeid asju.
Rääkisime hiljem selle mehega asjad lahti. Tal polnud lihtsalt ettekujutust, kui palju tööd ikkagi nõuab selline aretamine.
Tojootadega ongi asi lihtsam. Tullakse remonditakse jupikaupa. Konkreetne tööaeg ja konkreetne summa - mõlemad osapooled rahul.
Vasta
#12

Olen Sergeid soovitanud, töötab Metallisti tehase territooriumil, praegu tel. ei ole käe all, aga siin oli teemaks vanaautode tegijad,seal see oli.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#13

Üks põhjus, miks ei taheta Vene masinat remonti võtta on kindlasti varuosade täiesti puuduv kvaliteet.
Kes on teinud näiteks Gaz-53 mootorit hiljuti ei ole nõus seda enam ette võtma.
Kui ikka kaanetihendit peab 4-5 korda pingutama ja see tegemata jäetakse on vesi silindris ja vahekaane tihendid ei pruugi nädalatki pidada ja proovi siis seletada et pole süüdi et vesi mootoris...
Lada tagasilla kummipuksid on nii kõvast tahmast tehtud et kui puksi hakkad sisse pressima pudeneb see lihtsalt laiali ja otsi siis uued normaalsemad asemele...
Lisaks on tegu tootmisest maas asjaga, kuhu mingi hooletusest/kogenematusest lõhutud/rikutud detaili asemele ei saa poest uut nii lihtsalt kui lääne masinale.
Karburaatoritega ei taheta ka enam tegelda, kuna need on reeglina vanad ja kulunud ning ka muud probleemid nagu lisaõhk, kulunud mootor ja jukerdav süüde ja proovi siis seda nii tööle saada et läheks käima hästi, käiks tühikäigul, vastaks heitgaasi nõuetele ja ei võtaks palju kütust.
Eriti kui areomeetri kütusesse pistmine annab iga kord vägagi erineva tiheduse, mis nullib täppisreguleerimise tulemuse nagunii.
Vasta
#14

Vaadake sõbrad aeg on edasi liikunud. Lääne tehnika on tavalise Mardi, Jaani ja teised teinud laisaks ning nad ei pea oma pead enam vaevama, kust seda ja teist saada. Kui lääne auto oli veel raskesti kättesaadav enamusele, siis pidid sa end liigutama,et saaksid selle "risuga" sõita. Aga läänelik elu on teinud meid mugavaks, see on paratamatu protsess. Ning eks selle mugavusega lähevad ka need kaasa, kes on kogu aeg remontinud neid NL autosid kanalis. Kui sinu sõbral tuttaval on juba lääne masin siis ega kaua sa ikka siis oma vana Lada vms ringi sõidad!
Hobiautona olen nõus venelasega tegelema aga peale 3-4a igapäeva autona kasutamist, tänan ei.


Vasta
#15

Viimane post oli asjatundja jutt! Kiitused.

Mina ütlen ka kohe, Mina ei taha vene autot teha. Eriti.... Üks pobeda seljataga ja kui keegi ütleb töökojas Pobeda siis saab ta nahutada ropendamise ees.

Kuid Tomile ütlen et : pikka närvi. Vana auto puhul töökodades käies on sellised ohud alati , nagu sa kirjeldasid.
Soovitus. Peaksid omale ka nn autoihuarsti leidma , nagu deniss kunagi mainis. Temal on see hr sergei. Ma arvan et peaksid ka minema ja natuke kintsu kraapima. Seda heas mõttes Wink Ilma läheb su elu liiga keeruliseks. Oskustöölisi ja kohusetundlikke on iga päevaga aina raskem leida.

Loodame kuulda et sa oma autoga ikkagi sõidetud saad.
Wink

Gaz 69 on ka omale meeldinud juba aegade hämarusest.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#16

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42147 Selline teema on siin kunagi olnud ja Hüüru grupeering postitas mõni aeg tagasi ka lingi, et tegeleb peamiselt vene autodega, seda paraku ei suutnud leida.

Ford Granada
Vasta
#17

Loen siit,et varuosad viletsad........ Mul on siin igas ruumis tühi ämber......katkised ja lootusetud masinajupid lendavad ka kahe meetri kauguselt sinna....Big Grin Remondimees,kellel kogemusi,sorteerib vigased jupid kindlasti ära ja kui ikka on näha,et asja ei saa,ei pea nendega mässama. Kõik kohad on vene auto juppe täis...lausa maas vedelevad. Laatadel kastide viisi. Samuti vanarauaplatsidel lausa lademes,võta mida tahad.....aga ise peab hoolas olema ja otsima. Kodu keegi kätte ei too.... Ükski remont vähemalt praegu vene masinate kallal pooleli ei jää. Iseasi siis mõni haruldasem pill.... mille mõnda juppi võtta pole.
Ja mis puudutab remonti,siis tuleb teatud juhtudel teha remont ikka nii,et kõik tuleb üle käia,mitte et vahetan katkise jupi ja löön tagasi kokku..... Sealt ei tule midagi head. Aga kui terve sõlme üle käid,selle peale võib juba loota.
Ja eelpool mainitud jutt,et plokikaanetihendit tuleb mitmed korrad pingutada...... nii käibki! Täitsa loomulik asi. Esimene kord pingutad üle. Seisab päevakese......keerad jälle. Siis teed väikese tule ahju.....lased mootori tuliseks,sõidad mõnikümmend km. ja kontrollid uuesti üle. Vene tihendid lähevad heasti kokku ja annab järgi omajagu. Sellepärast tulebki üle pingutada. Hiljem siis jälle mõni tuh. km. ja tuleb silm asjal peal hoida. Ja kui seda kõike ei tee--siis sa lihtsalt ei saagi sõita.......nii lihtne see ongi.... Paljud tänapäeva harjumused uute masinate juures nagu plokikaanetihendi vahetus....et keerad korra kokku ja nii jääbki...Big Grin ei toimi vene tehnika puhul..... vanemate asjade juures tuleb tööd ikka teha nii,nagu 40 aastat tagasi. Vastasel juhul ei tule asjast midagi välja.
Vasta
#18

Talupoja jutt on ka õige. Kuid vaadakem elu meie ümber tänapäeval? Vaba aega on vähe,eriti kui tahad rahakopikakese teenida ja kui sinu liiklusvahend otsad annab. Siis on jama palju, sest sa ei saa tööle, ei poodi. Mitte kuhugile, kui aus olla. Ühistransport on väga varieeruva tihedusega ning jalgrattast pole kasu kui töökoht on 23-30km kaugusel. Ning ülemus ei võta vabandusena,et täna on mul Ziguli jagaja katki ja ma tööle ei tule.
Säärase veidi "närvilise" elu tõttu on igasugune mittetoimiv või kapriisne tehnika, kiiresti nurka heidetud ja asemele võetakse igapäeva tööks see,mis end ikkagi õigustab.


Vasta
#19

Kodanik MAZ-i jutt ka õige. Samas aga kui "ülemus" on selline,kes laulab,et tööline peab oma tervist hoidma aga töökohas ja isegi õuepeal lahustiaurud käivad aastaringi üle pea------no on aju....Big Grin Samas võib ka ülemus hakata õiendama siis,kui kasutad ühistransporti või kui talvel teed kinni ja ei saa sellepärast tööle..... kasum on ju sisse kirjutatud....plaani.... Ega vääramatu jõu vasta saa. Ausaltöeldes mina valiks ka ülemusi..Wink Kui ikka ülemus on elukauge ja mõistmatu...tuleb lihtsalt ----liikuda edasi oma elu ja tegemistega,mitte jääma toppama pisiasjadesse ja laskma solgutada ennast nagu uksest väljavisatavat kõutsi (loe kassi).....Big Grin
Ja ega see uuem tehnika ka päris igavene pole.... igaljuhul jõuad ennem oma Mossel jagaja sada korda lahutada,kui mingi uue rondi tööle. Seega jääb ka ülemus rahule....
Zigulli jagajas pole ka mittemidagi sellist,mille pärast teepeale jääks!Big Grin Pigem võib jääda teepeale siis,kui see jagajast allapoole olev hammasratta sees olev nuudiosa ümmarguseks veereb....Big Grin
Vasta
#20

Kui tahta max. kvaliteediga tööd peab niikuinii ise kõrval seisma kui asja remontimine käib, sest see motiveerib asja ära tegema nii "nagu endale teeks". Siis näeb ka ära, et kuhugi nt. määre panemata ei jää või kui kuskil järgmine detail otsi andmas saab selle ka ühe soojaga ära teha. Eriti vene tehnika korral. Ja järgmine kord oskab juba ise tehaWink

Muidugi peab vene tehnika puhul arvestama sellega, et nagu uue auto A-varuosa külge ja tuld ei pruugi töötada. Teinekord vene uue varuosa kvaliteet nii kehv, et ei kannatagi tähestikku välja ning kokkuvõttes vaja ikka kuskilt doonorautolt töötav lahendus otse külge panna. Aga selline jamamine on töömehele pooleldi tühja läinud aeg ja pole ime, et vene si**aga tegeleda ei viitsi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne