Häda Pannoniaga
#1

Tervist

Sain tänu sõbralikule foorumi kollektiivile pannilt hooratta maha ja kondeka vahetatud. Nüüd läks masin alguses täitsa kenasti tööle ja sain ka esimesed 100m temaga sõita, kuni hakkas jälle ukerdama. Lisan ka video sellest kuidas ta praegu töötab : http://www.youtube.com/watch?v=xYfrIfZ5U64

Olen lihvinud kontakte ja muutnud kontaktivahet. Paremini ma teda tööle ei saanud kui videos näha. Ühtlasi on vahetatud küünal ja puhastatud karburaator. Segukruviga mängisin ka, kui masin töötas, aga see mingit tulemust ei andnud.

Oskab keegi aidata ja öelda, kuhu tähelepanu pöörata, et see tegelane tööle saada ja võib juhtuda, et vaikselt ka siis juba taastamise mõtteid liigutama hakata...

Aitüma
Siim
Vasta
#2

Tundub, et säde on puudulik. Uus kondekas andis saba? Kondeka enda, või juhtme kinnitus ebakorrektne? Mingi neetühendus kontaktidel ei lase kõike voolu läbi? Või midagi taolist.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Ei ole välistatud küll, et uus kondekas andis ka pärast esimest 100m saba, sest vahetult pärast kondeka vahetust justkui töötas korralikult... Kas siis tuleks teiste näitajatega kondekas panna ? Kas kondekat on võimalik kuhugi ka n.ö mugavamasse kohta panna ?
Vasta
#4

Esilaternasse, juhe süüteluku külge. Milline juhe, seda pead küll ise otsima. Juhtme teine ots peab jõudma kontaktile/süütepoolile.
Raadiotehnilisi kondensaatoreid sai nooruspõlves proovitud, kaua ei kestnud miskipärast. Kui õiget ei leia, võta suvaline auto oma, näiteks vene juppidega kauplevast poest, või mingilt kapi otsa arhiveeritud jagaja küljest.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

Kas on oluline enne vana kondekas lahti ka ühendada ?
Vasta
#6

Löö korra küünla vahe hästi väikeseks ja proovi siis.
Vasta
#7

Kui paned uue kondeka, siis vana tuleb lahti ühendada. Võib ka kaks või kolm kondekat korraga taga olla, eeldusel, et nad on korras. Parimal juhul saba andnud kondekas ei tee midagi, halvimal juhul on see lühises.
Vasta
#8

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid260717
Ehk on sama viga, mille tõttu pöörete tõustes säde kaob.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

Selge pilt. Ostan mõned uued kondekad ja enne jaani sean sammud maale, võtan mõne külma õlle ühes ning vaatan, kuidas masin reageerib.

Lihtsalt veel infoks, et masin seisis kuuris vaiba all enne kui ma temaga maadlema hakkasin umbes 10 aastat. Bensiin on vahetatud ja paak pestud.
Vasta
#10

mul isal sõidab külmast peast mõned kilomeetrid ja siis jääb seisma. Ta väidab, et süütepool?!
Mis kostate?
Vasta
#11

(17-06-2013, 23:23 PM)pannkook Kirjutas:  mul isal sõidab külmast peast mõned kilomeetrid ja siis jääb seisma. Ta väidab, et süütepool?!
Mis kostate?

Süütepool teeb jah seda nalja.
Vasta
#12

Oma pannile panin mosse pooli variaatori jätsin ära ja ergutus mähisele kerisin 1,5 kihti juurde.Sama olen teinud paljudele sellise süütesüsteemiga asjadele.
Vasta
#13

mis parameetritega kondekas pannile käib?
Vasta
#14

Olen jõudnud nüüd asjaga nii kaugele, et ise enam ei oska. Kas päälinna kandis on keegi, kes selliste isenditega paremini kursis ja oleks nõus sellise masina oma töökavva võtma ? Võib teab keegi kedagi, kes teaks kedagi ?
Vasta
#15

vaheta süütesüsteem ja magnet ära!
bg

Omaette nokitseja.
Vasta
#16

Süütesüsteemi ei ole nii lihtne leida, motodepoos oli üks tutikas komplekt olemas, aga 200 eurot maksta selle eest, et äkki on selles viga, on natuke palju... Äkki on kellelgi pakkuda sellist varuosa pisut soodsamalt?
Vasta
#17

(17-07-2013, 22:11 PM)Tsistern Kirjutas:  vaheta süütesüsteem ja magnet ära!
bg

Tasuks viga üles otsida, vaevalt nüüd kogu süsteem vigane on ja see maksab...

Tervitab Veteran.
Vasta
#18

Selle vea otsimisega ma olengi hätta jäänud... Olen proovinud seal kondekat vahetada, kontakte timminud, lihvinud jne Aga säde on ikka korrapäratu ja mootorratas töötab umbes nii : http://www.youtube.com/watch?v=xYfrIfZ5U64 Kusjuures tühikäigul töötas väga hästi, kui gaasi andsin, siis hakkab puterdama. Sädet kontrollides on säde tumelilla ja kaootiline...
Vasta
#19

Sai mitu korda kondekat vahetatud ja süüdet natuke tagasi keeratud ja vahi imet, tööle hakkas ning veel väga hästi. 12a seisnud masinal sai hing sisse. Kaks väikest ringi hoovi peal ja rehv katki... Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne