Projekt T-40 siduri remont
#21
Mul oli aastaid tagasi sama jama ,et sidur ei pidanud vastu kuna trakotril on tõstuk ees. Poltidega nii väga probleeme polegi olnud kuivõrd katetega, mis ei pidanud koormusele vastu. Ketast sai vahetatud nii umbes 3 kuu tagant ja pidama need ei jäänudki. Need uued katted ei kannata mingit kriitikat. Siis hakkasin alternatiivi otsima , et millega neid viletsaid materjale asendada ja leidsin gaz 53 katted. Mõõtude poolest on nad küll laiemad , aga välimine mõõt on sama. Pigem ongi parem kui puutepind on laiem . Need on pruunikat värvi ja sisaldavad vaskkiudu. See ketas on mul nüüdseks sees olnud juba rohkem kui 5 aastat ja traktor on pidevas kasutuses.
Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#22
Ma ennist siin mainisin korra juba, ei ole mõtet jebida nende katetega. Minge Pidurimeistrisse ja laske seal paigaldada korralikud katted. Nad kasutavad maailmatasemel materjale, mis töötavad ka palju räigemates tingimustes kui 40'ne sidur. See 10euri siia sinna, ei tasu lihtsalt ära ja te ei saa mitte kunagi paremat kvaliteeti, sealt pakutavast.
Minu teada kasutavad nad parimaid saadaolevaid materjale katete vallas. 40'ne ega 51'e ega kurat teab mis vene katted, ei jõua 100 aasta pärast ka sinna tasemele.

NB: Ma ei ole nende müügiesindaja ega oma nendega mingit suhet. Ma lihtsalt olen nende toodete sitaks tänulik kasutaja@läbiaastate30erinevat projekti.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#23
(30-12-2013, 04:16 AM)viplala Kirjutas: Ma ennist siin mainisin korra juba, ei ole mõtet jebida nende katetega. Minge Pidurimeistrisse ja laske seal paigaldada korralikud katted. Nad kasutavad maailmatasemel materjale, mis töötavad ka palju räigemates tingimustes kui 40'ne sidur. See 10euri siia sinna, ei tasu lihtsalt ära ja te ei saa mitte kunagi paremat kvaliteeti, sealt pakutavast.
Minu teada kasutavad nad parimaid saadaolevaid materjale katete vallas. 40'ne ega 51'e ega kurat teab mis vene katted, ei jõua 100 aasta pärast ka sinna tasemele.

Aamen sellepeale Rolleyes
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24
Ma usun, et orginaal katted on kehvapoolsed, küll aga ma usun ka seda versiooni, et kui kate on maru abrasiivne ja kõva siis sööb see kate sitemalt karastatud vene malmi, nii et tolmab.

Ma tahtsin lääne katteid paigaldada, küll aga ise ma ei leidnud sellise mõõduga katteid ja kuna traktorit oli nädala lõpuks kindlasti vaja, siis paigaldasin orginaali (poest ostes siis). Loodan, et peab vastu - eelmine ketas oli siis kulunud 2mm kahe aastaga - oleks pidanud kauem vastu, kui kuradi siduri käpa polt poleks katki läinud. Big Grin
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#25
Kae värki. Peab vana teema ülesse soojendama. Nüüd siis aastal 2018 on "uuesti" siduri vahetus.

Vahepeal on see vene sidur igasugu libistamist ja räiget väärkasutust üle elanud, kuid nüüd enne kevadtöid tuleb ära vahetada, kuna ei kannata enam madalamat käiku panna, et sidur ei libiseks  Big Grin Big Grin  .

Seega seekord kestis asi 5 aastat. (täitsa pro tulemus)

Oodata on siis teema põhjalikku lahkamist ja kajastust  Toungue
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#26
Oli samuti kunagi probleem siduri kestvusega, ees oli kun kopp ning taga talvel haarats, lahenduseks oli uus siduri komplekt, lätist sain vene siduriketta( vase ja aspestiga) ning surveverdrudele sai igale 16-ne(vist oli) vedruseib lisaks alla pandud. pedaal oli küll raskem kui kestnud on see lahendus 5 aastat, paar käpa polti ainult läinud.
surveplaadi kulumise vastu veel see et ka seda on eraldi saada, teise t40 sidur sai ainult uue surveplaadi abil lahendatud, muu sai eelmainitult tehtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne