Druzba mootor võrrile ?
#41

mul on see imevõrr juba peaaegu valmis ainult gaasitrossi ei saa kuidagi selle rulli külge....keegi teab mis teha?
Vasta
#42

Gaasi jaoks kasuta jalgratta pidurihooba.
Puuri poldist auk läbi ja pista tross sealt läbi. Siis puuri vajaliku suurusega auk hoovast läbi(edasi tead mida ise teha). Pane kõri ja hoovakinnituse vahele ka jalgratta piduritrossi pinguti. Selle pinguti abil on tühikäiku lihtsam reguleeerida.
Sidur jätke rahumeeli rahule.See tõõtab korralikult siis ka kui kaks 70kg venda peal on JA JUMALA EEST ÄRGE PANGE SIDURI VAHELE MINGIT MÄÄRET!!!! Kui seda teete siis see põleb siduri rõngaste vahele ja sigur ei tööta. Suur N..s on see puhtaks teha ka tööle saada.
See on mul juba läbikäidud tee.
http://www.u-pop.ee/autoline/car/823/?o=3 minu pill.
Ärge summi nii pange, see muutub jagadele ohtlikuks.



Kõik kes teevad enda druzba võrri või delta naamile hakaku otsima valuvelgi või selle alternariive kuna kodarveljed hakkavad hästi kiirest laguma.
Amordid nii ees kui taga on umbes kuuga tuulpumbad. Sama kiirest lagunevad ka kodaratega veljed, mootor on liiga tugev, uskude või mitte, aga tirib kodarad velje seest välja.
Pentsu läheb sitaks, mendid võtavad pilli käest ära kui sõitmast kättesaavad.
See on siis natuke mustem pool selle pilli juures.
Aga muidu jõudu.
Vasta
#43

Tere, tahaks teada, et:


1. Miks hakkab druzba sidur lagunema?
2. Kuidas seda ära hoida?
3. Miks peab siduri kinni keevitama?
4. Kuidas saaks druzba mootoriga pidurdamiseks sidurdada?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#44

1.sidur ei lagunegi kui sa seda ei õlita/näpi jne.
2.
3.Et see käima lükata aga see on üsna mõtetu ,sest pidurdada ei saa ja koha peal seista nii ,et mootor töötab
4.ära keevita sidurit kokku siis on automaat sidur.Nagu originaalis
Vasta
#45

Üks küsimus veel:
5. Kuidas saab mootorrattaga, millel on druzba mootor peal pidurdada?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#46

piduriga
Vasta
#47

Originaal trummelpidurig kuluvad nii kiirest, et sa ei saa ise arugi. Endal oli plaanis mingisugused ketaspidurid aga plaanideks need jäidgi. Köige lihtsam on vaadata kuskilt paksu tallaga jalatsid need jalga ja söitma, kui pidurdada tehad siis jalad maha.
Vasta
#48

Ei tea omal on siuke druzba aretis olemas ei lagune midagi.Pidurid ka olemas nii esimesed kui tagumised.Kujutame ette et 80-km/h on sees ja siis keerab sulle ette auto.Gaas maha ja jalad vastu maad?Sul elu kindlustus on?Big Grin
Siduri kettaid määrida EI TOHI!
Vasta
#49

Mul on relv juba maha myydud. Pole örna aimugi mis sellest saand on. Aga mul oli jah suur probleem piduritega klotsid kulusid väga kiiresti. Köige kauem kestsid heal juhul kaks nädalat ja siis olid otsas, nii esimesed kui ka tagumised. Vöib-olla oli probleem selle, et ma ei oskand söita, see tähendab, et pidurdasin alati viimasel minutil.
Alguses oli mul see vörri originaal ketiratastega siis söitsin teadmata kiiruseda(nagu tuul), hiljem sain naabrimehe käest krossidelta ketiratta(tagumise), see tegi kiirenduse megaheaks, rollumehed nutsid kui kiirendasime. Peale myyki nägin uut omanikku ja see oli kiiruse käsi GPS-iga ää möötnud ja oli saand ca 75km/h. Kuna möötja kaalus yle saja kilo siis ma ei tea ja kyljes oli krossidelta ketratas. Huvitav palju kiirus siis vörri ketikatega oli?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne