Projekt UD- 2
#1
Nimelt seisab kodus mootor UD- 2 mida olen plaaninud korduvalt korda teha, aga asi alati pooleni jäänud, nüüdseks ta kindlalt see aasta tööle saada võibollaToungue Ehk leiab ta mingise veepumba masinana tööd või siis mingi väiksemat sorti aiatraktorina, millega kergemaid lihtsamaid töid teha.

Hetkel lammutasin ta juba vaikselt lahti et seest puhtaks teha ta, mootor käis ennem ringi aga hetkel enam mitte, poldid on juba kulunud, või no keere neil kulunud ja niiskus sisse saanud... Ühte kolvi üritasin lahti teha aga too oli kinni jäänud, mis siis muud kui panin diislit natuke sisse et lahti saaks, öö seisis ja ikka ei aidanud, lõpuks suure vaevaga tuli lahti. Kolviga nats halvasti, tal murdus väike tükk äraSad Hetke tööd oleks siis ees: Puhtaks saada asjad, uued tikkpoldid panna, karburaator uus saada(mis on kusagil mu poole teele juba) See viimane pilt!.. Seal kolvil see murdunud koht näha, kas seda rohkem ei saa kasutada? Teeb ta nüüd miskit masinal kui nii ta tööl oleks? Natuke pilte kah nüüdWink


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#2
Kolvid olid tal äkki ZAZ-i omad? Üldse soovitaks veelgi sügavamale kaevuda. Saaledeni. Õieti tal polegi tänapäeval tavapäraseid saalesid, vaid babiit on valatud otse kepsu sisse ja seejärel mõõtu töödeldud. Arvestades õli kvaliteeti, mis tolajal oli ja korrutades selle läbi töötundidega, või prognoosida, et midagi ilusat seal ei ole. Aga noh, mine tea. Imesid on varemgi juhtunud. Tuleb demonteerida ja seejärel kalkuleerida, kas tasub restaureerida. Asendusmootoreid on veel õnneks aeg-ajalt kuulutusportaalides liikumas.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3
(08-07-2013, 10:42 AM)Wiki432 Kirjutas: Kolvid olid tal äkki ZAZ-i omad? Üldse soovitaks veelgi sügavamale kaevuda. Saaledeni. Õieti tal polegi tänapäeval tavapäraseid saalesid, vaid babiit on valatud otse kepsu sisse ja seejärel mõõtu töödeldud. Arvestades õli kvaliteeti, mis tolajal oli ja korrutades selle läbi töötundidega, või prognoosida, et midagi ilusat seal ei ole. Aga noh, mine tea. Imesid on varemgi juhtunud. Tuleb demonteerida ja seejärel kalkuleerida, kas tasub restaureerida. Asendusmootoreid on veel õnneks aeg-ajalt kuulutusportaalides liikumas.

Hetkel sealmaal kus tuleb jahutuseks mõeldud ventilaator maha võtta, et siis vaikselt masin lahti lammutada. Nja, sisemus on õrnalt näha et tahaks puhastamist, Asendusi leidub portaalides küll, aga pole seda raha niipalju et neid jaksaks kohe osta. Prooviks ennem ise korda saada nii kuidas võimalik Toungue
Vasta
#4
Üht UD-2 generaatorit kohtasin ma eelmisel nädalal Viljandis Tomuski vanametallis. Äkki annab mõistliku rahaga hankida?

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5
(08-07-2013, 13:36 PM)Aspelund Kirjutas: Üht UD-2 generaatorit kohtasin ma eelmisel nädalal Viljandis Tomuski vanametallis. Äkki annab mõistliku rahaga hankida?

A.

Selge, hetkel tööle pääsen, siis võimalik raha koguda ja eks tuleb uurida neidRolleyes
Vasta
#6
Hetkel seis selline, et jahutuse juures olevat mutrit lahti ei saa, tuleb ta kuidagi teisiti enamvähem puhtaks saada :/ Asi selles, et pole millegiga eriti teiselt poolt olevat võlli kinni hoida. Ühe kolvi peal on õlirõngad kinni jäänud, vaja neid puhtaks teha ja siis see korras, edasi kuidagi seest puhtaks saada. Paar pildi jälle... Pealt nähes, on natuke pind õrnalt roostes, vaja ära poleerida kudagi ehk.

Hetkel üht rõngast lahti tehes murdus ta nüüd pooleks -.- Oskab keegi öelda kust neid saada oleks?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#7
Mul just kolvid üle!!!! Koos kepsudega.... Ühte teist veel, küsi aga PS kaudu.
Hinda mingit kirvest ei küsi. Paar suurt õlunaadi kuluks ära küll nt Diselit. Poolik jagaja, karbuss jne on olemas.
Lihtsalt koonerdajast looder
Vasta
#8
(08-07-2013, 17:01 PM)JaakH Kirjutas: Mul just kolvid üle!!!! Koos kepsudega.... Ühte teist veel, küsi aga PS kaudu.
Hinda mingit kirvest ei küsi. Paar suurt õlunaadi kuluks ära küll nt Diselit. Poolik jagaja, karbuss jne on olemas.

Kribasin postkastiRolleyes
Vasta
#9
Kui nüüd mingil põhjusel peaksid vanad kolvid jääma (Jaagu omad peenemad) siis on soovitav murdunud koht viili/käiaga ümardada ja teist kolbi ka vastavalt kergemaks teha. Rõngad ongi väga rabedad, ise ka teisi lapsepõlves lõhkunud, nüüd enam mitte.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#10
(08-07-2013, 17:24 PM)Marko Kirjutas: Kui nüüd mingil põhjusel peaksid vanad kolvid jääma (Jaagu omad peenemad) siis on soovitav murdunud koht viili/käiaga ümardada ja teist kolbi ka vastavalt kergemaks teha. Rõngad ongi väga rabedad, ise ka teisi lapsepõlves lõhkunud, nüüd enam mitte.

Selge, uue õli kasutamiseks tuleb õlifilter vanast puhtaks teha jh? Too on see mis üleval natuke, teise pildi peal.
Vasta
#11
Hetkel mootor seismas kile all varjus, asjad nii kaugel et vaja uued tikkpoldid panna, kuna keermed kulunud. Need lihtsalt seest vaja välja keerata?
Vasta
#12
ma lahendasin asja samuti tikkpoltide vahetusega. Vanadega oli nii, et oma arust pingutasin ära ja kui käima läks 1 potiga pahvis suitsu teise kaane vahelt välja. Ma nüüd ei mäleta kas sulle lubasin vöi kellegi teisele kaane ja silindri vahelist tihendit. Lugu oli väga loll, kaotasin ära kuuri võtme ja nii ei saanud neid kätte. Nüüd leidsin ülesse ja kui vaja saadan postiga.

Muidu mul see UD meeldib ainult jube kütuse röövel on. Ja niinimetatud joonestuslaual on starteri lahendus sellele motole. Starter on olemas ja eeltööd käivad, eks suskan pildi ka kui vaja.

Edu putitamisel!!!!!
Lihtsalt koonerdajast looder
Vasta
#13
(22-10-2013, 18:30 PM)JaakH Kirjutas: ma lahendasin asja samuti tikkpoltide vahetusega. Vanadega oli nii, et oma arust pingutasin ära ja kui käima läks 1 potiga pahvis suitsu teise kaane vahelt välja. Ma nüüd ei mäleta kas sulle lubasin vöi kellegi teisele kaane ja silindri vahelist tihendit. Lugu oli väga loll, kaotasin ära kuuri võtme ja nii ei saanud neid kätte. Nüüd leidsin ülesse ja kui vaja saadan postiga.

Muidu mul see UD meeldib ainult jube kütuse röövel on. Ja niinimetatud joonestuslaual on starteri lahendus sellele motole. Starter on olemas ja eeltööd käivad, eks suskan pildi ka kui vaja.

Edu putitamisel!!!!!

Endal tihendid ilusti korras, uus karburaator ka olemas, magneeto oli ammu kusagile kuivale pandud, kuni tuli mingiaeg välja, ning ilusti oli säde olemas. Hetkel käivitamise taga ongi, et vaja tikkpoldid uued panna, ise plaanisin ka teda starteriga tööle ajada, kuna vänt on ära murdunud. Endal üks vana saag olemas mis käis traktori taga kunagi, tingi käib ilusti. Oleks soov ta sinna kuidagi aretada ja saaks metsas kah puid saagidaToungue
Vasta
#14
Endal siin hetkel samuti üks UD-2M1 mootori ehitusprojekt käsil, kunagi viskan ehk ka mõned pildid ning väikse jutu ka ülesse.
Kel muidu varuosasid vaja, siis on ka üks kulunud kepsuga mootor kust oleks võimalik vajaminevaid detaile võtta, üks automaatsiduriga reduktor samuti üle.
Vasta
#15
(23-10-2013, 09:43 AM)qwerty009 Kirjutas: Endal siin hetkel samuti üks UD-2M1 mootori ehitusprojekt käsil, kunagi viskan ehk ka mõned pildid ning väikse jutu ka ülesse.
Kel muidu varuosasid vaja, siis on ka üks kulunud kepsuga mootor kust oleks võimalik vajaminevaid detaile võtta, üks automaatsiduriga reduktor samuti üle.

Pildid oleks headToungue
Vasta
#16
qwerty009 oot mis hind oleks sel automaatsiduril. Ma siin kusagil panin pildi üles et keevitasin selle asja jäigaks nagu reduktoriks. Praegu töötab väga hästi aga vaja UD-1le seda samust.
Lihtsalt koonerdajast looder
Vasta
#17
Hetkel asi siis selline mul:
[Pilt: xe78.jpg]
[Pilt: 95vf.jpg]
[Pilt: 2gjx.jpg]
Siiani olen teinud järgmist:
Algul sai õlist puhtaks pestud, täielikult osandatud, seestpoolt samuti ära pestud. Seejärel kõik detailid värvitud. Mootorisse uus kaasaegne õlifilter (ch4797 - tsipa nokitsemist, kuid istub ilusti), klapid+pesad soveldatud, silindrikaan 3mm madalamaks lihvitud, nukkvõlli nukad kõik 7mm peale ( et klapid kaande kinni ei jookseks), uus silindrikaane tihend 4x fooliumist.
Tihendite asemel kasutasin Loctite 5923 (liimitavad pinnad kokku teha ning lasta 24h kuivada misjärel kokku panna ning kinni keerata).
Viimati sai sisse/väljalaske kollektori kallal nokitsetud - konkreetsemalt sisselaske osa. Väljalase nagu pildilt näha veel tegemata. Peal hetkel Mikuni VM24 karbuss.

Mis veel tegemist vajab on väljalaske osa ning süütesüsteemi peaks samuti ümber ehitama.
Kolvid ning silinder muidu veidi ellipsis, kolvirõngastel külmalt ca 0.8mm vahe. Kolbe ei hakanud seekord samuti balanseerima (lihtsalt ununes tol hetkel).
Surveaste hetkel 7.0 originaalis peaks uue mootoriga olema 4.5
Vasta
#18
Eile mässasin masina kallal, et tööle saada, ei suutnud mina hetkel tööle panna Big Grin Mis teil kontkakti vahe on muidu ja küünla vahe?
Vasta
#19
Säde ikka on? Käib õigel pöördel ka (4t mootoril saab süüde olla täisring valesti peal)?
Vasta
#20
(12-08-2014, 11:57 AM)v6sa Kirjutas: Säde ikka on? Käib õigel pöördel ka (4t mootoril saab süüde olla täisring valesti peal)?

säde oli, vahepeal nagu kadus ära, tegin magneeto lahti, tgsi kokku ja oli olemas säde, mõned korrad ta lubas aga rohkem ei tee midagi. korra vilksatas, et vb klapid valesti regullitud... Väntast keeran ringi mootorit, kuna õige vänt on mootoril pooleks. Peab midagi starteri taolist peale ehitama et kiiremini ringi ajada mootorit, jääb enda jõust väheks natuke Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne