Minu T-40 AM
(02-03-2017, 17:38 PM)pannkook Kirjutas:
(02-03-2017, 10:57 AM)unimüts Kirjutas:  Samas kui ise teha, siis ise laseks nüüd juba painutada. Endale sai just ostetud viiimasena üks suurem kallutatav kühvel, mille plekk on painutatud. Tagaseinas puudub all  90 kraadine nurk. On tehtud kaks painet, et metsas puude veoga kinni jäädes tagakühvel ankruks ei jääks. 

Mulle meeldib just see nurk. Seda ma kasutan sahana.
Lasen nurga alla, siis kraabib, kui tagaotsa ka alla surun, siis silub lisaks. Väga hää.
Mädand kände rapsan ka sellega vahest Big Grin

Ma enam ei julge seda rusiga teha. Krõmpsti  tõmbas 90kraadise nurgaga külvliga sikutades aisade võlli pooleks.  - oli teine veel originaal 85a oma Sad Sad
Maa silumiseks aga hea kalutatav kühvel. Lased ülemise lukusti lahti ja kühvli enda raskusega hööveldab teed. Toimib häste.

Ise leian et kühvleid peab olema mitu.  Mitmekülgsete tööde jaoks erinevates kaalukategooriates.  Ja siis otsustada millist täpselt endal vaja Smile
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
ei kannatanud enam seda õli tilkumist ja mõtlesin, et panen hüdrosilindrile uued tihendid.
Paningi.
Hetkel ei tilgu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
(28-10-2015, 16:05 PM)pannkook Kirjutas: Käigukastist tuli umbes 10l ja kummagi ratta juurest ehk 0.7l.
Lähen siis ülemist punni otsima. Rolleyes
EDIT:
Kas tõesti on venelane mõelnud sellest rattakoopas peituvast punasest punnist õli sisse saada? Kabiin tuleb selleks eemaldada?
Kui sellest rohelisest valan, kuni täis saab, siis peaks ka ettenähtud 2l. umbes sisse mahtuma?
Valmistasi öli lisamiseks ZILi suruöhu balloonist öli mahuti.
Kaks väikest radast alla, 2 tolline kork peale, käepide, pohjast voolik kraani ja otsikuga ning kummi
nippel  suruöhu lisamiseks.Mugav kasutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne