Minu T-40 AM
(02-03-2017, 17:38 PM)pannkook Kirjutas:
(02-03-2017, 10:57 AM)unimüts Kirjutas:  Samas kui ise teha, siis ise laseks nüüd juba painutada. Endale sai just ostetud viiimasena üks suurem kallutatav kühvel, mille plekk on painutatud. Tagaseinas puudub all  90 kraadine nurk. On tehtud kaks painet, et metsas puude veoga kinni jäädes tagakühvel ankruks ei jääks. 

Mulle meeldib just see nurk. Seda ma kasutan sahana.
Lasen nurga alla, siis kraabib, kui tagaotsa ka alla surun, siis silub lisaks. Väga hää.
Mädand kände rapsan ka sellega vahest Big Grin

Ma enam ei julge seda rusiga teha. Krõmpsti  tõmbas 90kraadise nurgaga külvliga sikutades aisade võlli pooleks.  - oli teine veel originaal 85a oma Sad Sad
Maa silumiseks aga hea kalutatav kühvel. Lased ülemise lukusti lahti ja kühvli enda raskusega hööveldab teed. Toimib häste.

Ise leian et kühvleid peab olema mitu.  Mitmekülgsete tööde jaoks erinevates kaalukategooriates.  Ja siis otsustada millist täpselt endal vaja Smile
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
ei kannatanud enam seda õli tilkumist ja mõtlesin, et panen hüdrosilindrile uued tihendid.
Paningi.
Hetkel ei tilgu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
(28-10-2015, 16:05 PM)pannkook Kirjutas: Käigukastist tuli umbes 10l ja kummagi ratta juurest ehk 0.7l.
Lähen siis ülemist punni otsima. Rolleyes
EDIT:
Kas tõesti on venelane mõelnud sellest rattakoopas peituvast punasest punnist õli sisse saada? Kabiin tuleb selleks eemaldada?
Kui sellest rohelisest valan, kuni täis saab, siis peaks ka ettenähtud 2l. umbes sisse mahtuma?
Valmistasi öli lisamiseks ZILi suruöhu balloonist öli mahuti.
Kaks väikest radast alla, 2 tolline kork peale, käepide, pohjast voolik kraani ja otsikuga ning kummi
nippel  suruöhu lisamiseks.Mugav kasutada.
Vasta
Pole ammu muret olnud. Aga nüüd on.
Ei saa käima enam.
Nihuke tunne on, et pihustitesse ei jõua ühtegi tilka.
Kust ja mida kruttida? Milelle tählepanu pöörata? Saan aru, et need ülemised torud viivad pihustitesse?
Pumba küljes olevaid korke, kui lõdvemaks keerata, siis igalt poolt tuleb kütust, kui pumbata. Sealt ülevalt aga ainult mõnest ja vähe.
Varem ei ole sellist jama olnud. Kui olen paagi tühjaks sõitnud, siis olen alati käima saanud, pärast õhutamist. Nüüd isegi ei luba....
   
Vasta
Hammaslatt ehk kinni.Tahab haamriga koputamist.
Aquila captas non muscas.
Vasta
kus see on ja kuhu taguda? Big Grin
Vasta
Oleks kahtlustanud käsipumpa ning kas see kaitseklapp teeb häält kui surve üleval.
Keera üks pihustisse minev toru maha ja proovi mootorit ringi lasta. Algul vähese gaasiga ja pärast täisgaasiga. Vaata kas küttekogus muutub silma järgi. Nii välistame lati kinni jäämise.
Kurat ega sul juhuslikult filter kinni pole. Siis ei tule ka kütust peale.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
(29-03-2018, 12:58 PM)pannkook Kirjutas: kus see on ja kuhu taguda? Big Grin

Paar kerget kopsu nendest 4 torust allspoole vastu pumba korpust. 
 
Teemaväliselt: isegi scania tüüpi autole (euro 5) soovitas SERVIS läheneda mõõduka haamriga kui külmaga käima ei lähe.
Aquila captas non muscas.
Vasta
See toru, mis paremalt ülevalt sisse tuleb on ju filtrist tulev kütus? Seda lahti keerates kütus tuleb pumba löömise taktis.
Vasta
On küll . Kui kerge koputamine ei aita, siis pumba otsas oleva regulaatori  nelja poldiga kaldu kaas maha võtta. Kui nüüd gaasihooba sangutada, siis kõige peal olev pumpa minev latt peab ka edasi tagasi liikuma. Kui ei, siis seda liikuma püüda saada.
Vasta
Sain eluka käima. Tänan, kolkimine aitas!
Pöörded kõikusid ka varem mingil määral, aga nüüd kõiguvad päris palju. Nagu keegi vajutaks gaasi põhja, siis laseks tasakesi järgi, peaaegu välja suremiseni ja siis jälle gaas põhja. Nii 10sek. intervalliga.
Millega see seotud võib olla? Mida nuuskida? Rolleyes
Vasta
(29-03-2018, 14:21 PM)pannkook Kirjutas: Sain eluka käima. Tänan, kolkimine aitas!
Pöörded kõikusid ka varem mingil määral, aga nüüd kõiguvad päris palju. Nagu keegi vajutaks gaasi põhja, siis laseks tasakesi järgi, peaaegu välja suremiseni ja siis jälle gaas põhja. Nii 10sek. intervalliga.
Millega see seotud võib olla? Mida nuuskida? Rolleyes

Kui kütuse etteanne on korras, siis on KSP regu või latt või pöördhülsid kinni kiildumas vähesest kasutamisest ja "standardile vastavast" diislikütusest.

Lase regust õli välja ja pane uus sisse. Või sinna nelja poldiga kaane alla ka kaeda, et kui rebane seal osakonnas olukord on.
Vasta
Seal pumbas võib vabalt ka tehasest pandud õli veel sees olla sest keegi ei tule selle peale et õli vahetada.
See aga ei kehti kõigi pumpade kohta vaid vanema tüübi millel on regulaatorikaane peal tuulutusnippel.
Muidugi võib ka see kaas vale olla ja pump on ikka ilma otsatihendita ja õlitusavaga.
Vasta
See oli seest kuiv. Sad
Valasin mingit süntõli täis. Kusagilt välja ajama ei hakanud.
Pöörded ikka kõiguvad, aga veits vähem Big Grin
Vasta
(30-03-2018, 16:28 PM)pannkook Kirjutas: See oli seest kuiv. Sad
Valasin mingit süntõli täis. Kusagilt välja ajama ei hakanud.
Pöörded ikka kõiguvad, aga veits vähem Big Grin

Siis annab aeg arutust, st, pauguta ringi paar päeva, kui enne kuiv oli siis tahab jalaga takka peksmist... töö tegi ahvist traktori.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne