Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
31-07-2013, 18:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2013, 18:55 PM ja muutjaks oli
Tehn1k.)
Lammutan D4 mootorit laiali, küsimus, mismoodi see sidurikorv ära käib? On seal mingeid kinnitusi vms ?
Ning kas kellelgi oleks pakkuda tõmmitsat?
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Proovisin välja lüüa, ei tahtnud. Vahepeal tahtis laager sealt paigast ära tulla, üles tõusis sealt seest vms.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kui ketihammikas otsast ära võtta tuleb võll sidurikorviga koos siduripoole välja samamoodi, kui karterile kuuma anda on protseduur lihtsam. võll ongi kahe laagri vahel, laagrid istuga karteris. kogu juttu hoiab paigalt nihkumast üheltpoolt korv ja teiseltpoolt veotähik, mõlemad koonusel kiilupeal ja mutriga fikseeritud
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Sain juba ise tehtud asja. Lõin ilma kuuma andmata välja selle.
Selle käigus selgus, et mul oli sealt ka laager läbi. Krigises, kragises ja loksus igat moodi.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Jah said ka need vahetatud. Nüüd hea vaikne.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kas D4 mootori väntvõllil on simmerling?
Ning kas ning kui palju pannakse mootoris hammasrataste vahele õli, sest kütus ju hammasrataste juurde ei pääse. Võiksite ka öelda, mis õli.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
milleks hüsteeritseda, motokuur suht surnud , sellel lehel ajupotensiaal tohutult suurem ja head nõu tõenäolisem saada.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul oli kiirelt vaja teada seda. Tegin sinna ka, et äkki saab sealt kiiremini vastuse kätte.