D4 sidurikorv
#1

Lammutan D4 mootorit laiali, küsimus, mismoodi see sidurikorv ära käib? On seal mingeid kinnitusi vms ?

Ning kas kellelgi oleks pakkuda tõmmitsat?
Vasta
#2

(31-07-2013, 18:43 PM)Tehn1k Kirjutas:  Lammutan D4 mootorit laiali, küsimus, mismoodi see sidurikorv ära käib? On seal mingeid kinnitusi vms ?

Ning kas kellelgi oleks pakkuda tõmmitsat?
kui mutri lahti said ,siis tõmmitsaga, kui tõmmitsat pole võid teiselepoole võlli välja lüüa, vastavaid ettevaatusabinõusid tarvitades.
Vasta
#3

Proovisin välja lüüa, ei tahtnud. Vahepeal tahtis laager sealt paigast ära tulla, üles tõusis sealt seest vms.
Vasta
#4

kui ketihammikas otsast ära võtta tuleb võll sidurikorviga koos siduripoole välja samamoodi, kui karterile kuuma anda on protseduur lihtsam. võll ongi kahe laagri vahel, laagrid istuga karteris. kogu juttu hoiab paigalt nihkumast üheltpoolt korv ja teiseltpoolt veotähik, mõlemad koonusel kiilupeal ja mutriga fikseeritud
Vasta
#5

Sain juba ise tehtud asja. Lõin ilma kuuma andmata välja selle.

Selle käigus selgus, et mul oli sealt ka laager läbi. Krigises, kragises ja loksus igat moodi.
Vasta
#6

(01-08-2013, 17:48 PM)Tehn1k Kirjutas:  Sain juba ise tehtud asja. Lõin ilma kuuma andmata välja selle.

Selle käigus selgus, et mul oli sealt ka laager läbi. Krigises, kragises ja loksus igat moodi.
pole mingi ime,laagrivahetus elementaarne toiming ,kindlasti ka vända omad
Vasta
#7

Jah said ka need vahetatud. Nüüd hea vaikne.
Vasta
#8

Kas D4 mootori väntvõllil on simmerling?

Ning kas ning kui palju pannakse mootoris hammasrataste vahele õli, sest kütus ju hammasrataste juurde ei pääse. Võiksite ka öelda, mis õli.
Vasta
#9

(02-08-2013, 20:44 PM)Tehn1k Kirjutas:  Kas D4 mootori väntvõllil on simmerling?

Ning kas ning kui palju pannakse mootoris hammasrataste vahele õli, sest kütus ju hammasrataste juurde ei pääse. Võiksite ka öelda, mis õli.



Tõesti peate küsima seda igas foorumis? Motokuuris tuli piisavalt vastuseid...
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?f=18&t=21295


Vasta
#10

milleks hüsteeritseda, motokuur suht surnud , sellel lehel ajupotensiaal tohutult suurem ja head nõu tõenäolisem saada.
Vasta
#11

Mul oli kiirelt vaja teada seda. Tegin sinna ka, et äkki saab sealt kiiremini vastuse kätte.
Vasta
#12

(02-08-2013, 20:44 PM)Tehn1k Kirjutas:  Kas D4 mootori väntvõllil on simmerling?

Ning kas ning kui palju pannakse mootoris hammasrataste vahele õli, sest kütus ju hammasrataste juurde ei pääse. Võiksite ka öelda, mis õli.

Simmrlingi ei ole, selle asemel on pronkspuks, mis ei lase segul vabalt karterialusest ruumist lahkuda, säilitades nii kahetaktilisele omase sisselaske karterisluse ruumi kaudu.

Samas peaülekande juurde siiski imevähe segu satub - sellest kogusest piisab ülekande hädspäraseks õlitamiseks. Tegelikult ei juhtu normaalse ekspluatatsiooni korral ka kuiva hammasülekandega midagi hullu. Ja veel - kuna peaülekanne ja karterialune ruum pole päris hermeetiliselt üksteisest eraldatud, peab hoolitsema selle eest, et ülekande kaanel oleks korralik tihend vahel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne