Kahetaktilise mootoriga võsasae Dolmar lahkamine
#41

(23-09-2013, 17:43 PM)maisalup Kirjutas:  ...
Kui metsa saan ja ära proovin annan teada.

Ootan huvigaCool
Vasta
#42

Haige olen hetkel, ja siis tuleb reservkogunemine pärnus ja kõige varem peaks vaba aega tekkima 12, 13 oktoobri paiku ära katsetada.
ahjaa läks meelest, lisaks karbussile vahetati veel ära kütuse voolik. Remondimees küsis, et mis porno voolik see veel on ja ei uskunud, et see tehaseoriginaal. Olevat väga lodevalt kuskil otsas olnud, pani parema ja tihkema vooliku senna asemele.
Vasta
#43

Täna oleksin peaaegu ära katsetanud, kuid vanainimese mõistus suutis traksid ja viili koju jätta, võsakas oli küll kaasas. Niisiis kui homme jälle head ilma, siis lisaks saele katsun ka võsaka ära proovida.
Vasta
#44

Nonii, sai siis kõik atripuutika metsa veetud ja ära katsetatud, masin töötab nagu peab.
Vasta
#45

Ühesõnaga vigane süütepool siis oli veaks?
Kirjutan siia loo ühest enda Husqvarnast.
Sai aastaid tagasi soetatud mootorsaag ja peale 3ndat paaki ilmnesid esimesed vead.Sel isendil need süütepooli juhtmed kalgid ja lihtsalt murduvad ära.Oli garantii sel sael ja neid juhtmeid vahetati 2 korda ja see saag on umbes 30 paaki lõikanud kokku.Mida rohkem saag käis seda rohkem hakkas tekkima selline viga nagu madalal pöördel kaob jõud ja tyhikäiguga jama.Hoolduses garantiis viga ei leitud, timmisid karbussi kruvisid.Kuna garantii läbi ja ise võib kallale minna siis otsustasin asja uurida.Netis kolades leidsin ühe karbussi remontkomplekti ja karbussis sai vahetatud kõik, mis vahetada annab, silindri ja karbussi vaheline tihend sai uus, jalg tundus olevat lekkevaba, kompressioon on hea, väntvõlli otsatihendid ei leki)lasin kolvi alla bensiini ja jätsin 8h seisma), Kolb ja rõngas ok, kriime kraame kulumisjälgi värvimuutusi midagi ei ole aga saag ikka ei käi.Käima läheb, käib natuke, jõud nagu kaoks, ei saa häälestatud õieti ka nagu ja tyhikäik jukerdab ja mootor jätab ikka nagu vahele ja sureb ka välja.Kontrollisin ka sisselaske akna karbussi asetust, portida ei olnud vaja räägime väljalaskest.Silindri pool sumbutaja poole vastu silindrit esimesena läheb asbesttihend, see istub ilusti, siis on kuumaekraan, see istub ilusti ja selle nurk kaitseb süütepooli liigse kuumuse eest aga sumbutaja ise kohe kuidagi silindri külge ei istu.Kui sumbutaja maha võtsin ei uskunud ma oma silmi.Väljalaske aken pool sellest oli umbes, kinni põlenud tahm ja sumbutaja ise ei istu kuidagi silindri külge.Avad ei ole kohakuti.Ülemine serv 2.4mm ava ees siis ja heitgaasid lendavad vastu sumbutaja serva, tiirutab seal, segab silindris tööd, takistus ja ummistab akent niipalju, et sellised hädad küljes sael.Portisin väljalaske ära, avad ilusti kohakuti ja HOLA saag käib tõrgeteta nagu antsu viiul ja pole kunagi nii hästi käinud ja jõudu on tuntavalt rohkem ja igast asendist käib ilusti.
Husqvara saag küll aga karbussi pea kiri made in china,silindri peal ka, karbussijala peal ka.Vot sulle siis kvaliteeti kalli raha eest.
Süütemoodulit reeglina mähitakse käsitsi, käsitöö maksab.Laagreid jms teeb masin.
Vasta
#46

ei olnud süütepool, vahetati karbussi voolikud, kuna originaalid olevat imelikud olnud ja karbuss oli puhastusvannis päev otsa, arvatavasti bensiiniga mingi soga sisse saanud, sest karbussi puhastades oli nõela otsas ka pigilaadset asja. Arvatavasti on kütet vedanud mõni halvasti puhastatud masuudipütt. Samal ajal sama bensiiniga hakkas mu saag ka veidi tõrkuma, aga see käib veel.
Vasta
#47

Mulle on soovitatud saagi mitte tankla bensiini panna kui vähe kasutad pidi kõik täis kleepima mingit ollus. kui tihti töötad siis pole vahet. Kuna mees kes seda mulle rääkis remontis oma firma saage ise siis pole põhjust mul tema jutus kahelda.
Vasta
#48

Omal oli ka selline asi, et võsakas tühituuril käib nagu gaasi vajutada siis jõuetu mõmm ja sureb välja kui dinosaurus. No aru ei saa uurin nii ja naapidi aga ühel õhtul mõtlesin et vaatan väljalaske osa. Äkki on seal miski jama ja oligi. Summuti oli nii paksult saasta täis et väljalaskegaasidel polnud ruumi. Sumps välipliidi alla ja kui maha oli jahtunud sai suruõhuga läbi lastud veel ja töötab.

Veel pole maha löödud
Vasta
#49

Suruõhuga ei soovitaks midagi eriti puhastada sae juures.Parem pehme pintsli ja lapiga.
ka selline saag on kätte juhtunud mille sumbutajat oli keevitatud natuke ja keevituse tükk, kas koks vms sattus silindrisse, lõhkus nii kolvi, rõnga kui ka silindri.Tükk ise oli karteris all
Vasta
#50

(31-01-2014, 22:20 PM)Moto555 Kirjutas:  Suruõhuga ei soovitaks midagi eriti puhastada sae juures.Parem pehme pintsli ja lapiga.

Ilma suruõhuta ei tee sae juures midagi,sest kõik kohad saepuru täis ja see sodi on vaja enne karburaatori remondi kallale asumist eemaldada. Ja ka karburaatorit ilma suruõhuta ei puhasta. Lahinguolukorras kõlbab muidugi iga asi aga arvastades karburaatori suurust siis iga väike puruke on palgi suurune...Smile
Vasta
#51

Suruõhuga puhastatud saed enamus karburaatoreid , membraanid puru täis.Silme vahe ka muidu.Mina eelistan pintsli ja vaigueemaldajaga puhastada saagi, niiske lapiga.
Vasta
#52

(31-01-2014, 22:50 PM)Moto555 Kirjutas:  Suruõhuga puhastatud saed enamus karburaatoreid , membraanid puru täis.Silme vahe ka muidu.Mina eelistan pintsli ja vaigueemaldajaga puhastada saagi, niiske lapiga.

Üks asi on seda puhastust teha valges ja puhtas töökojas tunnihinna eest saagi osandades, teine asi ootava töö kõrvalt kähku puhtaks lasta.Toungue

Kui suruõhuga membraani drenaaži läheduses ei märatse pole ka muret.

Kasutan ka ise võimalusel suruõhku. Silmade kaitsmise teema on vast olulisim sealjuuresWink
Vasta
#53

Ei hakanud uut teemat tegema, aga mul on kodus riiulis seismas töökorras Stihl 020AVP. Ainsaks veaks on tagumisel käepidemel lendas külmkäivituse nupp (st tegelikult lihtsalt nupp, mis jättis gaasipäästiku peale külmalt käivituseks). Viimati kasutuses ca 2 aastat tagasi. Sain selle kunagi üheksakümnendate alguses Soomest, päris hea asendus oli Druzbale. Ahjaa, ketipiduri süsteem on ka puudulik algusest peale olnud. Kui kellelgi on huvi ja vajadust tema järele, võib läbirääkimistesse asuda!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#54

(29-12-2013, 18:15 PM)maisalup Kirjutas:  Nonii, sai siis ... ära katsetatud, masin töötab nagu peab.

Seoses ootamatult saabunud suvise rohukasvuga sai eile D jälle kurjaks aetud. Vanad kombed olid alles: käib viisakalt kuni seiskamiseni ja siis on vaikus. Kuna õhtul oli paar tundi rahulikku aega pruukida, siis võtsin varuosadeks jäetud D115 küljest süütepooli ja hakkasin võsakat lahkama. Tuli päris peeneks teha, et veidi kopsakam pool oma pessa mahuks. Ning silindri küljes olevaid kinnitusi tuli veidi saledamaks viilida.

Aga eileõhtuse pooletunnise katsetamise alusel on viga kadunud.Big Grin Käivitus nii soojalt kui külmalt, säde on kenasti lilla ja praksuv.Cool

Ehk minu isendil oli vigane süütepool.Big Grin

Täna tuleb paar paaki kütust kulutada, ootan huviga...Big Grin

Vanast heast saksa tehnikast on asi muidugi kaugel - süütepool made in PRC, hooratas made in Italy. Õnneks silindril oli rahustav märge Mahle, made in Germany.Cool

Oma kurvastuseks leidsin kolvilt paar kriimu. Ei midagi tõsist, kuid teema algatamisest möödunud aja jooksul olen suutnud mootorile haiget teha...Sad
Vasta
#55

(07-06-2014, 08:13 AM)v6sa Kirjutas:  Ehk minu isendil oli vigane süütepool.Big Grin

Võimalik.
Mul husgu 245,ostetud poest uuena ja sõltumatta aastaajast ja temperatuurist tahab külmkäivitusel 15 X käima tõmbamist,soojalt paugupill.Ilmselgelt tehasest praak karpaga väljunud,käis korra uuena ka garantiis,aga ei miskit.vene uural käivitus külmalt paremini
Vasta
#56

(07-06-2014, 08:13 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Täna tuleb paar paaki kütust kulutada, ootan huviga...Big Grin
...

Korras süütepooliga on ikka teine tubakas töötada.Big Grin Ühe paagitäiega sain täna tehtud oluliselt enam, kui plaanitud. Oma osa on kindlasti ka sellel, et mootor käib paremini pöördesse ja annab rohkem võimsust.Cool Ning käivitub soojalt esimesest tõmbest (võib käivitada traksidest tõstmata), külmalt veel öelda ei oska. Hommikul tekitas töökohalt loata lahkunud tooreklapi varras emotsioone. Enne, kui ma kahtlustama hakkasin hoova töllerdamist, olin jõudnud mootori täis tõmmata. Õnneks oli süüdesüsteem oma ülesannete kõrgusel ja kümnes tõmme põhjagaasiga tõi elu mootorisse sisse.

Olin vahepeal juba unustada jõudnud, mida suurekubatuuriline võsakas jämeda tamiiliga korda saata suudab.Big Grin

Seega, süütepool võib teie elu üsna huvitavaks teha.

Muska, kas huski esindaja arvates ongi normaalne saagi 15 korda tirida enne, kui käima läheb? Minu arvates mitte... Huvitav, kelle arvamust jagab tehas?
Vasta
#57

Mingitel husqdel (olid vist 353) olevat sama viga, et sitasti käima kuna karbuss hiina toode. Rahvas on otsinud poest sobiva Walbro karpa ja kõik käivitus mured murtudBig Grin Minu dolmaril ka õnneks walbro mitte madein china karburaator.
Mul ka D töötab ilusti ilma tõrgetetta peale seda eelmise aasta jama.
Vasta
#58

Ka minu arvates pole see normaalne,aga nüüd pole enam teha midagi.Uuest peast käis korra remondis kruvisid karpat ja ju siis esinduse arvates normaalne.Tookord 17 aastat tagasi olin veel noor ja rumal.Käisin Keilas aiatohtri poes(endine hinnapomm)ja sealne vana pani kohe diagnoosi,et karpa viga,praegu mõned korrad aastas vaja vahelja elab üle selle jõusaali ja nüüd loen kordi kui üle 15 läheb siis miski mäda
Vasta
#59

Kurdan ka Teile oma muret, ehk saan abi.
Ostsime perega 4 aastat tagasi Võru Husqvarna esindusest trimmeri. Pole peen margi toode vaid nobedate näppude poolt Hiinas komplekteeritud noname trimmer. Valituks osutus ta selle pärast, et tööd pole väga palju, mis vaja teha. Müügimehel olid mõistlikud argumendid ning hind oli 2x soodsam, kui sarnasel margi tootel.
Probleem algas juba esimese hooaja lõpus. Nimelt ei tahtnud trimmer pool sooja mootoriga käima minna. Kui kohe pärast seisma jätmist uuesti tõmmata, käivitus laksust, kas või rakmetest. Aga kui teha vahepeal üks suits, siis enam käima ei saanud enne, kui mootor oli täiesti maha jahtunud. Peale probleemi tekkimist läks trimmer ka kohe garantiisse ja käis seal kaks korda, esimese hooaja lõpus ning teise alguses. Garantiis laiutati käsi ja viga kuidagi kõrvaldada ei suudetud. Edasi käiski töö tegemine lootuses, et vahepeal ei ole vaja trimmerit seisma jätta ning saab kõik ühe ropsuga tehtud.
Kolme hooajaga ajasin läbi 15l bensiini ehk siis 5l suvega, pole just väga palju ning bensiin on alati olnud spetsiaalne 2-he taktilise oma. See, mis nendes kollastes kanistrites müüakse. Nüüd, kui kätte on jõudnud neljas hooaeg, on viga süvenenud ka külmkäivitusse. No mitte kuidagi ei taha see riist enam käima minna ja viimane kord kiskusin teda nii vihaselt, et peopesa oli villis, kuid käima ma ta sain Big Grin Nimelt, kui külmalt käivitades, õhuklapp kinni, ta käima läks ja käsi piisavalt kiire oli ning suutis selle lühikese ajajooksul, mis ta kinnise klapiga töötas, klapi lahti lükata jäi ta ka tööle. Kui aga välja suri, ma klapi lahti lükkasin ja uuesti proovisin tõmmata ei teinud põksugi ning lihtsalt tõmbas ennast täis. Samuti ei taha ta enam tühikäigul töötada vaid peab koguaeg kergelt näppu gaasil hoidma. Kui näppu gaasil ei hoia, sureb umbes 10s jooksul välja.
Ehk oskab keegi midagi diagnoosida?
Vasta
#60

Kas säde on olemas? Kisub senna karbussi probleemi poole. Mul sobis näiteks espina hekilõikurile partner võsalõikuri karburaator ja see hakkas küll paremini käivituma. Hiina masinate põhiveaks ongi karburaator, nii odavalt lihtsalt pole võimalik toota töötavat masinat...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne