Liiga ökosõit võib ju kahjulik olla?
#41

(24-08-2013, 00:38 AM)krossifänn Kirjutas:  Ise sõidan "uunikumi" ehk Ford Scorpioga(80ndate lõpust) v-6 2,4l 93Kw.
Linnaliikluses täitsa vabalt 5-nda käiguga(natuke üle 1000rpm ja kuskilt poolt ei värise ega detoneeri).Maanteel 5-nda käiguga sõites (90-100km/h) on pöörded kuskil 2400.

Nüüd tuleb meelde kuuldud jutt transitite ja scoropade (vist ka Sierra) kohta, et 5. käik kulub ebaloomulikult palju kui sellega alla 80 km/h sõita (manuaalkastis pole õlipumpa ja õlitus jääb kehvaks) ja hakkab välja viskama üheltmaalt. Seda päris mitmest allikast kuulnud. Samas skorpa ja sierra kaste peaks kilohinnaga saama, niiet ise vahetades jääb kütuse kasum ikka sisse.Big Grin
Vasta
#42

(24-08-2013, 12:09 PM)mossepower Kirjutas:  
(24-08-2013, 00:38 AM)krossifänn Kirjutas:  Ise sõidan "uunikumi" ehk Ford Scorpioga(80ndate lõpust) v-6 2,4l 93Kw.
Linnaliikluses täitsa vabalt 5-nda käiguga(natuke üle 1000rpm ja kuskilt poolt ei värise ega detoneeri).Maanteel 5-nda käiguga sõites (90-100km/h) on pöörded kuskil 2400.

Nüüd tuleb meelde kuuldud jutt transitite ja scoropade (vist ka Sierra) kohta, et 5. käik kulub ebaloomulikult palju kui sellega alla 80 km/h sõita (manuaalkastis pole õlipumpa ja õlitus jääb kehvaks) ja hakkab välja viskama üheltmaalt. Seda päris mitmest allikast kuulnud. Samas skorpa ja sierra kaste peaks kilohinnaga saama, niiet ise vahetades jääb kütuse kasum ikka sisse.Big Grin
Minul andis 5-s käik otsad Honda Accordil.Lammarist uus kast ja käras jälle.
Endisi ja praegusi fordiomanikke tean ka aga sellise probleemiga küll mitte.
Kilohinnaga juppide saamine on nii ja naa.Järjest vähemaks neid jääb.
Endal oli vaja töökorras tagumist pidurisupportit.Helistasin läbi Tartu ja Elva lammarid ning pole sihukest asjaSad Vajalik jubin oli olemas Paide lähedal Mäeküla lammaris.Tegin õhtul/pigem öösel 23.30 neile ülekande ja järgmine päev enne lõunat 11.45 oli asi Cargoga juba Tartu bussijaamas!
Vot see on tase !!!
Eks see probleem ole paljudel "vanakeste" omanikel.Pole enam juppe kilohinnaga võtta sest enamus "emexisse" saadetudSad
Fordi ja ka Mitsubishi omanikele on vähemalt oma lammar.
http://www.lammutus.ee/pages/avaleht.php
Vasta
#43

(22-08-2013, 21:01 PM)genn Kirjutas:  Toon ühe näite millele tasuks mõelda:
vend ostis oma tüdrukule Nissan Almera 1,6.Sõita sai kuu kui viies käik ei tahtnud enam sees püsida.Selgus viienda käigu sünkronissator oli lõhutud,pidi olema tüüp viga,kuna lülitatakse viieskäik liiga vara sisse(viieskäik olla sellel autol maantee sõiduks)Minu oli see üllatuseks.


Kuskil remonditöökojas oli hinnakirjas eraldi välja toodud:
Nissani käigukasti remont(5käik)

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#44

Siin teemas tasub ka ehk kütusekulust rääkida.
Lombi taga käies küsisin onult( tal Ford F-150, 8V mootor, üle 5L), et palju selle masina kütusekulu ka on, tema vastas, et kui paak on täis, saab sõita ja kui on veerandi peal, tuleb täita. Tehnikamees oli ta nii kõva, et ega mõistnud mootori kapottigi lahti teha.
Vasta
#45

Liiga ökonoomne auto saab USAs uue maksu
Vasta
#46

(24-08-2013, 07:34 AM)iceman Kirjutas:  ja-jah , täpselt nii ta on endalgi, üle 1990 arvuga panni ei soovi vabatahtlikult kasutada , üldjuhul on nad v8-ga, miis kah tundub v6-test ökom olevat
Andres osta ökopill ära, ma kahe mootoriga niikuinii sõita ei suuda, saab hoovi haljastama hakata: Pildid 79. aasta 400 kuuptolline.
Vasta
#47

(03-09-2013, 21:55 PM)Martti Kirjutas:  
(24-08-2013, 07:34 AM)iceman Kirjutas:  ja-jah , täpselt nii ta on endalgi, üle 1990 arvuga panni ei soovi vabatahtlikult kasutada , üldjuhul on nad v8-ga, miis kah tundub v6-test ökom olevat
Andres osta ökopill ära, ma kahe mootoriga niikuinii sõita ei suuda, saab hoovi haljastama hakata: Pildid 79. aasta 400 kuuptolline.

ma kahjuhs henri toodete sõber pole, rohkem kindralmootori usku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne