"Tillu"
#61

mitte päris.
tartus ei taibanud täpselt uurida, a miskine vastastikuste kiiktooli jalgade sisteem justkui. idee siis vast toetuspunkti nihkumises.
a vahet pole. tillu koormad on tõeste nõnna tillud, et kallamise keeruliseks ajamine pole ühestki otsast vajalik.
Vasta
#62

(27-06-2015, 19:45 PM)diesel Kirjutas:   tillu koormad on tõeste nõnna tillud, et kallamise keeruliseks ajamine pole ühestki otsast vajalik.
Isand diesel lajatas otse naelapea pihta Smile ! Krt selle Tilluga kipub igast probleeme ette tulevat, see kallutamine on see kõikse pisem asi. Eks ma üritan ta ikka kallama panna, sest oleks igaveste vahva koorem, mille oled peeru jõul kasti visand määratud kohas lihtsalt nupulevajutusega maha saada ja uue järele põristada. 
 Isand v6sa küsis..midagi kasti liikumise kohta... ma olen mõeld, et kui kast üles läheb, siis ta peaks minema päris vertikaali ja kasti esiserv võiks siis olla peaaegu maapinnani - siis saab mingil moel ka kergelt puistematerjali vms. ka laiali lükata Smile .  
 Aga probleem, millest rääkisin, oli kord juba ka enne ära mainitud - nimelt liikumiskiirus. Täna siis liikusin Tilluga mööda õue ja ...no kui 5-s käik on sees, siis tuleb gaas põhja lükata, et liikumiskiirusega rahule jääda...kui sedagi. Ma saan aru, et see massin enam muru kunagi ei niida ja talle pole tarvis tigukäiku ehk nii aeglast liikumist, nagu on praegu esimene käik. Ja teen õige pea rihmaratta, ükskõik, kumma, ringi. Kui põhitööks on ikka transport, siis võiks see transport ka nobe olla Smile ! Teine probleem peitub kuskil käigukastis või tagasillas tervikuna - lõtk on hiiglaslik. Väike lõtk ei oleks probleemiks, kuid praegune...sellega tuleb midagi ette võtta  Rolleyes Rolleyes ...teadagi mida!


Vasta
#63

(27-06-2015, 23:22 PM)Tift Kirjutas:  ...
Ja teen õige pea rihmaratta, ükskõik, kumma, ringi. Kui põhitööks on ikka transport, siis võiks see transport ka nobe olla Smile !
...

Kui vähegi kannatab, tee vedav suuremaks. Saad parema haardenurga.

Püstilükkamisel kastiserva terana kasutamine seletab omapärast kallutustelje asukohtaWink
Vasta
#64

 tillu koormad on tõeste nõnna tillud, et kallamise keeruliseks ajamine pole ühestki otsast vajalik.


Kui koormad pisikesed ja ainult oma elamise piires Seo kastinurka trossipoiss ja tagurda veits,jutu järgi ju kiirus väike,ja ongi koorem maas. Big Grin Big Grin
Vasta
#65

Kuna ksf Tift ehitab meil siin igasuguseid väikseid putukaid siis annaks veel veidi inspiratsiooni juurde tulevikuks... Wink

[Pilt: 11760280_936434649754842_261190963965783420_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#66

Valan siis ka bensiini lõkkesse...
                   

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#67

Eestis niisuuri koduaedu pole kui see viimase pöörderaadius nõuab. Muidu aiakaunistuseks mahuks isegi mulle  aeda aga siis peaks ise juba põõsaste kaudu ringi käima.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#68

Ei..noh...see suur, et .. Smile !  Rolleyes Rolleyes ! Herr msluik`i meeliülendav asjapuu on igastahes vääga tase! Ja järgnevad - fantaasiast puudu ei tule. See lennuki moodi asi - no missugune edasiminek linnade kommunaalmajanudse - tunniga kogu Tartu platsid siuhh! puhtad ! Kokkuhoid kütuses, inimtööjõus ja õhusaaste tase muutub olematuks!


Vasta
#69

Selle lennukiga oleks hea pakkuda teenust näiteks Tallinn-Tartu trassi servade hooldusej, muudkui tallinna ja tagasi  Big Grin
Vasta
#70

(27-07-2015, 18:23 PM)maisalup Kirjutas:  Selle lennukiga oleks hea pakkuda teenust näiteks Tallinn-Tartu trassi servade hooldusej, muudkui tallinna ja tagasi  Big Grin
Ehk teisisõnu - viis minutit hirmu ja kohal!  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#71
Photo 

[Pilt: 24943793bc12af_m.jpg]

[Pilt: 24943795b23f18_m.jpg]" />

Hüdraulika vaba kallutus lahendus.
Vasta
#72

Nutikas lahendus jah. Tillu puhul oli see eesmine kast või platvorm mõeldud kohalikus taluaiandis taimekastide ja muu kergema kraami teisaldamiseks. Kallutusvõimalus rohkem nagu eputamise värk :Smile  Aga...kuna minu ja selle masina tee läksid lahku, siis mis temast edasi on saanud - seda ei tea mina mitte.


Vasta
#73

Mina hakkasin kunagi ehitama aiatrakatsi järelkäru sellise isekallutussüsteemiga, kus kast sai tagasi liikuda küliliasendis U-profiili sees jooksvatel rullikutel. U-profiilid olid pisut tahapoole kaldu, et kast sinnapoole ise liikuda tahaks. Kasti ees veoasendis püsimiseks oli plaan teha etteotsa lihtne lukusti. Kasti tagaasendisse jõudmisel oleks raskuskese olnud veits üle ääre ja eesmised rullikud jõudnud U-profiili ülaservas olnud avadeni, kust nad välja(üles) mahuksid. Kast oleks oma+koorma raskusega tahapoole püsti karanud. Tühja kasti oleks lähteasendisse vedanud peki jõul. Välja mõtlemata jäi see, kuidas kasti pidurdada, et mahalaadimine suure kolakaga ei käiks. Siis sain põkale vabrikukäru ja ajapuudusel jäi projekt pooleli. Hiljem jäi roostetav projekt õuel jalgu ja rändas Emexisse. Nii jäigi teadmata, kas selline sisteem ka reaalselt töötaks ja vastu peaks.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#74

Välja mõtlemata jäi see, kuidas kasti pidurdada, et mahalaadimine suure kolakaga ei käiks.

Huvitav idee! Vaevalt, et see hoog nii suur oleks old, et ... no pidurdamiseks oleks saand kasutada kummipatju ja vahest vedrusid mingil moel..või siis tänapäevast sistemit gaasiamortisaatorite näol :Smile Nood oleks aeglustanud päris korralikult.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne