Mootorratta värvimine - täismatt
#1

Soov oli värvida külgkorviga mootorratas kõrbekollaseks ja seda täismatina. Kuna ma ei teadnud mati värvi tagamaadest esialgu midagi, siis kuulasin poemüüa nõuandeid ja võtsin vastu temalt veokisarja värvi, millele lisati matistajat hulka. Tulemus sai ilus ja töö korralik, värvi kulus maalril 3L ja kaetud kahe kihina.

Häda on aga selle värviga see, et iga väiksemgi puudutamine, kergelt määrdunud käega, jätab plekid, mida saan puhastada vaid BrakeCleaneriga. Ühesõnaga pind päris kare ja mitte jätkusuutlik.

Tagantjärele on nüüd nii mõnigi targaks saanud ja väidavad, et hoopiski värv oleks pidanud olema tavaline ja katta oleks tulnud lakiga, millele lisatud matistajat.

Ratas igatahes värvitud ja soovin asja uuesti teha aga seekord tahaks käituda õigesti. Seega kas peaksin olemasolevale matile värvile (ilujooned juba peal) selga laskma mati laki või siiski uuesti üle värvima ja siis matt lakk peale?

Lisaks võib soovitada maalrit, kes töö ära teeks või leidub siit foorumist keegi, kellele kergelt kunstnikukätt antud ja vastavad olmetingimused!

[Pilt: large_28303835_AZRB.jpg]
Vasta
#2

Pind on katsudes kare? Võibolla jäi "lõpuni" laskmata maalril värv, ehk siledaks pinnaks.
Matistada ("karukeelega") ja matt lakk selga. Iseasi kuidas need ilujooned seal all jäävad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne