Projekt Kart (Minsk 125)
#1

Panen ka oma projekti üles. Panen siia ühe lingi millelt saate pilte vaadata.
http://fotoalbum.ee/photos/jartmok/sets/1381959

On ka üks küsimus suurele ringile, et kas keegi on kokku puutunud sellise probleemiga. Sõidan kardiga ja kui vahetan käige üless poole ehk siis 1-2-3-4 toimib kõik korralikult ja kui hakkan alla tagasi vahetama siis on nii 4-N-3-N-2
"N" tähega on märgitud tühi käik. Täna sai ka käigukasti kaan maha võtetud, kuid seal ei olnud midagi säärast mis seda tekitama peaks.
Vasta
#2

oot samamoodi ju lähevad käigud alla ka 1234 üles, siis 4321 alla. Ma oma Minskil pole küll vahe neutraali näinud kui seda mõtled.

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

Sinu minsk on selle juhul korras. Probleem, nagu ma proovisngi seletada ongi selles, et kui hakkan käike alla poole tooma siis tekib käikude vahele tühjad käigud. Mind huvitabki, et kus see viga on. Seal ei ole palju neid juppe ka, kuid hea oleks kui teaks konktreetset juppi mis seda jama mul seal teeb.
Vasta
#4

mul peksis ka segast vahepeal sellega et käiguvahetushoob oli lahti (andis nuutidest järele) sai uus võll ja hoob mingeid anomaaliaid ses suhtes.

Veel pole maha löödud
Vasta
#5

Sama lugu siin ja olen harjunud sellega, lihtsalt käike alla tõmmates tuleb topelt liigutus teha... Pöörded kõrgemad ja sõidustiil kardiga vähe äkilisem, sellest tingituna selline anomaalia.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Meenuvad omagi noorpõlvest Minski käiguvahetuse jamad. Minul ei tahtnud kolmandalt neljandale minna, eriti rahuliku sõiduga. Kui hääle peeneks lasid, käisid kõik käigud OK.
Häda nr.2
Kui ristmikul oodates käigu sisse panid, ei saanud seda seistes enam välja. See oli vist tüüpviga selle siduri ehituse puhul, sest kahekäigulistel mopeedidel oli täpselt sama häda. Sidur ei lahutanud täielikult ja juba hambumusse jõudnud muhvid ei soovinud ka väikese koormuse all enam teineteisest lahkuda.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#7

Probleem seisneb selles ,et nukid mis hammasrattaid käigukastis seovad on tehase poolt suured ja võimalus käike "mööda" (ei hambu)lüüa on väga suur.Sellest saab lahti kui nukke lühemaks freesida ja siis natuke kala sabasse ka ,et hiljem välja ei loobiks käike (tavaliselt 3.ndat).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne