Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
oot samamoodi ju lähevad käigud alla ka 1234 üles, siis 4321 alla. Ma oma Minskil pole küll vahe neutraali näinud kui seda mõtled.
Veel pole maha löödud
Postitused: 5
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Sinu minsk on selle juhul korras. Probleem, nagu ma proovisngi seletada ongi selles, et kui hakkan käike alla poole tooma siis tekib käikude vahele tühjad käigud. Mind huvitabki, et kus see viga on. Seal ei ole palju neid juppe ka, kuid hea oleks kui teaks konktreetset juppi mis seda jama mul seal teeb.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
mul peksis ka segast vahepeal sellega et käiguvahetushoob oli lahti (andis nuutidest järele) sai uus võll ja hoob mingeid anomaaliaid ses suhtes.
Veel pole maha löödud
Postitused: 5,244
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
16-09-2013, 22:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2013, 22:04 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Sama lugu siin ja olen harjunud sellega, lihtsalt käike alla tõmmates tuleb topelt liigutus teha... Pöörded kõrgemad ja sõidustiil kardiga vähe äkilisem, sellest tingituna selline anomaalia.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
17-09-2013, 08:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2013, 08:59 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Meenuvad omagi noorpõlvest Minski käiguvahetuse jamad. Minul ei tahtnud kolmandalt neljandale minna, eriti rahuliku sõiduga. Kui hääle peeneks lasid, käisid kõik käigud OK.
Häda nr.2
Kui ristmikul oodates käigu sisse panid, ei saanud seda seistes enam välja. See oli vist tüüpviga selle siduri ehituse puhul, sest kahekäigulistel mopeedidel oli täpselt sama häda. Sidur ei lahutanud täielikult ja juba hambumusse jõudnud muhvid ei soovinud ka väikese koormuse all enam teineteisest lahkuda.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Probleem seisneb selles ,et nukid mis hammasrattaid käigukastis seovad on tehase poolt suured ja võimalus käike "mööda" (ei hambu)lüüa on väga suur.Sellest saab lahti kui nukke lühemaks freesida ja siis natuke kala sabasse ka ,et hiljem välja ei loobiks käike (tavaliselt 3.ndat).