erki T-150K
#41

Puks ikka terasest ja kipub tõesti kinni jääma, ise lasin tikkasaega vahe sisse ja seejärel vägistasin meisliga küljepeale lahti, pind võiks puutumata jääda Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#42

Nüüdseks sai keskliigendi remont teostatud, esialgu oli plaanis vaid sõrmed ja puksid vahetada aga töö käigus selgus et tuleks ka (kesk sarniiri/põrsa või kudjas seda kutsutakse)ära vahetada kuna sealne loks tundus ka liiga suur.
kõik jupid sai ostetud akk-st. vana kesksarniiri koos suure hülsiga viisin märjamaale kus sain taastatud jupid vastu ,mis pidavat olema vastupidavam kui tehase originaal,tundus kyll 5+ kavaliteediga töö eks aeg näitab kudjas vastu peab.
kesksarniiri vahetusfond maksis kokku ca 220eurot
keskliigendi puksid ja sõrmed olid kokku ca 90eurot.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#43

(29-06-2014, 23:29 PM)nomad3334 Kirjutas:  ...
kesksarniiri vahetusfond maksis kokku ca 220eurot
keskliigendi puksid ja sõrmed olid kokku ca 90eurot.

Polegi nii kole, nagu võiks arvata.

Mulle tundub, et hinna-kvaliteedi suhtelt on Pontu täna kõige mõistlikum soetus Vene tehnikat hindavale põllumehele.Rolleyes Metsa ühe palgi järele sõitmiseks või ämma kapsamaal kuue vao ajamiseks on vähe suur, kuid lahja kahesajahobujõuliste klassis on täiesti arvestatav preparaat.
Vasta
#44

Tubli töö. Oleks omal praktilist meelt vähem, siis võtaks ka ühe sellise oma hoole alla, aga kuna ongi tavaliselt metsa ühe puu järgi käik, siis hetkel mitte.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#45

Võtsin nyyd käsile väntvõlli ja kepsu saalede vahetuse kuna õli rõhk ei tahtnud kudjagy sooja mootoriga normi piires pysida, Oleks vaja vähe abi millises suuruses saalesi osta. vända ja kepsusaaledele on sisse löödud mingid tähised ,kas need on saalede suuruse markeeringud, omaloogikaga ytleksin et vändasaale on remont 2 mõõdus ja kepsusaale remont 1 mõõdus. Parandage kui eksin.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#46

Jah, raam saale on sul R2 ja kepsusaaled R1. Ilma väntvõlli lihvimata sa sinna ka mingit teist mõõtu panna ei saa. Kui väntvõlli kaelad on ilusad, pole kriime ning pole kulunud ellipsisse, siis pane lihtsalt uued saaled ja sõida edasi. Kui ei ole ilusad, siis väntvõll välja ja lihvimisse ning järgmise mõõdu saaledega uuesti kokku. Omalt poolt soovitan mootorit lahti võttes märkida ära sidurikorvi asend, et ei läheks balansist välja ja ei tekkiks hiljem vibreerimist, värisemist. Peale lihvimist kindlasti puhasta ära ka seestpoolt vändakaelad.
Õlirõhk võib vilets olla ka kehva õlipumba tõttu ning tihti on ka kinni jäänud rõhuregulaatorklapi plunser. Neid klappe on kahte tüüpi, uuematel mootoritel asuvad ees otsas, vanematel külje peal jne. jne. jne. .
Edu remontimisel.
Vasta
#47

(28-01-2015, 15:01 PM)Proff Kirjutas:  Jah, raam saale on sul R2 ja kepsusaaled R1. Ilma väntvõlli lihvimata sa sinna ka mingit teist mõõtu panna ei saa. Kui väntvõlli kaelad on ilusad, pole kriime ning pole kulunud ellipsisse, siis pane lihtsalt uued saaled ja sõida edasi. Kui ei ole ilusad, siis väntvõll välja ja lihvimisse ning järgmise mõõdu saaledega uuesti kokku. Omalt poolt soovitan mootorit lahti võttes märkida ära sidurikorvi asend, et ei läheks balansist välja ja ei tekkiks hiljem vibreerimist, värisemist. Peale lihvimist kindlasti puhasta ära ka seestpoolt vändakaelad.
Õlirõhk võib vilets olla ka kehva õlipumba tõttu ning tihti on ka kinni jäänud rõhuregulaatorklapi plunser. Neid klappe on kahte tüüpi, uuematel mootoritel asuvad ees otsas, vanematel külje peal jne. jne. jne. .
Edu remontimisel.

Ma ei ole 150 mootoriga niiväga kursis, aga MTZ-il oli viletsa õlirõhu põhjuseks õli tsentrifuugis olev klapp, peale mille vahetust oli rõhk kohe kenasti olemas. Eelnevalt olin ka vahetanud õlipumba ja saaled. Võibolla tasuks seda ka kontrollida.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#48

sai ss nüüd uued raam saaled sisse pandud, kepsusaaled jäid vahetamatta kuna seda mõõtu hetkel ei olnud laos, veel karter alla panematta, aga põhjuse miks õlirõhk kadus kui mootor soojaks natukenegy läks oli selles et horatta poolne saale oli pm hävinenud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#49

Mis masinast nüüdseks saanud?
Vasta
#50

Masin ikka alles, ootab suuremaid lumesadusi,siis saaks natukenegi tööd teha, väga palju pole aega olnud edasi arendada, niipalju sai tehtud ,et roolikarp sai minema visatud ja pandud täis hüdra rool. masina põhitööks ongi ainult lume tõukamine, ja kui vaja suviti saab sellega päästa teisi masinaid mudast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne