T25 kõrgsurvepump
#1
4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Ei ole veel nii teadja mees Big Grin
Oskajad teavad kindlasti Big Grin
Vasta
#2
No aga milles siis probleem täpsemalt seisneb?
Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#3
(18-09-2013, 22:35 PM)Tehnikamees Kirjutas: 4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Ei ole veel nii teadja mees Big Grin
Oskajad teavad kindlasti Big Grin

Võta käsipumbal tihend ära on kergem pumbata... Cool Big Grin Toungue
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4
teada tuntud probleem, süsteem peab liiga hästi survet Big GrinBig Grin
Vasta
#5
Jama ongi selles, et sai etteandepump ära vahetatud kuna traktor ei töötand enam korralikult ja peale vahetamist ka ei töötand enam
Kuidagi sai käima natuke tortsus ja suri välja.Ise mõtlesin veel et äkki uus pump osta aga kindlalt ei tea sellepärast küsingi nõu ja buzzet mis see tähendab mis sa kirjutasid? Kuidas seda parandada ja äkki on lihtsalt pump läbi? On nüüd siuke võimalus ka et pumpa läks vesi, kuna tegin ise väikse paagi talle kapoti jjuurde, jah kuinii juhtuski siis oma lollus Big Grin
Vasta
#6
Kütus paagi soliseb, sellel pole midagi viga, endal T 16nel ka kütust pumpanud ja pärast voolab paaki tgsi(parandage kui eksin). Endal oli käsipumbaga jama et laseb liiga palju kütust pumpamisel läbi, sai poest uus ostetud ja peale, see "pask" ei kõlvanud, andis isegi uus käsipump läbi, järeldasin sealt et need tihendid mis seal sees ei kõlba sinna ja siiani on vana pump alles pealSmile
Vasta
#7
(18-09-2013, 22:35 PM)Tehnikamees Kirjutas: 4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Ei ole veel nii teadja mees Big Grin
Oskajad teavad kindlasti Big Grin

Sa kirjeldad täiesti töökorras pumpa, kaasfoorumlased ei mõista milles on probleem ja ilguvad naljaviluks, sest su kasutajanimi viitab vanale kogenud tehnikatundjale ja arvatakse, et teed nalja.

(19-09-2013, 17:43 PM)Tehnikamees Kirjutas: Jama ongi selles, et sai etteandepump ära vahetatud kuna traktor ei töötand enam korralikult ja peale vahetamist ka ei töötand enam
Kuidagi sai käima natuke tortsus ja suri välja.Ise mõtlesin veel et äkki uus pump osta aga kindlalt ei tea sellepärast küsingi nõu ja buzzet mis see tähendab mis sa kirjutasid? Kuidas seda parandada ja äkki on lihtsalt pump läbi? On nüüd siuke võimalus ka et pumpa läks vesi, kuna tegin ise väikse paagi talle kapoti jjuurde, jah kuinii juhtuski siis oma lollus Big Grin

Edasi tuleb juba asjasse puutuv jutt ja kui nüüd end ilusti üleval pead, hakkavad ka nõuanded tulema. See etteandepump on sul korras ja miks ei käivitu on põhjuseks 1. õhk süsteemis (ikka toitesüsteemis enne etteandepumpa) või 2. nagu sa ütled vesi süsteemis, siis võivad kõrgsurvepumba plunžeripaarid olla kulunud rooste tõttu või on sama vesi kahjustanud pihusteid. Muidugi võib filter ääreni vett täis olla jne.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#8
Ma ise uurisin seda õhu asja niimoodi et pumpasin käsipumbaga kuni raskeks läks ja keerasin lahti peenfiltrisse mineva toru etteandepumbast, sealt pritsis täie rõhuga kütet ?? Ja veel et suvel ma ta tööle panin, töötas, sai ikka sõidetud ka ning peenfilter ära vahetatud. Nüüd siis, kui jama peale hakkas hakkasin uurima ja võtsin igaks juhuks ka peenfiltri lahti ning see oli seal suht 'lõõtsmoonik' ? Mõtlesin et kas seal tekkis mingi vaakumi mis ta niimoodi kokkupoole tõmbas kuigi suht uus peenfilter ?
Vasta
#9
Kui filter nii lühikese ajaga kokku tõmbab tuleks kogu küttesüsteemi puhastamise peale mõelda.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10
Aga mille pärast ta kokku tõmbub?
Vasta
#11
Arvatavasti on filter umbes...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#12
Kui filter umbes siis tasub ka paagi põhi üle vaadata,arvata võib,et fekaali täis ja sealt tulev fekaal lääb filtri umbe.Mul enne peenfiltrit plast filter vahel ja kohe näha kui fekaal tullema hakkab.Loe ka see teema läbi http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36926
Vasta
#13
Peab mainima,et selline lõõtsaks minemine tekib sellepärast,et filtri kest on nii lira,et läheb lausa ühe päevaga kokku......... tehtud,nähtud jne. Filtrikopsikus olev vedru on ka õite tugev ja rohkem pole vajagi.
Vasta
#14
Tere jälle. Jutt ei puutu küll siia teemasse aga mis jaoks on KSP vaja neid plomme? Smile
Vasta
#15
(26-10-2013, 21:56 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tere jälle. Jutt ei puutu küll siia teemasse aga mis jaoks on KSP vaja neid plomme? Smile

remondimehe või poe garantii ?
Vasta
#16
Eluvõõras küsimus. Kuidas muidu näed, et pole sisse piilutud-kruvitud. Ja plommil tavaliselt ka tegija. Plommideta pumba ost pole eriti mõttekas.
Vasta
#17
Plommid on sellejaoks, et kui pärast pumbaremonti klient tagasi tuleb ja ütleb, et üldse ei tööta jne. ning plommid on maha kistud. Siis saab "pumbaspetsialistist" kliendile öelda, et eks arve tuleb siis uuesti, kui aru ei saa, et pump korras ja probleem mujal ning asi vaja ülereguleerida.
Vasta
#18
Tänud! Olen nüüd neid igasuguseid teemasid siin foorumis uurinud T25 kohta. Sain aru, et on siis võimalus, et seal pumba taga stutseris on see tagasivooluklapi vedru on katki (vist oli see asi, parandage kui ei olnud päris see asi).Tahtsin siis küsida kuidas paremini juurde pääseb, kui kellelgi kogemusi, äkki seletate kuidas see käib. Ja veel, et see on ikka see alumine stutser jah ?

Jään vastuseid ootama head foorumikaaslased Big Grin
Vasta
#19
Sa mõtled toda ovaalset kaant mis m8 poltidega kinni?Kaas maha siis sees junn millel kaldu ava sees,avasse keerad poldi ja tõmbad välja ja all mingi vedruke ja klapp,foorumis pilte küll sellest.Isegi neid mitmeid üles pannud.
Vasta
#20
Ei, vot see tekst, võtsin teemast T25 Ei tööta korralikult:
Kõrgsurvepumbal on mootori pool küljes kübarmutriga tagasivooluklapp veidi õnnetu ehitusega. Selle plunzer kipub pikal seismisel kinni või lahti jääma või tema otsapidi keermesse keeratud õrn vedru on katkenud ja ei kindlusta etteanderõhku. Kavalam töökindlama MTZ kuuliga tagasivooluklapile ümber teha. Diagnoosimine: 4-6 käsietteande pumbalöögi juures läheb pumpamine raskemaks, tagasivooluklapp hakkab ümisema ja kütus paaki solisema. Kui nii ongi- ära seda töötavat asja ilmaasjata lammuta.


Vot siis, k[/align]uidas ss käib ? Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne