Teema on suletud

Ülemiste tunneli avamine 10.10.2013 kell 12:00
#81

Pole OT midagi - need märgid on vajalikud kohe, kui Elering ename ei ringle. Või sõidab mingi serjooga foori maha. Või jookseb fooriteenistuse keskserver umbe. Kui miski neist peaks veel sattuma "ummiku" aega, on esiküljeuudis "kohutavast kaosest" valmis.Toungue
#82

(17-10-2013, 15:35 PM)v6sa Kirjutas:  OT jätkuks: Kanama rist on hea sõita ja vastu on kah pidanud. Õnnetuseks ei olnud Ülemisel seda pinda pruukida. Sul mõõtmine käpas: palju Kanama sõlme pindala tuleb?
[Pilt: Kanama%2520pindala.png]
Jämedalt 26 hektarit, mille seesmised osad oleks Tallinnas kõik kasutatavad! Tavalise muldkega asemel nii, nagu mujal maailmas tehakse: betoon ja sillad ehk alune jääks kasutatavaks ja pole mingit probleemi.
Selle Pärnu poolt tulemise ja kahe tiheda suuna ohtliku ristumise lahendaks ka ära Tallinna poole allatulemise rambi sillale "viimine" ehk parempööre üles Saue/Keila/Paldiski peale läheks alt läbi. See oleks tänapäevane lahendus. Ahjah, veel supernäide sealtsamast natuke edasi lääne poole: Keila jõe sild ja selle ALT läbi käivad teed vasakpöörete tegemiseks. Ehk kogu kiirtee Laagrist Haruteeni koos sealse suure liikluslahendusega on super! Ning ei saa midagi ette heita ka Jüri kahe sillaga suurele sõlmele: töötab! Nad on ju omavahel tugevas suguluses ehk järgiproovitud lahendused.
Ühe poolega väikevend aga vasakpööretega on Saku viadukt Männiku tee/Ringtee ristil - ka töötab! Ning neid töötavaid nõukaaegseid on veel mõned, Lagedi viadukt, mida ma ka pidevalt kasutan Tln-Ämmajuurde järvamaale sõidul jne. Täielikuks ohutustamiseks võiks teha ühe ringtee, et kaoks ära vasakpöörde vajadus Suur-Sõjamäele, kui tulla Lasnaka poolt aga see pole väga hull. Pauke seal ikkagi on.
Ahajh, ka vana hea Jägala lahendus on ju suurepärane, jälle nõukaaegne planeering. Kuna liiklustihedus ei ole liigasuur, siis üks vasakpöördega alla minek pole liiast. Sest põhja-ida suund ei ole hull.

Aga kõik see, mida praegused lollakad suudavad välja mõelda: karauul! Kui vanu nõukaaegseid sõlmristmikek sõidad kiiresti, lühidalt ja mõnuga, siis "moodsaid" pornosid vihkad. Need on eranditult päraku kaudu hambaravi...
#83

Panen siis probleemi selgitamiseks aerofotod mõlemast minu poolt eelnevalt väljatoodud ristumisest.

Pärnu-Saue suund (halb lahendus):
   

Tallinn-Saku suund (hea lahendus):
   


Mõlemad pildid on tehtud 2010-2012 vahemikus. See Saku poolt tulles varakult 2 reaks jagunemine oli kindlasti seal juba 2011. selline.
#84

(17-10-2013, 16:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Kui vanu nõukaaegseid sõlmristmikek sõidad kiiresti, lühidalt ja mõnuga, siis "moodsaid" pornosid vihkad. Need on eranditult päraku kaudu hambaravi...

Priit, võta oma Julia kärule ja sõida näiteks Haapsalu poolt tulles Sauele mööda vana teed. Vaata, kas siis ka on see sillaalune läbisõite forellitiikide juurest hea? See oli kunagi hea gazoonide ja sapakate ajal. Täna on seal tegemist juba väikesel piimaautol, rääkimata täiemõõdulisest veomasinast.

Ning mina mäletan seda nuttu ja hala, mis nende kohutavate betoonmonstrumitega kaasnes... Ega maakad mõistnud siis (ega mõista praegu) liiklusvoogude planeerimisest mitte sittagi.Toungue

Tahan öelda, et kõik Sinu näited on kahe ristuva tee lahendused.

Ülemistel on aga kaks paralleelset teed ristumas kolmandaga. Kahe vahel veel raudtee. Seal ei lahenda neid asju lihtsa ristikulehega. Ning ükski viadukt ei ole ohutum tunnelist, kui peaks talvel jälle tahke veega teed kaetama. Olen ise hoidnud Tampere mahapöördel (kõrgus mõnusasti 20+ m, üks rida) keelt suulae keskel, et auto libisema ei hakkaks - väga kole tunne.

Nõus olen aga sellega, et radade joonimine ja liiklusmärkide paigutus tuleb Ülemistel uuesti läbi mõelda - praegu on osa märke peidus, osa arusaamatu koha peal ja sõidurajad lõpevad kuidagi äkki... Ning üsna kindel on see, et praeguse juhtimise all nseda ümber mõtlema ei hakata. Seega, pühapäeval valima!

Kuigi, kes olen mina, et millegiga nõustuda... Asi on tehtud ja nüüd jääb üle seda võimalikult hästi pruukima õppida.

(17-10-2013, 19:24 PM)zazik Kirjutas:  ...
See Saku poolt tulles varakult 2 reaks jagunemine oli kindlasti seal juba 2011. selline.

Täpselt nii lollisti see seal ongi. Ilmselt on sellega üritatud hõlbustada aeglastest veokitest möödumist, luues suurepärane võimalus avariiks. Sest ega Pärnu pootl viaduktile tõustes sealt kuigi mugav selja taha kiigata ole.Sad
#85

(19-09-2013, 18:56 PM)PlyVal64 Kirjutas:  sest ilmne on see, et vähemalt veel 4 aastat otsustab suures osas sama kaader siin kilulinnas toimuvat! Ma arvan, et keskerakonda astuma ei pea aga et vanatehnikutel oleks ikka ka edaspidi tore omi asju ajada, ei teeks paha linnavõimuga (meeldigu see või mitte!) hästi läbi saada.


Kahjuks oli Sul Jälle öigus....Rolleyes
#86

(21-10-2013, 18:53 PM)kalacompany Kirjutas:  
(19-09-2013, 18:56 PM)PlyVal64 Kirjutas:  sest ilmne on see, et vähemalt veel 4 aastat otsustab suures osas sama kaader siin kilulinnas toimuvat! Ma arvan, et keskerakonda astuma ei pea aga et vanatehnikutel oleks ikka ka edaspidi tore omi asju ajada, ei teeks paha linnavõimuga (meeldigu see või mitte!) hästi läbi saada.


Kahjuks oli Sul Jälle öigus....Rolleyes

Ei saa saama see eesti mees ühe mütsi alla. Nagu luik, haug ja vähk on sotsid, irl ja reform. Kuulda hoopis uute parteide loomisest. Palju õnne selle killustatuse puhul.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
#87

Huiburg tuleks lihtsalt omaette linnaks muuta, las siis kesikubande varastab seal öödjapäevad.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
#88

(21-10-2013, 19:55 PM)aavu Kirjutas:  
(21-10-2013, 18:53 PM)kalacompany Kirjutas:  
(19-09-2013, 18:56 PM)PlyVal64 Kirjutas:  sest ilmne on see, et vähemalt veel 4 aastat otsustab suures osas sama kaader siin kilulinnas toimuvat! Ma arvan, et keskerakonda astuma ei pea aga et vanatehnikutel oleks ikka ka edaspidi tore omi asju ajada, ei teeks paha linnavõimuga (meeldigu see või mitte!) hästi läbi saada.


Kahjuks oli Sul Jälle öigus....Rolleyes

Ei saa saama see eesti mees ühe mütsi alla. Nagu luik, haug ja vähk on sotsid, irl ja reform. Kuulda hoopis uute parteide loomisest. Palju õnne selle killustatuse puhul.

Just aavu Rolleyes See on sama teema kui Eesti Vanatehnika ja Must Number.

St. rikkad ja entusiastid. Kellel on raha see saab tunnustuse ja soodustuse ja see kelle on lihtsalt hobi eriti noored need lakkugu panni...
Väike OT
#89

Ehk jätaks poliitika välja?

Dad.
#90

(21-10-2013, 21:33 PM)dad Kirjutas:  Ehk jätaks poliitika välja?

Dad.
Kulla Dad Asi ei ole poliitikas asi on pöhimöttes, jätkusuutlik vanatehnika säilitamine.

Jätkusuutlik vanatehnika taastamine ja säilitamine on tegevus ja tavad, mis arvestavad keskkonnahoidlikke ja sotsiaalseid eesmärke ning loodusvarade säästvat tarbimist.

OT

Sry
#91

(17-10-2013, 15:58 PM)Tom Kirjutas:  
(17-10-2013, 13:04 PM)PlyVal64 Kirjutas:  /...ja absoluutselt IGA foori ja risti juures OTSI TAGA, oled peateel, on KUSAGIL mingi annateed-märk, kohutav porno.

Antud Ülemiste mulgu kaudu pole liigelnud, seega vabandan, et OT-ga sisse sõidan aga ülaloleva Priidu tsitaadi kohta: minu arvates on see probleem kogu tänapäevases Eestis. Minu mälu järgi oli nõukaajal ristmikul, kus ühel harul asus "anna teed" märk, koheselt teisel harul "asud peateel" märk. See viimane on aga praktiliselt väljasurnud liik ning tuleb otsida KÕRVAlteel sinu suhtes nurgaga asuvaid märke, et saada teada, mis situatsiooniga tegu. Asja teeb kordades segasemaks kahe – märkidega reguleeritud ristmikute ning "võrdsete ristmikute" – kasutamine, näit. Hiiul hiljuti lambist osadel tänavatel esimesest teiseks muudetud liiklussüsteem (mis kindlasti kohe olukorda turvalisemaks ei muutnud).
Nonii, sain kah vahutada. Vabandan OT pärast.

+1

ehk ei pannud enne eriti tähele AGA
nüüd nädalavahetusel oli võimalus võrrelda Helsingi ja Tallinna liikluskorraldust just märkidega ja just see sama peatee või mitte peatee teema.
Paganama hea oli sõita Helsingis ja polnud mingit küsimust aga tulles tagasi Tallinnasse ja seda siis nädalavahetuse öötundidel kui foorid vilguvad oli ikka päris piin sõita - no ei ole selgust kuskilt otsast ja pimedatel tänavatel otsida ristmikul märke taga pole normaalne.
Tegelikult ei saaks vist väga palju vastuseid küsimus kui tahaks saada viiteid kus ristmikul üldse Tallinnas on peatee märk (see "kollane ruut") seda haruldust ei kohta vist üldse või kui siis mõnda üksikut kogu linna peale kokku.
krt. selle peale Sad
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne