#1

                   

Tere!

Sain naabrimees Juhanilt viimased aastakümned pööningul igavlenud Mifa. Ratta ostis väidetavalt uuena umbes 1947 aastal, enne kolhoosi astumist, tema õde Mahta. Raaminumber on 879328, kui selle järgi tootmisaasta keegi kindlaks teeb. Naisteratast ei olnud hetkel kahjuks saada ja nii pidi Mahta selle Mifaga läbi ajama. Numbrite järgi otsustades (B- Tartu piirkond) sõitis 1965 aastani, või kadus siis numbrinõue ära, eks targemad teavad paremini. Pump oli mul endal, selle sättisin ilu pärast juurde. Rehvid on all kivikõvad, vist originaalid, igal juhul ´välismaa omad´. Ka üldiselt paistab vist originaalkonditsioonis olema? Nagu näha, on puudu esipidur koos porilauaga ja kett, lenks on ka kehv, hõbedaga üle värvitud, kui kellelgi üle on, võib pakkuda. Plaanis ongi komplekteerida ja jätta originaalkonditsiooni.
Tänan tähelepanu eest, kommentaarid oodatud!

Oldsmobile 98 1970 ja Mifa 1949.
Vasta
#2

Hea leid, aga...see pump ei lähe kohe mitte!

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

http://www.tilman-wagenknecht.de/nummern/mifa1.pdf
Tagarummul võiks ka rummu valmistamise aasta kirjas olla, näit. midagi 4X stiilis.
Vasta
#4

Pump meenutab miskit mürgi pritsi?
Vasta
#5

Pump vist pallipump vms jah.
Plaanis Mifakesel kevadeks suurem rooste ettevaatlikult maha poleerida ja sõidukorda sättida. Värvima kindlasti ei hakka, las jääb ikka originaal. Esiporitiiba käisin naabrimehe pööningult otsimas, leidsingi! Kas valged/valge äärega rehvid on liiga pretensoonikad, kui ei ole, kust neid müüakse?
Kui kellelgi on üle sobivat esipidurikomplekti ja lenksu (eraldi käepidemeid), oleks huvitatud küll. Keti võiks muidugi ka vana panna? Ostan, või vahetuseks võin ka vastu pakkuda originaalses seisus veneaegse kolmerattalise. Asun Tartus, aga liigun vahest risti-põiki eestis ringi.

Oldsmobile 98 1970 ja Mifa 1949.
Vasta
#6

Rummul ja tagumisel ketirattal on 49, seega 1949 aasta ratas. Rehvides olid õhukummide asemel voolikud (ühel kummivoolik, teisel traatidega), ju ei olnud 60ndatel õhukumme saada. Ilmselt ka sellepärast ta seisma jäi ja pööningule viidi. Tehnilise poole puhastasin-õlitasin ja jätsin ta originaalseisu, v.a sadul, rehvid ja kett. Esipidurit, õiget rattapumpa ja käepidemeid oleks muidugi ka vaja. Aga muidu sõidab hästi, kasutangi põhiliselt ilusa ilmaga tööl käimiseks - teeb tuju heaks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Oldsmobile 98 1970 ja Mifa 1949.
Vasta
#7

Tubli töö ja ilus ratas aga need Schwalbed näevad oma tänapäevase mustri pärast väga valed välja vana ratta all. Siit ka küsimus laiemale ringile, kust leiaks valge laia küljega ilusama mustriga rehve? Olen päris palju ringi tuulanud poodides aga kohapeal ei pakuta suurt midagi mõistlikku kusagil.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne