22-06-2014, 23:30 PM
(22-06-2014, 07:22 AM)Tift Kirjutas:No ma riputan seda suuremat staffi rohkem masina servadesse- esiteks selleks, et asjadele ka ilma kasti üles tõstmata ligi pääseks, ning teiseks- sellega olen mootori ja radika vahele tekitanud päris suure tühja ruumi, kuhu peaks mahtuma nii kasti tõstemehhanism, kui ka mida iganes mootori otsast ringi on vaja ajada. Kasvõi hüdropump siis.(01-10-2013, 22:17 PM)maitus Kirjutas: Aga, Puravik, sul seal kasti all ruumi küllalt- pane siis juba väike Nš10 ka sinna mootori otsa ja tee see kast kallutav - töö palju lihtsam pärast . Samuti saaksid ka talvel lund lükata kui sahk muruniiduki vastu välja vahetada ja seda sahka oleks mugav hüdroga tõsta. Kui teha , siis juba teha ....Nagu lugupeetud ksf maitus näha võib tuleb masinale igasuguseid asju külge riputada ja "ruumi kasti all" kipub väheks jääma ! Ma vaatan ja jätkuvalt imestan kuidas kogu see stuff auto kapoti alla ära mahtus .
Kanistri küljest kõik ebavajalik maha lõigatud. Lisaks mingi sõiduauto bensupaagi laetükk ja kõri.
Kõik kokkukeevitatuna. Lisaks pean tegema tuulutustoru ning keevitused tinaga üle käima. Selline on vähemalt idee.