04-07-2014, 09:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2014, 09:27 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Arvan ka et eelsüüde nupu alla. Kuna mootor paistis käivitumise järgi mitte enam esimeses nooruses olevat, ei pruugi automaatika enam pädev olla, otsustamaks kas, millal ja kui palju küünalt anda.
Selle, kui kaua nuppu mingi ilmaga all hoida, õpid väga ruttu ära!
Ühele vanale diislirondile, mis minu käest läbi käis, meeldis näiteks pakasega kõige rohkem, kui esimene törts starterit anti ilma küünlata. 1-2 mootori pööret piisas. Siis mehiselt küünalt(2 tsüklit järjest, vahepeal sekundiks süüde välja, et veel ühte törtsu saada) takka ja käis. Nupuga on see veel lihtsam kui automaadiga. Mõnedki emotsionaalsed hetked ema meenutades jäävad ära.
Selle, kui kaua nuppu mingi ilmaga all hoida, õpid väga ruttu ära!
Ühele vanale diislirondile, mis minu käest läbi käis, meeldis näiteks pakasega kõige rohkem, kui esimene törts starterit anti ilma küünlata. 1-2 mootori pööret piisas. Siis mehiselt küünalt(2 tsüklit järjest, vahepeal sekundiks süüde välja, et veel ühte törtsu saada) takka ja käis. Nupuga on see veel lihtsam kui automaadiga. Mõnedki emotsionaalsed hetked ema meenutades jäävad ära.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.