Otsin puidurestaureerimisega tegelevat inimest.
#1

Nii, härrasedSmile

Otsin tegihat, kes tegeleks vana puitroolide taastamine ning uute puitrooli osade viimistlemine (toorikud on olemas, vaja 2 osas kokku liimida, natukene treida ning lakkida). Vanad roolid on kõik ilusad, vahest väikeste pragudega jne.

Kogus 4 vana (restaureerimine) + 4 uut (kokku panek, lakkimine). Kokku siis praegu kaheksa tk.

Eeldaks ikkagi professionaalset kogemust väärispuidu alal ning soovi asjaga tegelema.

http://www.drive2.ru/cars/other/kolomens...al/888176/

http://www.drive2.ru/cars/other/kolomens...l/1965648/

Materialiks on palisander. Ka uutele roolidele materjal on olemas


Oleks hea, kui töökoda oleks Tallinnast mitte kaugem kui 50 km.



-

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Küll natuke teemast mööda, aga mida tean soovitada (puidu töötlemise puhul), on see, et esiteks pead leidma sellise treipingiga venna, kellele rool üldse vahele istub - rooli diameeter on tavaliselt nii suur, et puidu treipingid ei suuda seda ringi ajada.

Muidugi, ei tea ma täpselt mis diameetriga roolid on, aga tavaliselt on roolid nii 360 mm ja see ei mahu tavalisse puidu treipingi vahele.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#3

(05-10-2013, 09:52 AM)phyl Kirjutas:  Küll natuke teemast mööda, aga mida tean soovitada (puidu töötlemise puhul), on see, et esiteks pead leidma sellise treipingiga venna, kellele rool üldse vahele istub - rooli diameeter on tavaliselt nii suur, et puidu treipingid ei suuda seda ringi ajada.

Muidugi, ei tea ma täpselt mis diameetriga roolid on, aga tavaliselt on roolid nii 360 mm ja see ei mahu tavalisse puidu treipingi vahele.


Kuule, mõistsin. Ma ei ole üldse kindel, et seal tuleb midagi treita, ma saan puidutoorikud Inglismaalt.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Palisander on parajalt pita materjal. Võib kiusid lahti visata töötlemise ajal. Aga tulemus on ilus. Üks mu lemmik puidu dekstuure ja värve.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne