Millega on tegu? Start Šosse Moskva 80, Supervelo, Tšempion Šosse?
#1

Olen komplekteerimas endale maanteeratast nõuka aegsete maateerataste baasil.
ostsin ühe ratta, millel on tõenäoliselt jupid väga erinevatelt ratastelt
Raam, on metallist ja aastaarvuga 84 ja raami number on ca 9800.
Sarnased raamid ja kahvlid (tegumoelt) olid omal ajal Tšempion Šosse'del, Moskva 80 seeria Start Šosseedel (neil oli küll vist roostevaba terasest) ja samas ka 80-date teise poole Harkovi SuperVelodel

netis surfates ja pilte vaadates leidsin järgmist:
pidurilingid harkovi kirjadega koos kummist pehmendustega olid Start Sossee Moskva 80 ratastel. Samuti selline sadul koos alu toruga (PS see sadulatoru on jämedam ja tavalisele sossile peale ei lähe)
keskjooks ja vändad on Campagnolo omad ja selliseid kasutati paljudel vene ratastel, kuid need tunduvad olema õige vanad ja pigem Tšempion Šossee aegadest.
küsimärk on pidurid - selliste logodega pidurid oli nii 90-date aastate sossidel, kuid samas ka vanadel Tšempion Šosseedel

Kas keegi on targem ja oskab pusle kokku panna? ise sirvisin pilte peamiselt http://velosov.blogspot.com/2013/01/155-412-80.html

Ma ise ei ole nõuka ajal selliste ratastsega kokku puutunud ja endal oli tavaline soss.

olen väga rahul, et see raam on suure mõõduga (sadulatoru post on 60 cm). kuigi raam on paarist kohast keevitatud, on ta sirge ja kavatsen selle peale enda ratta üles ehitada. keevitusjäljed tuleb muidugi maha saada, vajadusel uuesti keevitada jne.

[Pilt: 048.JPG]
[Pilt: 049.JPG]
[Pilt: 051.JPG]
[Pilt: 053.JPG]
[Pilt: 055.JPG]
[Pilt: 057.JPG]
[Pilt: 058.JPG]
Vasta
#2

Tegemist on Tshempion Shossega.
Sadulatoru , stem , keskjooksu käpad ja hammasrattad olid neil alumiiniumist,
Campagnolo käpp on sinna ilmselt hiljem lisatud.
Samuti oli neil raami metall   kuulu järgi veidi erinev Start Shossest,mis tegi selle jäigemaks ja ei paindunud nii palju.
Keskjooksu trosside "kanalid" olid joodetud-keevitatud raami kylge.
Start Shossel olid need lahendatud köridega.
Pidurid olid"yhe poolega".

Tagapiduri trossi köride "punnid olid Start Shossel ylemise horisontaaltoru kyljel,Tshempion Shossel aga toru peal.
Ja muidugi esi-ja tagajooksu rummud olid alumiiniumist  ,Start Shossel aga kroomitud metallist ja hoopis teise kujuga.
Esikahvli ylemised liitekohad olid  erineva kujuga ja sadulaposti tagumiste  diagonaaltorude keevituskohad olid"lihvitud" kujuga,mis on ka Sinu piltidel näha.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne