23-12-2017, 20:02 PM
Päris täpselt ei saa selle klapi- termostaadi süsteemi mõttest aru. Saan aru kuidas lahendus toimib, aga miks seda vaja? Selles mõttes et kui külmaga käivitada, siis soe on kasulik nii mootoris kui salongis, ja sooja mootori käivitamine on vähem koormav ka akule, mis niigi juba rohkem vatti saab . Mis situatsioonis on kasulik soojendada ainult salongi? Ööbite autos? Kui suur see pardaaku olema peaks? Nagunii läheb enamus kulutatud elektrienergiast ventikate peale. Kui aku suuruses küsimus ei ole ja tuba ei ole kuhu minna, siis saaks veel aru.
Niiöelda autosuvilas kasutamiseks on ka märksa soodsama kuluga lahendusi, nii et ei suuda ühtegi otsest eelist sellisel asjal leida.
Niiöelda autosuvilas kasutamiseks on ka märksa soodsama kuluga lahendusi, nii et ei suuda ühtegi otsest eelist sellisel asjal leida.