6V 65W K750 generaatori väljundpinge?
#1

Tere!
Probleem emmi laadima saamisega, kärsatab laadimisreleel kontaktid ära!
Tegu on siis 6V 65w generaatoriga.
võtsin laadimisrelee üldse vahelt ära ja mõõtsin testriga otse genekalt tulevat pinget. Üllatuseks sain mootori keskmiste pöörete juures umbes 15 volti! mõõtsin alalisvoolu skaalaga!
Kas see on normaalne?

Seib on poldi poeg
Vasta
#2

Genekas on korras.Otsi viga laadimise releest,100%.
Vasta
#3

(31-10-2013, 23:20 PM)p112s Kirjutas:  Genekas on korras.Otsi viga laadimise releest,100%.

mõõtsin uuesti,,,,isegi üle 20voldi viskas Sad

Seib on poldi poeg
Vasta
#4

Igasugune genekas ilma laadimisreleeta suudab kordades rohkem välja anda kui nimipinge - see on täiesti normaalne.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#5

Enam ei mäleta millega loomkatse sai tehtud aga mingil vene päritoluga genel tuli ilma akuta 280V välja.

Volt ilma koormuseta(esituli, aku jne) ongi lihtsalt volt. Pinge(volt) korda vool(amper) annavad kokku võimsuse. Antud juhul selle 65W. Et ampreid saada, peab volt tõusma kõrgemaks kui aku volt. Sealt tekib koormus ja koormusest amper.
Lihtsamalt vist enam ei oska. Smile

Ilmselt oleks suureks abiks A. Palu Mootorrattad piibel.

Pinge regu on see mis peab töö ära tegema kui klemmi kärsatab, siis regu valesti vahel või midagi muud sellist.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#6

Aga mille kontaktid,kas tagasivoolu relee või pingergulaatori?
Vasta
#7

Ilma koormuseta voldi nimi oli minu kooliajal elektromotoorjõud, tegelikult on see pigem teoreetiline suurus loomulikult.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

(01-11-2013, 21:15 PM)uko Kirjutas:  Aga mille kontaktid,kas tagasivoolu relee või pingergulaatori?

Sädelevad pingeregulaatori kontaktid,,,mitte vähe vaid ikka kõvasti, mida rohkem mootorile pöördeid annan seda hullem asi on! lõpuks lähevad hõõguma ja sulama! juba mitu paari läbi kõrvetanud.
Oskab keegi nõu anda milles asi on?
aga kontrolllamp kustub ära!

Seib on poldi poeg
Vasta
#9

Ideesid? ma ei oska enam miskit proovida,,,garaasis kõnnin tsiklist kaarega mööda. kopp ees Toungue

Seib on poldi poeg
Vasta
#10

Tegel´t ei saanud muhvigi aru, milles asi või mis ära on tehtud. Juhtmed on ikka õieti peal? Või mis tähendab "kärsatab laadimisreleel kontaktid ära!"? Pölevad nad kinni või mustaks või üldse küljest ära? Ja siis see ilma regulaatorita pingekatsetus oli eriti segane lugu. Olid siis ikka mingid juhtmed ka küljes või mitte? Ja kui ei olnud, kust siis mõõdeti?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#11

(04-11-2013, 19:26 PM)Wiki432 Kirjutas:  Tegel´t ei saanud muhvigi aru, milles asi või mis ära on tehtud. Juhtmed on ikka õieti peal? Või mis tähendab "kärsatab laadimisreleel kontaktid ära!"? Pölevad nad kinni või mustaks või üldse küljest ära? Ja siis see ilma regulaatorita pingekatsetus oli eriti segane lugu. Olid siis ikka mingid juhtmed ka küljes või mitte? Ja kui ei olnud, kust siis mõõdeti?

juhtmed on mul pandud skeemi järgi!
no seda on keeruline seletada Toungue
aga kaarleek jookseb kontaktide vahel nagu siis kui lühistad aku klemme!
ja läheb hõõguma...punaseks!
ilma releeta proovisin voltmeetriga mõõta otse genekalt, ilma juhtmeteta klemmidelt š ning Ja. tulemuseks oli üle 20 voldi.

Seib on poldi poeg
Vasta
#12

(04-11-2013, 19:43 PM)stimpy Kirjutas:  aga kaarleek jookseb kontaktide vahel nagu siis kui lühistad aku klemme!
ja läheb hõõguma...punaseks!

Proovisid keevitusaparaadina kasutada? Ära järgmiste releede-generaatorite-akude paigaldamisel enam nii tee. Tuleb rahakotile odavam ja üldse pöördu spetsialisti poole, kes vähemalt on kunagi elektririistu ligemalt näinud. Kui aga eesmärgiks ongi ilusa kaarleegi saamine, siis palju õnne.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#13

(04-11-2013, 23:02 PM)aavu Kirjutas:  
(04-11-2013, 19:43 PM)stimpy Kirjutas:  aga kaarleek jookseb kontaktide vahel nagu siis kui lühistad aku klemme!
ja läheb hõõguma...punaseks!

Proovisid keevitusaparaadina kasutada? Ära järgmiste releede-generaatorite-akude paigaldamisel enam nii tee. Tuleb rahakotile odavam ja üldse pöördu spetsialisti poole, kes vähemalt on kunagi elektririistu ligemalt näinud. Kui aga eesmärgiks ongi ilusa kaarleegi saamine, siis palju õnne.
aavu...sae pekki Big Grin
maru palju kasu oli su abist küll!

Seib on poldi poeg
Vasta
#14

Tiba jõhkravõitu väljenduslaadile vaatamata on aavul nii õigus kui üldse olla saab.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Midagi on väga valesti sel juhul. Regulaatorist peaks läbi käima nii väiksed voolud, et kaarleeki küll ei tohi tekkida. Ja alalisvoolu generaator ei tohiks ilma juhtmeteta ka justkui midagi väljastada valmistoodangu klemmilt. Teoreetiliselt digitester võib sellist paranähtust imiteerida, s.t. valeandmeid näidata.
Hakkame siis mingist otsast: Generaatoril on peal kaks klemmi "Я" ja "Ш". Mõõda analoogtestriga ära nende takistus (juhtmed eraldatuna) massi suhtes ja pulli pärast ka omavahel. Vastus tuleb oomides. Võimalikult täpselt, mitte nii, et "umbes kahekümne ja viiekümne vahel, aga mul olid testri patareid ka tühjad".
Seda muidugi juhul, kui on siiski isu ise edasi nuputada.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#16

(04-11-2013, 23:48 PM)stimpy Kirjutas:  
(04-11-2013, 23:02 PM)aavu Kirjutas:  
(04-11-2013, 19:43 PM)stimpy Kirjutas:  aga kaarleek jookseb kontaktide vahel nagu siis kui lühistad aku klemme!
ja läheb hõõguma...punaseks!

Proovisid keevitusaparaadina kasutada? Ära järgmiste releede-generaatorite-akude paigaldamisel enam nii tee. Tuleb rahakotile odavam ja üldse pöördu spetsialisti poole, kes vähemalt on kunagi elektririistu ligemalt näinud. Kui aga eesmärgiks ongi ilusa kaarleegi saamine, siis palju õnne.
aavu...sae pekki Big Grin
maru palju kasu oli su abist küll!

Miks nii ülbelt, noormees? Enne remontimaasumist võiks nagu olla mingigi teadmine ettevõetavast tegevusest olemas. Ühe tsikligeneraatori ühendusskeem on küll midagi säärast, mida isegi moodsa funktsionaalse kirjutushälbega isik peaks suutma kirja panna.

Aavul oli ju õigus: kui Sul on laadimisrelees tuli taga, siis on midagi väga valesti kokku pandud ja lõpeb see ikka ühtmoodi: utiil.
Vasta
#17

Kas K 750 ja M72 kasutatakse positiivset massi? Ühesõnaga aku pluss klemm ühendatakse kerega? 

Seib on poldi poeg
Vasta
#18

(18-11-2014, 19:08 PM)stimpy Kirjutas:  Kas K 750 ja M72 kasutatakse positiivset massi? Ühesõnaga aku pluss klemm ühendatakse kerega? 

Vaata ise, mul juba pekisaagimisest + ja - lähevad sassi: http://www.moto.masteraero.ru/moto_rossiya_33.php
Ja kasuta ikka lihtsate asjade uurimiseks neti otsinguid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#19

Aavu viidatud materjalist: M-72, M-52, M-61 ja K-750`l G-11 koos relee PP-1 või PP-31 on plussiga massis! Teistel emmilistel, millel gene G-414 ja relee PP-302, on miinus massis.
Vasta
#20

Vaatan ja imestan, et keegi viitsib sellisele ülbele nolgile vastata Big Grin
Tahan näha mida selle postituse peale noorman vastab Big Grin
Tore, kui pole koolis külastanud FÜÜSIKA tundi Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne