Postitused: 75
Teemad: 39
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Tere!
Probleem emmi laadima saamisega, kärsatab laadimisreleel kontaktid ära!
Tegu on siis 6V 65w generaatoriga.
võtsin laadimisrelee üldse vahelt ära ja mõõtsin testriga otse genekalt tulevat pinget. Üllatuseks sain mootori keskmiste pöörete juures umbes 15 volti! mõõtsin alalisvoolu skaalaga!
Kas see on normaalne?
Seib on poldi poeg
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Mar 2012
Genekas on korras.Otsi viga laadimise releest,100%.
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Igasugune genekas ilma laadimisreleeta suudab kordades rohkem välja anda kui nimipinge - see on täiesti normaalne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Enam ei mäleta millega loomkatse sai tehtud aga mingil vene päritoluga genel tuli ilma akuta 280V välja.
Volt ilma koormuseta(esituli, aku jne) ongi lihtsalt volt. Pinge(volt) korda vool(amper) annavad kokku võimsuse. Antud juhul selle 65W. Et ampreid saada, peab volt tõusma kõrgemaks kui aku volt. Sealt tekib koormus ja koormusest amper.
Lihtsamalt vist enam ei oska.
Ilmselt oleks suureks abiks A. Palu Mootorrattad piibel.
Pinge regu on see mis peab töö ära tegema kui klemmi kärsatab, siis regu valesti vahel või midagi muud sellist.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Aga mille kontaktid,kas tagasivoolu relee või pingergulaatori?
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ilma koormuseta voldi nimi oli minu kooliajal elektromotoorjõud, tegelikult on see pigem teoreetiline suurus loomulikult.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Tegel´t ei saanud muhvigi aru, milles asi või mis ära on tehtud. Juhtmed on ikka õieti peal? Või mis tähendab "kärsatab laadimisreleel kontaktid ära!"? Pölevad nad kinni või mustaks või üldse küljest ära? Ja siis see ilma regulaatorita pingekatsetus oli eriti segane lugu. Olid siis ikka mingid juhtmed ka küljes või mitte? Ja kui ei olnud, kust siis mõõdeti?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 4,348
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(04-11-2013, 19:43 PM)stimpy Kirjutas: aga kaarleek jookseb kontaktide vahel nagu siis kui lühistad aku klemme!
ja läheb hõõguma...punaseks!
Proovisid keevitusaparaadina kasutada? Ära järgmiste releede-generaatorite-akude paigaldamisel enam nii tee. Tuleb rahakotile odavam ja üldse pöördu spetsialisti poole, kes vähemalt on kunagi elektririistu ligemalt näinud. Kui aga eesmärgiks ongi ilusa kaarleegi saamine, siis palju õnne.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Tiba jõhkravõitu väljenduslaadile vaatamata on aavul nii õigus kui üldse olla saab.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
05-11-2013, 09:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2013, 09:12 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Midagi on väga valesti sel juhul. Regulaatorist peaks läbi käima nii väiksed voolud, et kaarleeki küll ei tohi tekkida. Ja alalisvoolu generaator ei tohiks ilma juhtmeteta ka justkui midagi väljastada valmistoodangu klemmilt. Teoreetiliselt digitester võib sellist paranähtust imiteerida, s.t. valeandmeid näidata.
Hakkame siis mingist otsast: Generaatoril on peal kaks klemmi "Я" ja "Ш". Mõõda analoogtestriga ära nende takistus (juhtmed eraldatuna) massi suhtes ja pulli pärast ka omavahel. Vastus tuleb oomides. Võimalikult täpselt, mitte nii, et "umbes kahekümne ja viiekümne vahel, aga mul olid testri patareid ka tühjad".
Seda muidugi juhul, kui on siiski isu ise edasi nuputada.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 75
Teemad: 39
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Kas K 750 ja M72 kasutatakse positiivset massi? Ühesõnaga aku pluss klemm ühendatakse kerega?
Seib on poldi poeg
Postitused: 4,348
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(18-11-2014, 19:08 PM)stimpy Kirjutas: Kas K 750 ja M72 kasutatakse positiivset massi? Ühesõnaga aku pluss klemm ühendatakse kerega?
Vaata ise, mul juba pekisaagimisest + ja - lähevad sassi:
http://www.moto.masteraero.ru/moto_rossiya_33.php
Ja kasuta ikka lihtsate asjade uurimiseks neti otsinguid.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,318
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Aavu viidatud materjalist: M-72, M-52, M-61 ja K-750`l G-11 koos relee PP-1 või PP-31 on plussiga massis! Teistel emmilistel, millel gene G-414 ja relee PP-302, on miinus massis.