Mullafrees
#1

Tere,
panen siia ka oma tagasihoidliku projekti. Selle eest eelkõige tänu ksf Penskar, tänu kellele see projekt üldse alguse sai. Sai seda eelmine talv nokitsetud ja kevadel läks proovimiseks. Kahjuks sai mullafreesist mullaprits, juba esimesel katsetusel olid mulda täis nii kummikud, taskud, kui kraevahe - ülekanne on liiga kiire. Panen mõned pildid ka:
[Pilt: 22973125e3eb16_t.jpg]

[Pilt: 2297312707883b_t.jpg]

[Pilt: 22973133da8a8f_t.jpg]

[Pilt: 229731311e836c_t.jpg]

[Pilt: 22973129161674_t.jpg]

[Pilt: 22973135cb1e46_t.jpg]

[Pilt: 22973143a3a8e6_t.jpg]

[Pilt: 229731454dfbe0_t.jpg]
Vasta
#2

Rõõm seda masuurikut jälle näha! Ei aidanud ka ülevärvimine ja mootorivahetus, ikka tembutab see masin. Meil kolmefaasilise mootoriga said freesinoad kaabli kätte ja leekis koos mehega sinna mäeküljele välja. Alles siis sain abimees mina juhtme lahutatud. Hovard, oled visa mees, küll saad ülekande rahulikumaks. Edu, kevadeni veel mitu kuud.
Vasta
#3

Aitäh ksf Penskarile soojade sõnade eest.Äkki oskab keegi head nõu anda kuidas seda ülekannet aeglasemaks teha.Sest nagu piltidelt näha,alumist rihmaseibi suuremat pole enam võimalik panna.Raam jääb ette.Ehk on kellelgi mõni hea mõte välja pakkuda.Kõik ideed on teretulnud.
Vasta
#4

Aga ülemise saab ju kõvasti väiksemaks teha. Mootori võlli ots oli kui õieti mäletan siis 20mm ringis. Pingutus rullik tuleb jälle suuremaks teha muidu vist ei ulata pingutama.
Igatahes vägevale elukale oled elu sisse puhunud.Smile
Vasta
#5

(03-11-2013, 23:54 PM)meli666 Kirjutas:  Mõistlik oleks kõigepealt selgeks teha tehase ülekandearv. Ehk siis, mis pööretega on originaal elektrimootor seal peal, 900 või 1400 Rpm?
Siis edasi ära mõõta elektrimootori ketiratta ja reduktori sisendvõlli ketiratta hammaste arvud. Siis saab juba edasi mõelda, kas on üldse tolku veel väiksema rihmaseibi paigaldamisest bensiinimootori otsa.
See bensukas on parim 2000...3000rpm. Kui enne oli 1400 siis nüüd on tõesti natuke jama neid pöördeid maha saada. Äkki tuleb topelt rihmadega mängima hakata läbi vahe võlli. Lõpuks näeb masin välja nagu kombainBig Grin
Vasta
#6

See pole mitte mullafrees vaid tänavapuhastushari, ülekanne vaja mitu korda aeglasemaks teha..... või siis asendada rattad freesiteradega.

Dad.
Vasta
#7

tere.
Ma tellisin omale sellisest firmast nagu Metrok OÜ bensiinimootori. Seal oli pakkuda ka reduktoreid koos siduriga, ülekanne 1:2 Kui see vahele panna peaks minema ülekanne parajaks.
Muidugi hind alates 165 eurikut.
http://www.tech-24.eu/epood/SIDURID-JOUU...=199999915
Vasta
#8

(06-11-2013, 07:28 AM)maisalup Kirjutas:  tere.
Ma tellisin omale sellisest firmast nagu Metrok OÜ bensiinimootori. Seal oli pakkuda ka reduktoreid koos siduriga, ülekanne 1:2 Kui see vahele panna peaks minema ülekanne parajaks.
Muidugi hind alates 165 eurikut.
http://www.tech-24.eu/epood/SIDURID-JOUU...=199999915

Tervist.Küsimus selline,et kas need mootorid töötavad kindlatel pööretel või on neil võimalik pöördeid tõsta ja langetada.Plaan oma aia traktorile selline peale panna.
Vasta
#9

Tervist.
Töötab nagu kõik bensiini mootorid.Kui installeerid gaasihoova liigutamiseks trossi või hoovasüsteemi siis saad pöördeid vastavalt oma soovile ja vajadusele muuta.
Vasta
#10

Saan omalt poolt lisada niipalju, et konkurents teeb imesi. See eesti poisi sait näeb tänu Läti konkurendile palju realistlikum välja. Ise tellisin mootori http://veikals.provento.lv/index.php?route=common/home. Seal ka pakkuda rihmaseibid (nii A kui B) ja sidur.

Härra suhtleb lahkesti ja edastab tellitud kauba postiga koduukse ette. Kellel väikest mootorit vaja julgen küll soovitada.
Vasta
#11

Kui on soov teada mootori pöörete arvu ja ülekande kiirust siis võin homme masina pealt järele uurida.
Vasta
#12

(15-03-2014, 23:18 PM)EST Kirjutas:  Kui on soov teada mootori pöörete arvu ja ülekande kiirust siis võin homme masina pealt järele uurida.

Tore oleks.Minu nelik veolisel momendil UD-2 millega olen aastaid närve põletand,kui töötab,läheb põhimõtteliselt igalt poolt läbi.Esimene pütt imeb kõik kütte endale ja lööb küünla läbi,neid küünlaid on nelja aastaga ümbes kümmnene ämbri täis kogunenud,üle on visanud,no üldiselt see jutt veniks väga pikaks.Midagi peab nuputama,diislitega pole kokku puutund,bens.mootoreid üle 40.a. näpitud.Põhi mõtteliselt kaks varjanti ,kas panna peale lääne mootor või ehitada UD-2 sisse lase ümber.Muidu minu põksil on mootor otse ühenduses kastiga,seoses sellega oleks hea teada tühi käigu pöördeid.
Vasta
#13

(14-03-2014, 13:36 PM)Envir Kirjutas:  Saan omalt poolt lisada niipalju, et konkurents teeb imesi. See eesti poisi sait näeb tänu Läti konkurendile palju realistlikum välja. Ise tellisin mootori http://veikals.provento.lv/index.php?route=common/home. Seal ka pakkuda rihmaseibid (nii A kui B) ja sidur.

Härra suhtleb lahkesti ja edastab tellitud kauba postiga koduukse ette. Kellel väikest mootorit vaja julgen küll soovitada.

Kaua sealt tellimine aega võttis ja palju saatmise eest raha küsiti?
Vasta
#14

Kas lätlased garantii ka annavad? Kuidas lätlaste mootorid käivituvad, mul oma lifan läheb 1. tõmbest külmalt käima, nahka soojaks ei saa käivitamisega. Üks pood laitis neid hiina mootoreid, osad tahtvat 15-20 korda tõmbamist ennem kui elu sisse saab. Mul eestist ostetud mootoril on sama paberfilter nagu honda mootoritel ja karburaator on sisse ostetud jaapanist mitte pole hiinlase omatoodang.
Samas kui 4 aastaga pangetäis küünlaid kulub, siis odavam 295 euroga 17hj bensiinimootor peale panna, peaks andma sama väände välja nagu ud-2
13hj on 25Nm at 2500rpm
Ise olen ka paari vajalikku asja mida eestis müügil pole kohanud sealt läti lehelt vaadanud. Pakub endalgi huvi kuidas kohaletulekuga ja mis see maksab?
Vasta
#15

1410 pööret ja 4 kw mootor. Ketikaitse tõttu hammasrataste arvu ei saanud lugeda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne